Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 12213 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2006, 22:19:37 »
Ik vond het een beetje een vage aflevering. Zonder auto's de eerste helft van de etappe.

Dat samen liften begin ik nu echt zat te worden

Offline olivierke

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2006, 22:24:45 »
wie heeft de vrijgeleide

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2006, 22:25:24 »
Vakantie vieren hoort er een beetje bij. We willen als kijkers toch ook iets van de omgeving zien, Voor de rest blijft het een Game en daar in ben je niet altijd even populair. Helaas is sit iets wat je niet uit de wedstrijd kunt halen.
Ik blijf er wel bij wat krijgen we te zien en wat niet. Het blijft namelijk TV
En dit draait toch om kijkcijfers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 2-04-2006, 22:25:50 »
wie heeft de vrijgeleide

Jimmy & Amir  ::jaja::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 2-04-2006, 22:35:15 »
%%*@%*@#*(#%%)(#$, ik was niet thuis vanavond tijdens PE en had mijn nichtje gebeld om de video in te stellen (ze heeft ook de huissleutel) maar de videorecorder heeft helemaal niks opgenomen!! >:( ::niet-ok::

Heeft iemand deze aflevering toevallig te download, gaarne mij even PM'en!! Thanks!! :)


edit: De video had het toch opgenomen gelukkig, maar de band was vanzelf teruggespoeld!! ;D Het was weer een toffe aflevering, genieten geblazen hoor!! Inge&Lien vind ik langzaam irritanter worden, zelfde geldt voor Jimmy&Amir. Daarentegen geniet ik meer van Chris&Lut en uiteraard Yves&Wendy!! :P Ik denk dat Frank&Bliss eruit vliegen volgende week.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 23:49:59 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 2-04-2006, 22:36:00 »
Hmm, wat is het sil hier? Ik zie 164 gasten en niemand zegt iets

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 2-04-2006, 22:37:29 »
Arco, van de week even bij mij kijken. ;)

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 2-04-2006, 23:17:35 »
Leuke aflevering, veel lopen ergeren aan Inge en Lien... maar genoten van dat park. Moet heel erg mooi zijn, vooral dat met die waterval waar Roos bij stond. Goed dat Amir en Jimmy voor zichzelf gingen, want dat geouwehoer steeds met ze 6'en enzo  ::niet-ok::

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 2-04-2006, 23:48:50 »
Spannende aflevering. Hoewel, mijn lijstje-der-favorieten begint nu wel drastisch te veranderen denk ik. Helaas hebben de deelenemers het fenomeen 'meerkoppig-liften' nog niet laten vallen en begint het programma een beetje vormen aan te nemen à la 'Rail-Away' c.q. 'KRO de Wandeling'.

Terwijl de één heftig in de weer is, nemen de anderen uitgebreid de tijd om de omgeving op te snuiven en begint zich partij-vorming onderling. De strijd is veel minder dan het vorige seizoen. Jammer.

Het clowns-duo Inge & Lien begonnen bij mij voor het eerst echt te ergeren dmv het jennen van de andere deelenemers (Yves & Wendy) en het hysterische gedoe van Inge. Frank en Bliss hebben laten blijken hoe collegiaal ze kunnen. Verder niets aan toe te voegen evenals Chris en Lut, waarbij de min of meer doortastende Chris meerdere malen geestig uit de hoek kan komen. Overigens vind ik het toch knap dat ze zich niet ergert aan Lut, daar zij in het begin van het spel moeite had met de verwikkelingen van de nogal 'oude' en 'slome' Lut.

Wendy & Yves zijn ook wel wat meer in aanzien gestegen. Hoewel Wendy in mijn ogen een huilerd was, vind ik dat ze het nu beter doet samen met Yves. Alleen komen ze naar mijn mening af en toe wat traag over en trekken zich teveel aan van de intimiderende Ing en Lien

Marc en Theo, tsja, blijven nog steeds zo hoffelijk doen. Helaas zien de 'parasieten' Amir & Jimmy hun kans schoon en maken daar ruimschoots (mis)/(ge)bruik van. Eerlijk gezegd een ontzettende naaistreek. Geen leuk koppel, die Amir en Jimmy. Hopelijk zullen Marc & Theo inzien dat ze dat multi-liften maar achterwege zullen laten en zichzelf beperken tot het koppel waartoe zijzelf behoren.

 ??? Wat ik zo vreemd vind is waarom de koppels niet gewoon doorlopen met de richting mee als ze op een lift staan te wachten. Zo staan ze in ieder geval geen tijd te verspillen. In tegenstelling to Marc en Theo, die ergens in the middle of nowhere zich 3 uur stonden te vergapen aan het wachten op een lift. Dan denk ik bij mijzelf, loop dan alvast door, alle beetjes helpen.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2006, 00:02:47 »
Goed dat Amir en Jimmy voor zichzelf gingen, want dat geouwehoer steeds met ze 6'en enzo  ::niet-ok::

Vind ik betrekkelijk. Onder deze barre liftomstandigheden vind ik dit broederschap gedrag wel mooi eigenlijk. Maar ik hoop niet dat de liftmogelijkheden zo belabberd blijven, want dan gaat er toch wel iets van de charme af, vind ik.

