Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86360 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #120 Gepost op: 25-04-2007, 15:38:30 »
::jaja::
Al kan je bij Jozefien niet meer spreken van een stemmetjé: Egbèèèèèèrt!!!!!!! Ik zei gisteren nog bij het bekijken van de video tegen mijn partner: Een misthoorn is er niets bij.
Wat en negatief mens ben jij...
Heb nu net 2 berichten van jou gelezen,
en in allebei de berichten boor je een koppel volledig de grond in..
Als een koppel je niet helemaal ligt kun je dat ook op en andere manier laten merken..

P.s Egbert en Jozefien zijn echt super  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #121 Gepost op: 25-04-2007, 18:17:54 »
Egbert en Josefien

Jullie vormen een pracht van een koppel en het is een genot om jullie te volgen en te bekijken.
En diegene die hier negatieve berichten over jullie plaatsen zijn gewoon mensen die niet weten te genieten
van de Peking Express.
Hoop van harte dat jullie bij de laatste twee komen en blijf steeds jezelf zoals je in deze serie ook weergeeft.
Het zij jullie gegund, ga zo door.
Desiree en familie (die heel wat aflachen over jullie prachtig optreden.
Bye bye ::bravo::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #122 Gepost op: 25-04-2007, 20:12:24 »
ik hoop zo dat ze winnen ::jaja::
zijn 1 van men favo  ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #123 Gepost op: 25-04-2007, 20:13:32 »
Wat en negatief mens ben jij...
Heb nu net 2 berichten van jou gelezen,
en in allebei de berichten boor je een koppel volledig de grond in..
Als een koppel je niet helemaal ligt kun je dat ook op en andere manier laten merken..

P.s Egbert en Jozefien zijn echt super  ::tandpastasmiley::
da vindt ik ook
geef op een koppel negatief komentaar maar je kan het inderdaad ook anders doen ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #124 Gepost op: 25-04-2007, 20:17:41 »
Egbert en Josefien

Jullie vormen een pracht van een koppel en het is een genot om jullie te volgen en te bekijken.
En diegene die hier negatieve berichten over jullie plaatsen zijn gewoon mensen die niet weten te genieten
van de Peking Express.
Hoop van harte dat jullie bij de laatste twee komen en blijf steeds jezelf zoals je in deze serie ook weergeeft.
Het zij jullie gegund, ga zo door.
Desiree en familie (die heel wat aflachen over jullie prachtig optreden.
Bye bye ::bravo::
hey desiree
wij hier in Hoboken ook ,ze doen het schitterend ::ok::
en chapeau voor egbert ,die verzorgd jozefientje wel,remember gisteren(in belgie) rugzak dragen ,alhoewel hij het ook super zwaar had ,dat noem ik nog eens prachtvrienden,beste maatjes  ::hug:: ,gewoon leuk en grappig om naar te kijken
 ::joehoe::
het wordt nog spannend
het begint te korten
dieren zijn je echte vrienden

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #125 Gepost op: 26-04-2007, 07:00:15 »
Wat en negatief mens ben jij...
Heb nu net 2 berichten van jou gelezen,
en in allebei de berichten boor je een koppel volledig de grond in..
Als een koppel je niet helemaal ligt kun je dat ook op en andere manier laten merken..

P.s Egbert en Jozefien zijn echt super  ::tandpastasmiley::

Is niet negatief (dat wordt overigens over mijn favo koppel (pascal en miranda) ook gedaan), maar ik erger me gewoon al weken aan dat volumeniveau en gekrijs van Jozefien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #126 Gepost op: 26-04-2007, 19:59:44 »
hey desiree
wij hier in Hoboken ook ,ze doen het schitterend ::ok::
en chapeau voor egbert ,die verzorgd jozefientje wel,remember gisteren(in belgie) rugzak dragen ,alhoewel hij het ook super zwaar had ,dat noem ik nog eens prachtvrienden,beste maatjes  ::hug:: ,gewoon leuk en grappig om naar te kijken
 ::joehoe::
het wordt nog spannend
het begint te korten

Hey Stressie mama.

En als ze geen eerste worden hebben we toch gelachen en lol gehad, dat is toch wel het belangrijkste. Hoe dan ook, ze hebben het prima gedaan zoals ook geldt voor de rest, maar heb nu eenmaal een zwak voor dit geweldig stel.
Groetjes Desiree ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #127 Gepost op: 26-04-2007, 20:26:31 »
  ::rofl:: ::rofl:: EgBéééééééért,ik lig telkens plat  ::jaja:: "Ma gauw,maak minne kop nie zoooooot Jozefiennnnn"  ::rofl::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #128 Gepost op: 27-04-2007, 07:42:51 »
Egbert en Josefien

Jullie vormen een pracht van een koppel en het is een genot om jullie te volgen en te bekijken.
En diegene die hier negatieve berichten over jullie plaatsen zijn gewoon mensen die niet weten te genieten
van de Peking Express.
Hoop van harte dat jullie bij de laatste twee komen en blijf steeds jezelf zoals je in deze serie ook weergeeft.
Het zij jullie gegund, ga zo door.
Desiree en familie (die heel wat aflachen over jullie prachtig optreden.
Bye bye ::bravo::
ze zijn superlief voor elkaar ,er bestaan nog beste maatjes en boezemvrienden ::ok:: ::ok:: ::zwaai:: 
dieren zijn je echte vrienden

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #129 Gepost op: 27-04-2007, 07:47:33 »
Ik wil jullie vragen om respect te hebben voor elkaars mening. het is niet nodig om elkaar onrespectvol aan te vallen op de ander zijn/haar mening.
Dat kun je ook op een vriendelijke manier doen.

