Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81799 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #180 Gepost op: 26-03-2007, 22:51:37 »
wat toch jammer dat ze deze twee aan elkaar gekoppeld hebben, het laat "mooie" ruzies zien maar je wenst beide toch een andere kandidaat. k'Heb natuurlijk als man van middelbare leeftijd het meest met Paul te doen. Toch hoop ik dat ze de ruzies kunnen overwinnen en ver komen, op de é'n of andere manier gun ik ze dat beide van harte maar jammer is het eerste woord wat bij mij opkomt, bij jullie ook???
doeg rinck

Bij mij komt als eerste naar boven...  :-X  ::), maar verder vind ik het ook een jammer geheel, ben ik met je eens  :D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 27-03-2007, 07:20:20 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #181 Gepost op: 26-03-2007, 23:23:59 »

Pascalle heeft per ongeluk  t verkeerde programma aangeschreven.
Ze wilde eigenlijk in Big Brother of dat ene programma met die villa.
Lopen? Dat verw8 je toch niet!! Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ::oink::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #182 Gepost op: 27-03-2007, 15:34:40 »
Pascalle heeft per ongeluk  t verkeerde programma aangeschreven.
Ze wilde eigenlijk in Big Brother of dat ene programma met die villa.
Lopen? Dat verw8 je toch niet!! Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ::oink::

Pascalle -> Temptation Island ;) ;D

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #183 Gepost op: 27-03-2007, 19:23:00 »
Pascalle -> Temptation Island ;) ;D

Zou ik niet doen, is slecht voor de kijkcijfers denk ik ::) :P ;D

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #184 Gepost op: 28-03-2007, 17:09:12 »
En toen die braziliaan niets prijs wilde geven en Pascalle hem op een spoor van de dieren wilde zetten en Paul zei dat hij iets aan de kant moest en Pascalle vervolgens nogal boos deed naar hem, was ook normaal?

Pascalle had toen beter kunnen denken:"Ja inderdaad, hij heeft gelijk. We moeten nog ietsje doorlopen."

Maar nee hoor, dan gaat ze zuchten en steunen. Zolang alles Pascalle voor de wind gaat en ze lichamelijk niet té actief moet zijn, gaat het wel. Maar zodra ze zich in moet spannen, is ze niet meer te genieten.
Maar je vergeet nu wel wie steeds de liften regeld want ik heb paul nog geen woord engels horen spreken dus ze zouden nooit een lift hebben gehad anders !

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #185 Gepost op: 28-03-2007, 17:10:35 »
Zou ik niet doen, is slecht voor de kijkcijfers denk ik ::) :P ;D
En als jij mee zou doen zouden ze omhoog schieten zeker ? tuurlijk joh  ::rofl::

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #186 Gepost op: 28-03-2007, 17:13:32 »
En als jij mee zou doen zouden ze omhoog schieten zeker ? tuurlijk joh  ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: mee eens !!  ::rofl:: ::rofl:: kijk eerst naar je zelf  "Miss Stefanie"  ::zwaai:: ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #187 Gepost op: 28-03-2007, 17:19:28 »
En als jij mee zou doen zouden ze omhoog schieten zeker ? tuurlijk joh  ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: mee eens !!  ::rofl:: ::rofl:: kijk eerst naar je zelf  "Miss Stefanie"  ::zwaai:: ::rofl::

Ach ja je kunt iemand uitlachen, maar je kunt iemand ook steunen in iets.
Het zou stukken leuker zijn wanneer jullie op een normale manier mee discussieëren hier op forum en minder je best doen om iemand belachelijk te maken.
Dat scheelt namelijk heel wat ergernissen bij andere forummers!!!

Bij voorbaat mijn hartelijke dank

groetjes Bakkertje
forum moderator
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline jozefien

