Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 81802 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #160 Gepost op: 15-03-2007, 07:40:12 »
Zucht....Ik ga nogmaals aan een ieder vragen om respectvoller je mening te verkondigen...iemand die je totaal niet kent uitmaken voor wat dan ook is eigenlijk belachelijk. Je kunt je mening ook een een andere manier ventileren zonder scheldwoorden of wat dan ook daar aan toe te voegen.

Daarnaast wil ik ook vragen om niet te persoonlijk te worden én elkaar aanvallen om een mening kan ontzettend irritant zijn voor forummers die hier voor hun plezier komen.

Heb respect voor elkaar en vooral voor de deelnemers...lees anders onze regels er nog eens op na, dan weet je precies wat wel en niet is toegestaan ;)

Alvast mijn hartelijke dank...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #161 Gepost op: 15-03-2007, 18:41:43 »
om welk merk deodorent zou het gaan?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #162 Gepost op: 15-03-2007, 18:44:40 »
In ieder geval niet Axe, want door the Axe effect was Pascalle dan juist achter Paul aangegaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #163 Gepost op: 15-03-2007, 19:23:54 »
In ieder geval niet Axe, want door the Axe effect was Pascalle dan juist achter Paul aangegaan.
::rofl:: ::rofl::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #164 Gepost op: 15-03-2007, 19:51:13 »
om welk merk deodorent zou het gaan?   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::
DOVE (paul zal nu wel een beetje doof zijn ) van het geroep van pascalle
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #165 Gepost op: 15-03-2007, 20:13:00 »
DOVE (paul zal nu wel een beetje doof zijn ) van het geroep van pascalle
::rofl:: ::rofl::

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #166 Gepost op: 15-03-2007, 20:33:18 »

En niet alleen over Paul! Zag je hoe ze de kamer van Piet & Sylvia binnenmarcheerde midden in de nacht :o Vragen en gelijk doorlopen, wat een plaat voor je kop heb je dan! Niet eens even denken dat die mensen ook recht hebben op hun privacy :-\\
  Megan als Pascalle en Paul die wedstrijd niet hadden gewonnen waren Piet en Sylvia niet eens mee naar dat Hotel denk even na voor je zoiets zegt  ::vergroot::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #167 Gepost op: 15-03-2007, 21:57:50 »
  Megan als Pascalle en Paul die wedstrijd niet hadden gewonnen waren Piet en Sylvia niet eens mee naar dat Hotel denk even na voor je zoiets zegt  ::vergroot::

oh pardon :-[

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


En niet alleen over Paul! Zag je hoe ze de kamer van Piet & Sylvia binnenmarcheerde midden in de nacht :o Vragen en gelijk doorlopen, wat een plaat voor je kop heb je dan! Niet eens even denken dat die mensen ook recht hebben op hun privacy :-\\

 ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #168 Gepost op: 15-03-2007, 23:09:49 »
oh pardon :-[

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


En niet alleen over Paul! Zag je hoe ze de kamer van Piet & Sylvia binnenmarcheerde midden in de nacht :o Vragen en gelijk doorlopen, wat een plaat voor je kop heb je dan! Niet eens even denken dat die mensen ook recht hebben op hun privacy :-\\

 ::vergroot::

hahaha  ::rofl:: Nee Megan als je dankzij Pascalle een luxe overnachting wint, dan geeft dat haar het recht om je hotelkamer binnen te stormen, dat begrijp je toch zelf ook wel?! :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #169 Gepost op: 16-03-2007, 10:44:09 »
Oh oh wat een discussie weer  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #170 Gepost op: 17-03-2007, 14:07:04 »
Heb nog maar zelden zo een betweterige en onbeschofte kandidaat gezien in Peking Ex en voor alle duidelijkheid: Het gaat hier om PASCALLE(tje) ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::en niet om Paul. Zij is wel steeds zeer agressief en arrogant, maar beseft zelf haar eigen leugens niet. Aan de andere kandidaten: Elimineren die feeks (Sorry Paul  ::ok::)

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #171 Gepost op: 18-03-2007, 01:33:33 »
hoezo snapt zelf haar leugens niet,piet en sylvia gaven haar 2 maal gelijk in de ruzie
dus snap niet over welke leugens het gaat,heb ik iets gemist????ik vind pascalle juist eerlijk over komen zij zegt gewoon wat ze denkt is niet altijd leuk mischien maar weet je wel wat je aan iemand hebt lijkt me beter dan die slappe hap van een paul waar geen zinnig woord uitkwam en die uiteindelijk naar een hele ruzie te zijn gestart ::schaam:: ::schaam:: moet toegeven dat hij dingen niet heeft gehoord