Zo blijft het forum voor iedereen leuk om te lezen én om te posten en dat is wat we graag zien binnen realitynet.

groetjes Bakkertje
forum moderator
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #130 Gepost op: 27-04-2007, 15:24:52 »
  ::rofl:: ::rofl:: EgBéééééééért,ik lig telkens plat  ::jaja:: "Ma gauw,maak minne kop nie zoooooot Jozefiennnnn"  ::rofl::

 ::bravo::

Mijn favo koppel, blijf ze steunen!!(ook al kost het me m'n goede poolplaats :-\\)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #131 Gepost op: 28-04-2007, 07:49:13 »
Gisteren op het werk hebben we met z'n tweeën het Egbéééééééért-loopje nagedaan,de anderen die PE niet volgen vroegen zich af of wij gek geworden waren  ::).
Normaal zouden we het nog eens gedaan hebben,maar toen kwam de ploegbaas eraan; gedaan met de Egbééééért-act  :D

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #132 Gepost op: 28-04-2007, 08:13:09 »
Hey Stressie mama.

En als ze geen eerste worden hebben we toch gelachen en lol gehad, dat is toch wel het belangrijkste. Hoe dan ook, ze hebben het prima gedaan zoals ook geldt voor de rest, maar heb nu eenmaal een zwak voor dit geweldig stel.
Groetjes Desiree ::zwaai::
Goede morgen  desiree
inderdaad wat niet kan ontkent worden ze hebben het allemaal goed gedaan  ::ok::
maar het ene duo ligt beter in de markt als het andere bij sommige personen,en wat wel wat normaal is ,wat zou het anders saai zijn he
nog even geduld en dan de finale ::jaja:: ::jaja::
ben benieuwd ::zwaai:: ::joehoe:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #133 Gepost op: 29-04-2007, 11:53:22 »
Wel heel erg overdreven om te zeggen dat ze door hun gekrijs het hele seizoen hebben verpest.  ::)

Ik vind ze wel lachen. Vooral dat geroep.
Daarbij is het heel erg duidelijk dat dit allemaal geknip en geplak door de productie is. Ze heeft het eens twee of drie keer geroepen, maar dat geluid wordt nu elke aflevering ertussen geplakt. Let maar op, Jozefien is bijna nooit in beeld als je "Egbééééééééééért" hoort. En als ze wel in beeld is, wordt ze vanuit de rug gefilmd, zodat je niet ziet dat ze eigenlijk helemaal niet aan het roepen is.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #134 Gepost op: 29-04-2007, 13:56:50 »
Gisteren op het werk hebben we met z'n tweeën het Egbéééééééért-loopje nagedaan,de anderen die PE niet volgen vroegen zich af of wij gek geworden waren  ::).

Hilarisch! ::rofl::
Het Egbéééééééért-loopje heeft een zeer hoog "joehoe"gehalte en dan die oogjes erbij als ie gezopen heeft!! Ik vind het schitterend en zie ze liever dan de 2 sjago's Pascal en Miranda.....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #135 Gepost op: 1-05-2007, 12:34:17 »
Hahahaha, een Egbeeeeeeert-loopje, schitterend ! Had ik wel eens willen zien
Ik moet ook zo lachen om sommige uitdrukkingen:
Jozefien: "Het is hier enne zottekot!"
hahahaha
hoop echt dat ze de finale halen, samen met Anja en Nancy!!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #136 Gepost op: 1-05-2007, 12:41:26 »
Egbeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrt en Jozefiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn zijn echt fantastisch ::ok:: ::ok::

Het is hier ene zottekot ::rofl::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #137 Gepost op: 1-05-2007, 16:02:42 »
Het is maar net wat jullie fantastisch noemen. Het is een leuk stel voor een comedy of de pats-boem-show. Maar dat overactieve, homofiele gedrag van egbert hangt mij al weken de keel uit. Ze hadden het geluk dat zijn die rieten boomstam niet kregen. Dan hadden zijn tere handjes beschadigd geweest, zijn nagels wellicht kapot en de aflevering vol met vloeken.
En hoe ze omgaan met teleurstellingen en de lokale bevolking. Snel eruit, dit infantiele stel.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #138 Gepost op: 1-05-2007, 18:11:32 »
Het is maar net wat jullie fantastisch noemen. Het is een leuk stel voor een comedy of de pats-boem-show. Maar dat overactieve, homofiele gedrag van egbert hangt mij al weken de keel uit. Ze hadden het geluk dat zijn die rieten boomstam niet kregen. Dan hadden zijn tere handjes beschadigd geweest, zijn nagels wellicht kapot en de aflevering vol met vloeken.
En hoe ze omgaan met teleurstellingen en de lokale bevolking. Snel eruit, dit infantiele stel.

Helemaal mee eens. Respectloos en irritant.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #139 Gepost op: 1-05-2007, 18:24:13 »
Het is maar net wat jullie fantastisch noemen. Het is een leuk stel voor een comedy of de pats-boem-show. Maar dat overactieve, homofiele gedrag van egbert hangt mij al weken de keel uit. Ze hadden het geluk dat zijn die rieten boomstam niet kregen. Dan hadden zijn tere handjes beschadigd geweest, zijn nagels wellicht kapot en de aflevering vol met vloeken.
En hoe ze omgaan met teleurstellingen en de lokale bevolking. Snel eruit, dit infantiele stel.

En Pascal en Miranda vloeken niet??