Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 82085 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #200 Gepost op: 2-04-2007, 23:48:28 »
Pacalle doet me altijd denken aan Gordon en Gerard Joling: "Ik heb er de kracht niet meer voor!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #201 Gepost op: 4-04-2007, 17:14:54 »
Gelukkig hoefden Paul en Pascalle de proef in die klas niet te spelen,anders had Paul daar mooi voor joker gestaan,gezien hij geen woord Engels praat.  ::) ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #202 Gepost op: 4-04-2007, 18:04:22 »
Dus volgende week met een uur achterstand beginnen... en Pascalle die op dr plaat gaat... gaat ze de kop kosten denk ik ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #203 Gepost op: 4-04-2007, 18:10:04 »
gaat ze de kop kosten denk ik ::)

Volgende week gaan ze dr uit, denk ik ook  ::jaja::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #204 Gepost op: 8-04-2007, 20:57:29 »
Wat zit dat mens nou steeds te zeiken dat Paul een ego-probleem heeft? Volgens mij refelcteert zij haar eigen problemen op anderen.  ::)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #205 Gepost op: 8-04-2007, 21:42:51 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #206 Gepost op: 8-04-2007, 21:47:05 »
::zwaai:: ;D ::zwaai::

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #207 Gepost op: 8-04-2007, 21:58:40 »
Ze zijn eruit,met alle respect voor beide maar de opmerking die Pascalle nog even maakte door de te zeggen dat ze met een vriendin toch veel verder was gekomen slaat 3 maal nergens op.
Wie had dan haar tassen moeten dragen, wie had haar moeten stimuleren om door te gaan?
Ze had haar dankbaarheid tenopzichte van Paul beter kunnen tonen inplaats van deze "domme"uitspraak.
Je daalt alweer in mijn minachting Pascalle
Het ga je goed. ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #208 Gepost op: 8-04-2007, 23:38:16 »
Blij toe dat ze eruit zijn. Ik heb helaas de aflevering moeten missen (familiegebeuren en vergeten de video te programmeren :( ), maar ik download hem morgen wel even de nieuwsgroepen. Dan moet ik hem dinsdag ofzo nog maar kijken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #209 Gepost op: 9-04-2007, 10:06:29 »
Ze zijn eruit,met alle respect voor beide maar de opmerking die Pascalle nog even maakte door de te zeggen dat ze met een vriendin toch veel verder was gekomen slaat 3 maal nergens op.

Inderdaad en bovendien: Blijkbaar was er geen vriendin die met haar aan PE mee wilde doen! Waarom gaf ze zich anders alleen op?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #210 Gepost op: 9-04-2007, 11:15:55 »
Inderdaad en bovendien: Blijkbaar was er geen vriendin die met haar aan PE mee wilde doen! Waarom gaf ze zich anders alleen op?

Misschien had ze de hoop gekoppeld te worden aan zo'n leuke knaap als bijvoorbeeld die Krieke van een jaar of twee geleden?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #211 Gepost op: 10-04-2007, 12:22:21 »
Citaat
Je daalt alweer in mijn minachting Pascalle
daar lees ik iets positiefs in...

ik vind het jammer dat paul uit de race ligt; ik vond het wel een bikkel. heeft zich goed staande gehouden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #212 Gepost op: 10-04-2007, 16:16:42 »
Paul was nog erg positief vond ik! Terwijl Pascalle zeer negatief was idd.Echt belachelijk!
Heb trouwens wel erg moeten lachen toen we een terugblik kregen van alle valpartijen van Pascalle  ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #213 Gepost op: 10-04-2007, 23:01:16 »
Ik vind het spijtig dat ze eruitliggen. En maar zagen en klagen en pruttelen,terwijl Paul er zo een beetje kansloos bijloopt,levert mooie beelden op  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #214 Gepost op: 11-04-2007, 00:18:52 »
Ik had hen ook liever zien verdergaan liever dan sommige andere koppels die er nu nog inzitten.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #215 Gepost op: 11-04-2007, 06:20:24 »
Ik had hen ook liever zien verdergaan liever dan sommige andere koppels die er nu nog inzitten.
hey
da misschien wel, maar was zeker niet mooi haar laatste woorden ,had ik met men vriendin meegedaan dan was ik veel verder geraakt ;D
dieren zijn je echte vrienden

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #216 Gepost op: 11-04-2007, 19:52:30 »
pascalle zei dat ze dacht dat ze mischien wel verder was gekomen en paul dacht van niet geeft voor mij de kwaliteiten wel weer duidelijk weer,jammer dat ze eruit zijn was toch wel lachen en dat vallen hilarisch! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
hey
da misschien wel, maar was zeker niet mooi haar laatste woorden ,had ik met men vriendin meegedaan dan was ik veel verder geraakt ;D


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #217 Gepost op: 11-04-2007, 20:13:17 »
Zou Pascalle trouwens een man/vriend/vrouw/vriendin hebben? Indien ja, arme ik zou ik   tegen hem/haar zeggen  ::jaja:: ::jaja::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #218 Gepost op: 12-04-2007, 10:11:55 »
hé koekoe, of moet ik koekkoek schrijven
het moet me toch even van het hart, en ook om een duit in het zakje te doen, dat jullie weer totaal reageren op alleen dat wat je ziet!!!!
k'heb dit forum al vaker laten weten dat de camera dat laat zien wat wij allen(!!!!) zo graag invullen, namelijk strijd. 'k Heb de aflevering gemist en kan dus niet oordelen op wat zich heeft afgespeeld. Verder hoef ik hier niet de onschuld te spelen want mét wat ik van haar gezien heb heeft haar dat populair gemaakt. Vergeet echter niet dat eventuele positieve uitlatingen waarschijnlijk geskipt( of met een d?)worden.
it a try
8berg  ::tandpastasmiley::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #219 Gepost op: 12-04-2007, 12:53:43 »
Natuurlijk zien we maar een heel klein stukje van wat zich heeft afgespeeld. En uiteraard kunnen we alleen maar reageren op wat we te zien krijgen. En wat we van Pascalle te zien heeft haar misschien populair gemaakt, maar dan toch niet echt in de positieve zin. :-\\

Waarschijnlijk zal Pascalle anders zijn in het dagelijkse leven en veel minder negatief dan het beeld dat we nu van haar te zien kregen. Aan de andere kant kan je misschien stellen dat ze nu een kant van haar heeft laten zien die ze in het dagelijkse niet laat zien. In moeilijke stressvolle situaties reageer je toch anders en komt misschien toch iets meer van je ware aard naar boven?
Geniet nooit met mate...