Dat Amir en Jimmy voor zichzelf kiezen is natuurlijk volstrekt geoorloofd. Maar volgende keer wel gewoon eerlijk erover zijn, zodat de anderen ook de kans krijgen die keuze al dan niet te maken, i.p.v. met de bek vol tanden voor een voldongen feit te worden gesteld als het te laat is. Nu brachten ze het eerst alsof ze de anderen niet vertrouwden, waarna bleek dat ze zelf niet te vertrouwen waren. Dat zag er op zijn zachtst gezegd nogal dubieus uit. Voor jezelf gaan is fair play, maar dit was gewoon jatwerk.

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2006, 00:49:55 »
Lien schold de plaatselijke bevolking uit toen ze twee kanten op wezen naar hun volgende bestemming  ::ohno:: En ik vond haar tegen Inge ook niet zo aardig... Het kan dan wel ADHD zijn, maar je kunt dan toch nog wel een beetje je manieren houden zeker?

Ik vind het te makkelijk dat alles aan de ADHD toegeschreven wordt.
Mollen in Japan...

Offline amirenjimmyfan

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 3-04-2006, 13:46:28 »
Hoe meer ze liegen, bedriegen, elkaar opnaaien des te betere TV we krijgen te zien ::ok:: dit is geen schoolreisje, ik hoop nog een knok partij te zien ::rofl:: ::rofl::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 3-04-2006, 15:02:16 »
Ik had Chris en Lut de vrijgeleide gegeund maar het is zo. Het zal wel een lange wandeltocht geweest zijn in die jungle. Ik was ook echt blij dat Inge en Lien de proef weer hadden gewonnen. Ze zijn gewoon super goed. Ik hoop dus dat Inge en Lien en Chris en Lut niet afvallen volgende week.

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 3-04-2006, 23:20:28 »
Hoe meer ze liegen, bedriegen, elkaar opnaaien des te betere TV we krijgen te zien ::ok:: dit is geen schoolreisje, ik hoop nog een knok partij te zien ::rofl:: ::rofl::

idd. Niet de hele tijd dat softe vriendschappelijke gedoe hoor. Racen moeten ze. Vorig jaar was er veel meer spanning dan nu door al dat vakantiegedrag etc...

Inge en Lien zijn echt verschrikkelijk irritant. Ik erger me echt helemaal kapot aan die twee.

Enne, knokpartij zit er denk ik niet in. Heb een paar keer dat gevoel gehad zo van "nu gaan ze meppen", maar dat is helaas niet gebeurd. Denk ook dat zodra er fysiek geweld gebruikt wordt door een koppel, dit tot uitsluiting leidt.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 4-04-2006, 01:40:02 »
wel wel, racen moeten ze OK. Maar liefst zonder meppen. We wilen toch niet afgaan voor de ogen van zo n gastvrije bevolking? Ik heb in het intervieuw met rink gehoord dat lien en inge plannen hebben om de gastvrije chamreun (die hen naar agkor wat heeft gebracht) naar belgie en nederland uit te nodigen. Dit is een heel andere benadering. Kunnen wij ook eens tonen dat we gastvrij en vredelievend zijn. ik heb hier tot mijn spijt gelezen dat wij belgen en nederlanders niet zo gastvrij zijn. Niets van. Chamreun, wij kijken uit naar uw komst. We zullen U en uw gezin als helden onthalen.

Offline Leooonie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 4-04-2006, 17:54:47 »
Lien is echt kei irritiant..

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 4-04-2006, 21:13:53 »
Jimmy en Amir  ::ohno::
Ze zijn nu nog meer omlaag in mijn lijstje
Heb nog weinig favorieten over :-\\
Marc en Theo en Frank en Bliss zijn de enige koppels die ik nog een beetje leuk vind

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 5-04-2006, 20:28:32 »
Amir & Jimmy vind ik erg irritant doen. Ja, hun zouden wel even terug lopen en een lift regelen...En ondertussen gewoon zelf met die lift ervandoor gaan! Ik ben ook geen fan van het samen liften, maar dan hadden hun gewoon moeten zeggen dat ze niet samen willen liften en het ieder voor zich is. Dit vind ik achterbaks! >:(

Chris en Lut ga ik steeds leuker vinden, en ik denk dat ze nogal onderschat worden. Ze zouden best eens in de finale kunnen komen ::jaja::

Yves en Wendy, daar heb ik helemaal niks mee. Ik vind ze niet leuk overkomen en die Wendy vind ik maar een tutje :-X

Marc en Theo zijn wel grappig. Soms heeft Theo van die droge opmerkingen waar ik dan weer helemaal dubbel om kan liggen.

Frank en Bliss zijn mijn minst favorieten. Ik vind niet dat ze er echt voor gaan. Het is verdorie wel een race en geen vakantie.
Die puntentelling moet dus gewoon weer terugkomen.

Inge en Lien zijn mijn topfavorieten!!! Ze zijn erg goed in het liften en hebben naar mijn mening nooit iemand genaaid en het spel fair gespeeld. Okay, soms moet je beslissingen nemen voor jezelf in het belang van de race, maar dat hoort erbij!

Volgende week mogen wat mij betreft Frank en Bliss het toneel verlaten. Ik vind ze saai overkomen en geen bijdrage leveren aan de race

Offline Link

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 6-04-2006, 20:20:58 »
Dit is echt een van de beste programma's op tv ::tandpastasmiley:: Van mij mogen persoonlijk Inge en Lien eruit. Wat zijn die de sfeer aan het verpesten daar. In de volgende aflevering wordt het heftig tegenover Wendy en Yves. Maar we wachten af.