Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81817 keer)

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #220 Gepost op: 12-04-2007, 13:27:11 »
Liggen ze eruit? Jammer.Heb van ze genoten.

Aflevering 4
Pascalle: wat is dat?
Paul: het meest natuurlijke wat er op deze planeet voorkomt: aarde!

 ::rofl::

Het gaat jullie goed.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #221 Gepost op: 12-04-2007, 16:01:43 »
Pascalle: wat is dat?
 ::rofl::
Dat heb ik mij ook al vaker afgevraagd, als ik haar zie moet ik steeds aan Kelly denken, je weet wel...Kelly

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #222 Gepost op: 16-04-2007, 11:37:47 »
Mijn vrouw en ik vragen ons wel eens af wat Pascalle als ze zichzelf elke week zo scheldend en tierend levensgoot op TV voorbij ziet komen.  ::rofl::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #223 Gepost op: 16-04-2007, 13:54:12 »
Ze zal vast denken "dat mens heeft een gigantisch ego probleem"

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #224 Gepost op: 16-04-2007, 23:21:43 »
als ik hele dagen met paul opgescheept zat zou ik ook schelden en tieren,met anja en nancy had zij de grootste lol heb paul geen een keer echt lol zien hebben,vond het wel knap dat zij blijkbaar toch een manier hadden gevonden om met elkaar met respect om te gaan ::trots:: ::trots::

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #225 Gepost op: 17-04-2007, 17:15:50 »
als ik hele dagen met paul opgescheept zat zou ik ook schelden en tieren,met anja en nancy had zij de grootste lol heb paul geen een keer echt lol zien hebben,vond het wel knap dat zij blijkbaar toch een manier hadden gevonden om met elkaar met respect om te gaan ::trots:: ::trots::

Nee, vindt het niet gek dat Paul geen lol had met hare koninklijke hoogheid. :-\\
Blijkbaar voel jij je verwant aan Pascalle,wat inhoudelijk betekent dat jouw "mensenkennis"toch wel op een laag pitje staat.
En dit schelden en tieren raakte kant noch wal.
Gegroet Angeliqueje...alias?
« Laatst bewerkt op: 17-04-2007, 17:34:06 door Test, Reden: quote gefixt »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #226 Gepost op: 17-04-2007, 17:39:46 »
Misschien heeft dit niet zozeer met mensenkennis te maken, maar meer met dat angeliqueje (en ook andere pro-Pascalle-lers) Pascalle persoonlijk kent. En dan heb je waarschijnlijk een andere kijk op haar. Ik kan me anders haast niet voorstellen dat je naar aanleiding van de televisiebeelden zo'n heel positieve kijk kunt hebben op Pascalle en zo'n negatieve op Paul.

Maar goed, dat is slechts mijn vermoeden... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #227 Gepost op: 18-04-2007, 19:42:23 »
Misschien heeft dit niet zozeer met mensenkennis te maken, maar meer met dat angeliqueje (en ook andere pro-Pascalle-lers) Pascalle persoonlijk kent. En dan heb je waarschijnlijk een andere kijk op haar. Ik kan me anders haast niet voorstellen dat je naar aanleiding van de televisiebeelden zo'n heel positieve kijk kunt hebben op Pascalle en zo'n negatieve op Paul.

