Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86072 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #60 Gepost op: 18-03-2007, 22:26:15 »
Leuk voor hun dat hun de vrijgeleidde wonnen hebben ze wel verdiend vind ik.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #61 Gepost op: 18-03-2007, 22:32:18 »
Ik vind ze grappig  ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #62 Gepost op: 18-03-2007, 22:36:56 »
Hmm ja ze zijn wel grappig maar na een tijdje word voornamelijk Egbert erg irritant

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #63 Gepost op: 18-03-2007, 22:57:15 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
ze worden steeds leuker :)
Menno is gek

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #64 Gepost op: 18-03-2007, 23:22:10 »
Super leuk dat ze eindelijk een proef gewonnen hebben  ::ok:: En dan ineens twee amuletten in één aflevering. Goed hoor  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #65 Gepost op: 19-03-2007, 09:25:58 »
Wat een leuk koppel is dit toch, ik heb echt weer om ze gelachen!  ::rofl:: ::ok:: ::ok::

Egbèèèèèèrt!
Jozefieeeeeen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #66 Gepost op: 19-03-2007, 10:00:20 »
Ik lach me rot om dat stel!
Het is ook prachtig om te zien wat een dikke maatjes het zijn,echt heel leuk!
Ik denk dat zij meer gaan genieten van hun vrijgeleide dan Paul en Pascalle vorige keer.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #67 Gepost op: 19-03-2007, 10:03:43 »
Ik heb de afgelopen aflevering toch veel respect voor ze gekregen. Ze spelen het spel gewoon heel goed. En ook het feit dat ze bij nacht en ontij nog even 18 km gingen lopen om ook in die plaats te geraken waar die twee Haagse dametjes waren beland vond ik echt heel bijzonder.

Verder moet ik toch altijd veel lachen om Egbert. Zoals die vent hardloopt bijvoorbeeld!  ::rofl::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #68 Gepost op: 19-03-2007, 10:34:21 »
Deze foto van Egbert en Jozefoen vond ik op Internet. Heeft Jozefien ondertussen een boobjob gehad ofzo?  ::oink::


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #69 Gepost op: 19-03-2007, 11:05:40 »
Deze foto van Egbert en Jozefoen vond ik op Internet. Heeft Jozefien ondertussen een boobjob gehad ofzo?  ::oink::


Push-up BH doet ook wonderen hoor  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #70 Gepost op: 19-03-2007, 13:28:59 »
Ik zal wel de enigste zijn die zich heerlijk zit te ergeren aan deze twee "kleine kabouters". Wat een infantiel stel. Ze kunnen slecht omgaan met teleurstellingen. Als het ook maar even tegenzit, dan schelden ze hun medekandidaten de huid vol.

En kan iemand mij uitleggen waarom Egbert altijd wegloopt als Jozefien staat te liften ? Iedere aflevering moet ze tig keer kraaien "EGBERT !" en dan komt hij weer met een verwijfd huppelpasje aan lopen. Zit hij dan in de tussentijd te "kakken".

Daarom was het logisch dat ze afgelopen aflevering hun lift op die rotonde misliepen aan Hans en Emely. Stel dat je zelf aan het liften bent. Er stopt een bestuurder, je spreek iets af en de liftster rent gillend "EGBERT!" de andere kant op. Dan zou je als bestuurder toch ook doorrijden.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #71 Gepost op: 19-03-2007, 13:39:24 »
Wat een doorzettingsvermogen! Pech en geluk, totaal verdient gewonnen!
Do you want to go to the Seaside?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #72 Gepost op: 19-03-2007, 14:03:14 »
Ik zal wel de enigste zijn die zich heerlijk zit te ergeren aan deze twee "kleine kabouters". Wat een infantiel stel.
Nee hoor je bent de enige niet ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #73 Gepost op: 19-03-2007, 14:16:17 »
Ik zal wel de enigste zijn die zich heerlijk zit te ergeren aan deze twee "kleine kabouters". Wat een infantiel stel. Ze kunnen slecht omgaan met teleurstellingen. Als het ook maar even tegenzit, dan schelden ze hun medekandidaten de huid vol.

En kan iemand mij uitleggen waarom Egbert altijd wegloopt als Jozefien staat te liften ? Iedere aflevering moet ze tig keer kraaien "EGBERT !" en dan komt hij weer met een verwijfd huppelpasje aan lopen. Zit hij dan in de tussentijd te "kakken".

Daarom was het logisch dat ze afgelopen aflevering hun lift op die rotonde misliepen aan Hans en Emely. Stel dat je zelf aan het liften bent. Er stopt een bestuurder, je spreek iets af en de liftster rent gillend "EGBERT!" de andere kant op. Dan zou je als bestuurder toch ook doorrijden.

Dat weglopen is raar inderdaad ???
Hoe vaak is dat geschreeuw al wel niet voorgekomen ???

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #74 Gepost op: 19-03-2007, 17:57:14 »
het blijft een geinig duo om bezig te zien  ::ok::

Offline javaan

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #75 Gepost op: 19-03-2007, 18:39:26 »
Vreselijk irrantant mannetje die Egbert. Kan zo doorgaan voor de tweelingbroer van Jamai.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #76 Gepost op: 20-03-2007, 00:05:04 »
Ik begin me steeds meer en meer te irriteren aan dat vreselijke baggeraccent van Egbert. ::niet-ok::

En het wordt erger en erger, wat een vreselijke kwal is het zeg! ::oink::

Het gekrijs van Jozefien doet ook pijn aan m'n oren, 1x is genoeg, niet 25x per aflevering. Enige leuke aan Jozefien is d'r verschijning. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #77 Gepost op: 20-03-2007, 07:51:23 »
Vreselijk irritant koppel dat niet alleen respectloos is tegenover de plaatselijke bevolking die hen helpen , maar nu ook al tegenover goed menende en in mijn ogen correct liftende andere koppels.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #78 Gepost op: 20-03-2007, 09:23:35 »
En ik maar denken dat inslikken iets is wat men in Drenthe of Overijssel doet, maar nee... de Belgen ook ::oink:: en da's nog veel lelijker ook ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #79 Gepost op: 20-03-2007, 10:38:54 »
Ik vind ze echt zooo leuk, mijn ouders alleen niet zodra ik Jozefien na ga doen  ;D Ik en mijn broer hebben daarom ook al besloten om volgend jaar mee te doen als de nieuwe Egbert en Jozefien, maar dan de Nederlandse versie  ;D
I'm a real big goblin..