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #172 Gepost op: 19-03-2007, 15:29:49 »
Wij weten hier geen van allen hoe die ruzie verlopen is, dankzij al het knip- en plakwerk van de redactie.
Ik waag me dan ook niet aan een oordeel.
Want wie zei nu eigenlijk wat en vooral, in welke volgorde en hoeveel zinnen mis je dan tussendoor.
Ik heb géén idee.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #173 Gepost op: 19-03-2007, 15:40:29 »
Ik heb géén idee.

Gewoon af gaan op wat je op TV ziet. Is véél leuker, dan steeds maar denken: "Dat zullen ze wel geregiseerd hebben!". Dus observeren en dan hier op het forum afhakken  ::rofl::

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #174 Gepost op: 25-03-2007, 23:25:30 »
denk dat dat "egoprobleem" van paul toch inderdaad veel groter is dan wij tot nu toe dachten,lijkt me dat die fabian inderdaad beter weet waar ze de tent moeten zetten dan paul zelf maar nee meneer wil er niks meer over zeggen want pascalle heeft zomaar het lef gehad niet als 1e aan paul te vragen waar de tent te plaatsen,zielige actie en arme pascalle ::oink::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #175 Gepost op: 26-03-2007, 07:58:31 »
En toen die braziliaan niets prijs wilde geven en Pascalle hem op een spoor van de dieren wilde zetten en Paul zei dat hij iets aan de kant moest en Pascalle vervolgens nogal boos deed naar hem, was ook normaal?

Pascalle had toen beter kunnen denken:"Ja inderdaad, hij heeft gelijk. We moeten nog ietsje doorlopen."

Maar nee hoor, dan gaat ze zuchten en steunen. Zolang alles Pascalle voor de wind gaat en ze lichamelijk niet té actief moet zijn, gaat het wel. Maar zodra ze zich in moet spannen, is ze niet meer te genieten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #176 Gepost op: 26-03-2007, 08:43:27 »
Wat ik mij gisteravond heb afgevraagd, is wat de beweegreden is voor zo'n Pascalle om zich op te geven voor Peking Express. Ze heeft bijvoorbeeld nog nooit een lange afstand gelopen, haar conditie is zéér slecht en ze heeft nog nooit een tent opgezet.  ::niet-ok::
Heel erg spijtig om zo'n kandidaat bij iedere tegenslag te horen "Ik stop!" Er zijn honderden (misschien wel duizenden) die graag in haar plaats de expeditie zou doen.
Wellicht is Pascal de mol, (of wil ze na P.E. op de voorkant van een niet nader te noemen naaktblad  ::oink::)

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #177 Gepost op: 26-03-2007, 09:37:47 »
Wat heb ik een bewondering voor Paul, dat ie Pascalle nog niet is aangevlogen met haar eeuwige gezeur. Wordt je toch helemaal horendol van als je twee weken lang alleen maar geklaag hoort en ook nog eens onheus wordt bejegend dat je een ego-probleem zou hebben? De grootste ego is zijzelf.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #178 Gepost op: 26-03-2007, 17:58:46 »
Ik moet elke week lachen om het voorstukje:
"De kandidaten weten niet aan welke gevaren ze bloot staan"
En dan het beeld van Pascalla tegen Paul: "jij krijgt me bloedlink jij!"  :)
Vond het ook een beetje vreemd dat Pascalle zich opgeeft als ze nog nooit een tent op heeft gezet, maar goed, ze zal haar eigen redenen wel hebben.
We zullen zien hoe lang ze het volhoudt.
 ::bravo::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #179 Gepost op: 26-03-2007, 22:47:56 »
wat toch jammer dat ze deze twee aan elkaar gekoppeld hebben, het laat "mooie" ruzies zien maar je wenst beide toch een andere kandidaat. k'Heb natuurlijk als man van middelbare leeftijd het meest met Paul te doen. Toch hoop ik dat ze de ruzies kunnen overwinnen en ver komen, op de é'n of andere manier gun ik ze dat beide van harte maar jammer is het eerste woord wat bij mij opkomt, bij jullie ook???
doeg rinck