Maar goed, dat is slechts mijn vermoeden... ::)
Misschien heeft Pascalle de opdracht gekregen van de crew om zowat een beetje de "bitch" te spelen,dat weet ik natuurlijk niet.
Er komt natuurlijk heel wat knip-plak-montagewerk aan te pas,maar ik denk net zoals jij Test,dat je op basis van de beelden toch wel iets te weten komt over de deelnemers.Maar de vrienden en familie ontkennen dit natuurlijk ten stelligste!!!!
Ik wil niemand over dezelfde kam scheren maar neem nu ER 5 of 6 ik ben het ff kwijt,en ER "strijd der titanen.
Ik zal geen namen noemen,maar die kandidaat heeft aan beide ER's deelgenomen,werdt 2 keer als een opvliegend man in beeld gebracht,en zijn "achterban" zeiden ook; "in het echt is hij niet zo en blablabla. Die persoon heeft hier ook gepost. Wat bleek,na enkele negatieve reacties op hem begon hij alweer te schelden (heeft mij een domme gans genoemd  :D )Qua karakter vind ik dat hij in beeld gebracht werdt zoals ie werkelijk is. Terwijl Ryan,(die man zijn naam noem ik wel) werdt als sympathieke man in beeld gebracht,heeft hier eveneens gepost,en dat was de Ryan zoals wij op tv gezien hadden  ::jaja:: ::jaja::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #228 Gepost op: 19-04-2007, 11:08:07 »
Ik vind het niet erg dat ze eruit zijn.
Vond het heel erg sneu voor Paul dat hij met haar zat opgescheept. Normaal is het "blok aan het been" maar 1 aflevering, voor hem waren het er heel wat meer!

Wat ik weer sneu vind voor Pascalle is dat ze duidelijk lijdt aan "vallende ziekte" ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #229 Gepost op: 19-04-2007, 17:46:45 »
Wat ik weer sneu vind voor Pascalle is dat ze duidelijk lijdt aan "vallende ziekte" ;D

Pascalle was dan wel een blok aan het been, maar ze had zelf vast ook iets aan haar benen hangen ::jaja::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #230 Gepost op: 21-04-2007, 00:08:42 »
Pascalle was dan wel een blok aan het been, maar ze had zelf vast ook iets aan haar benen hangen ::jaja::
hey
inderdaad ze struikelde wel veel ,denk gewoon wat moe ,het waren wel leuke beelden (niet slecht bedoeld) maar denk als ze ze zelf terug ziet dat ze ook af en toe wel zal lachen. ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #231 Gepost op: 8-05-2007, 01:11:03 »
OOk al weer een tijdje terug dat zij eruitgingen. Toch nog even reageren... Kort maar krachtig: Respect voor Paul. Hele grote dikke vinger naar Koninklijke Hoogheid Pascalle.  :P
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #232 Gepost op: 8-05-2007, 07:50:38 »
OOk al weer een tijdje terug dat zij eruitgingen. Toch nog even reageren... Kort maar krachtig: Respect voor Paul. Hele grote dikke vinger naar Koninklijke Hoogheid Pascalle.  :P
hey
grote vinger naar pascalleee???
iedereen heeft zo zen trekjes en wie weet valt ze in het echt wel mee ,heb ik al horen zeggen ::jaja:: ::jaja::
is niet altijd even makkelijk met totaal vreemde ,maar daar kies je natuurlijk zelf voor he ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #233 Gepost op: 8-05-2007, 11:02:31 »
hey
grote vinger naar pascalleee???
iedereen heeft zo zen trekjes en wie weet valt ze in het echt wel mee ,heb ik al horen zeggen ::jaja:: ::jaja::
is niet altijd even makkelijk met totaal vreemde ,maar daar kies je natuurlijk zelf voor he ::zwaai::

Mja, vrees alleen dat door het grote aantal uitspattingen ze in 't echt toch ook wel zo zal zijn. Ze kwam erg 'diva' over en beschuldigde Paul van dingen die ze zelf constant deed. Ik bedoel, ze geeft aan dat ze nog nooit door een land heeft getrokken zonder 5-sterren hotels. Dat mag je doen, moet iedereen zelf weten. Maar als je dan bij elke beslissing van Paul zijn integriteit in twijfel trekt, dan ben je echt een zeurende diva. Een ander stuitend voorbeeld was het stuk over dat kaartlezen en dan heb ik 't nog niet over de ruzie "nou heb je mij echt bloedlink"/"jij bent een vies mannetje" enzovoorts. Laat ik 't zo zeggen, ik had haar allang de vinger gegeven en naar huis gegaan, hoe zonde het ook mag zijn van de hele reis die je mist.  :\'(
In het land der blinden is éénoog koning.