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #188 Gepost op: 28-03-2007, 18:03:27 »
Paul  ::hug::is mijn favoriet aan het worden. Mooi lichaam voor zijn leeftijd, die inspanning doet hij toch met gezaag aan zijn oren (kijk naar Piet en 6 à8 jaar jonger), natuurmens en toch ontflambaar als je het mij vraagt, die zang moest niet maar dus ook gevoelig, koppig en dominant want anders zou Pascalle het niet zo nodig hebben om hem naar beneden te duwen. Kortom waar vind ik zo'n man maar dan mim 20 jaar jonger?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #189 Gepost op: 28-03-2007, 18:07:45 »
Paul  ::hug::is mijn favoriet aan het worden. Mooi lichaam voor zijn leeftijd, die inspanning doet hij toch met gezaag aan zijn oren (kijk naar Piet en 6 à8 jaar jonger), natuurmens en toch ontflambaar als je het mij vraagt, die zang moest niet maar dus ook gevoelig, koppig en dominant want anders zou Pascalle het niet zo nodig hebben om hem naar beneden te duwen. Kortom waar vind ik zo'n man maar dan mim 20 jaar jonger?
::joehoe::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #190 Gepost op: 28-03-2007, 18:08:02 »
Kortom waar vind ik zo'n man maar dan mim 20 jaar jonger?

misschien heeft ie wel een zoon ::ok:: ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #191 Gepost op: 28-03-2007, 21:18:08 »
  ik heb paul nog geen woord engels horen spreken dus ze zouden nooit een lift hebben gehad anders !
fwuut fwuut fwuut  ::) ::)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #192 Gepost op: 29-03-2007, 08:12:13 »
Maar je vergeet nu wel wie steeds de liften regeld want ik heb paul nog geen woord engels horen spreken dus ze zouden nooit een lift hebben gehad anders !

Sowieso heeft Paul zichzelf nog nooit echt hoeven te bewijzen met liften. Wie weet als hij er alleen voor had gestaan, dat het hem ook gelukt had. Dat weten we niet.
En hij had de laatste keer ook zelf een lift geregeld, alleen moest hij toen eerst achter Pascalle aan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #193 Gepost op: 29-03-2007, 08:30:01 »
En hij had de laatste keer ook zelf een lift geregeld, alleen moest hij toen eerst achter Pascalle aan.


Juist ::ok:: terwijl zij overal en nergens was ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline dea

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #194 Gepost op: 31-03-2007, 20:26:13 »
paul zegt zelf dat pascalle ongekend goed is in liften,en toen hij zogezegd een lift had geregeld klopte het helemaal niet je hoorde haar duidelijk tegen de bestuurder zeggen "he you came back,how nice"of iets in die trant wat duidelijk maakte dat zij deze man al kon en de afspraak was dat paul zou volgen bij het liften{zijn eigen woorden}maar was hij blijkbaar even vergeten,verder vind ik het erg knap dat iemand zonder conditie de zware tocht toch heeft uitgelopen zag haar tijdens de kruistocht zelfs een heel stuk voor paul lopen,buiten het geklaag zet zij toch door ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #195 Gepost op: 31-03-2007, 21:48:07 »
Dat ze zei: You came back, doelde volgens mij op het feit dat Paul al tegen Pascalle gezegd had dat hij een lift had. En waarschijnlijk waren ze de lift al kwijt geweest, maar toch teruggevonden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #196 Gepost op: 1-04-2007, 21:45:40 »
Ik kan niet wachten tot het volgende week is... ;D  Net in het volgende week filmpje zag ik dat Pascalle met Paul door de bergen loopt, zegt ze "Ik heb last van mijn ademhaling" en daarna valt ze keihard op de grond

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ... HUMOR!!!  ;D ::tandpastasmiley:: ... Dat filmpje komt op de site!!  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-04-2007, 21:47:39 door Guikie »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #197 Gepost op: 1-04-2007, 21:47:55 »
Ik kan niet wachten tot het volgende week is... ;D  Net in het volgende week filmpje zag ik dat Pascalle met Paul door de bergen loopt, zegt ze "Ik heb last van mijn ademhaling" en daarna valt ze keihard op de grond

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ... HUMOR!!!  ;D ::tandpastasmiley:: ... Dat filmpje komt op de site!!  ;D

::rofl:: ::rofl:: LEEDVERMAAK ::rofl:: ::rofl::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #198 Gepost op: 2-04-2007, 19:26:35 »
Hoe ze ook uit die vrachtwagen klom (viel) met dr teenslippers...  :-\\
Ik vind het toch wel knap dat ze doorgaan hoor, zo twee verschillende mensen. Ze hebben de draad weer goed opgepakt en hebben een manier gevonden om toch enigszins met elkaar overweg te kunnen.  ::ok::

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #199 Gepost op: 2-04-2007, 21:27:58 »
mee eens,moet heel moeilijk zijn om als 2 totaal verschillende personen 24 uur per dag samen te moeten leven,vond het deze keer toch goed gaan tussen die 2 gezien de omstandigheden