Auteur Topic: In het spoor van Peking Express  (gelezen 19044 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #40 Gepost op: 23-03-2006, 15:24:13 »
Ik heb het net gezien (op video) en het was inderdaad wel een stuk beter dan met Dyan "stylish verantwoord" Beekman.  ::jaja::
Victor Reinier vertelde ook gewoon serieus dingen, zonder dat alles om hem draaide (dus da's wel even wat anders dan bij Dyan).
Daarnaast vond ik het dit keer natuurlijk erg leuk om allemaal dingen op tv te zien die ik ook in het echt heb gezien... ::ok:: *Wauw, daar liep ik ook maar mooi!*  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2006, 22:55:53 »
Ik vind Victor reinier leuk!  ::jaja:: ::ok:: Ik erger me alleen wezeloos aan de muziekkeuze in het programma   :-\\ .. Ik weet niet wie het gemonteerd heeft.. Maar ik vind het qua muziek echt niks.. ::niet-ok::

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2006, 23:17:26 »
Victor deed het goed. Ik vond het een leuke aflevering. Maar hij heeft drie afleveringen voor z'n rekening genomen dus?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline sihida

  • Forumlid
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2006, 13:51:03 »
Victor deed het goed. Ik vond het een leuke aflevering. Maar hij heeft drie afleveringen voor z'n rekening genomen dus?
Daar lijkt het wel op. Ik had Reinier (van Assen) volgende week verwacht, maar blijkbaar is het nog een weekje Victor.

Het lijkt er ook op dat In het spoor van PE voortaan op zondag om 22.25 uitgezonden zal worden. Wat er met de woensdaguitzending van 22.25 gebeurt, weet ik niet, misschien komt die dan te vervallen.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2006, 14:14:34 »
Daar lijkt het wel op. Ik had Reinier (van Assen) volgende week verwacht, maar blijkbaar is het nog een weekje Victor.

Het lijkt er ook op dat In het spoor van PE voortaan op zondag om 22.25 uitgezonden zal worden. Wat er met de woensdaguitzending van 22.25 gebeurt, weet ik niet, misschien komt die dan te vervallen.

Ja, dat heb ik ook gezien. Alleen in de NCRV gids is dat nog niet veranderd (de programmering van zondagavond)  ???.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2006, 16:38:20 »
Het lijkt er ook op dat In het spoor van PE voortaan op zondag om 22.25 uitgezonden zal worden. Wat er met de woensdaguitzending van 22.25 gebeurt, weet ik niet, misschien komt die dan te vervallen.
Tsja... er kijkt natuurlijk niemand naar  ::slaap::  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #46 Gepost op: 1-04-2006, 12:03:59 »
Net5 is altijd al zo wispelturig met tijden en afleveringen  >:( ::niet-ok:: >:(

(* is nog steeds het vervallen van Alias niet vergeten  ::ohno:: *)
Mollen in Japan...

Offline sihida

  • Forumlid
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #47 Gepost op: 1-04-2006, 12:36:20 »
Daar lijkt het wel op. Ik had Reinier (van Assen) volgende week verwacht, maar blijkbaar is het nog een weekje Victor.

Het lijkt er ook op dat In het spoor van PE voortaan op zondag om 22.25 uitgezonden zal worden. Wat er met de woensdaguitzending van 22.25 gebeurt, weet ik niet, misschien komt die dan te vervallen.
Ik lees net dat Rifka (Lodeizen) het stokje zal overnemen van Victor Reinier. PE1-Reinier komt dus nog wat later.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #48 Gepost op: 6-04-2006, 22:16:57 »
Ik lees net dat Rifka (Lodeizen) het stokje zal overnemen van Victor Reinier. PE1-Reinier komt dus nog wat later.

dat klopt...

Actrice Rifka Lodeizen stort zich op het avontuur in Laos. In deze aflevering bezoekt ze onder andere Vientiane, Rattan Ball, gaat ze kajakken in Vang Vieng, brengt ze een bezoek aan Luang Prabang, de heilige berg Phu So en heeft ze een ontmoeting met voormalige Peking Express-kandidaat Reinier van Assen.

Wil je meer weten over de belevenissen van Rifka in Laos? Lees dan haar verhaal. Klik dan hier
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #49 Gepost op: 16-04-2006, 09:45:56 »
Voor de fans van Reinier :) ...

Vanavond reist Reinier 'in het spoor van'  ::ok:: :D

Voormalig Peking Express-kandidaat Reinier van Assen neemt het stokje van Rifka over en trekt verder in Laos. Hij was een van de fanatiekste kandidaten van Peking Express, maar nu is hij in de gelegeheid om ook te genieten van zijn omgeving. En dat lukt hem heel goed in Laos. Zo brengt hij een bezoek aan klooster, het koninklijk paleis en de grotten van Pak Ou.
Wil je meer lezen over Reinier's reis in Laos. Lees dan zijn verhaal. Klik hier :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #50 Gepost op: 16-04-2006, 22:38:04 »
Ik vond het toch wel erg lollig met Reinier ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #51 Gepost op: 17-04-2006, 10:49:41 »
Ik ook, geweldig.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #52 Gepost op: 17-04-2006, 11:59:45 »
Hij was aardig op dreef. Jammer dat hij maar in één aflevering zit.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #53 Gepost op: 18-04-2006, 02:33:20 »
Kijkcijfers tot nu toe van In het spoor van Peking Expres:

Afl1: 08 Maart 2006: (21.58-22.35) 297.000
Afl2: 15 Maart 2006: (21.55-22.28) 290.000
AFL3: 22 Maart 2006: (22.20-22.56) 231.000
AFL4: 29 Maart 2006: (22.30-23.07) 225.000
AFL5: 02 April 2006: (22.34-23.08) 218.000 HH: 05 April 2006: (22.30-23.04) 156.000
AFL6: 09 April 2006: (22.35-23.10) 207.000 HH: 12 April 2006: (22.30-23.05) 193.000
AFL7: 16 April 2006: (21.35-22.10) 297.000


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #54 Gepost op: 23-04-2006, 20:10:45 »
Vandaag reist Inge de Bruijn in het spoor van de kandidaten door China. Ze begint in Kunming en bezoekt onder andere de Yuangtong tempel. Verder woont ze een theeceremonie bij en eindigt haar reis voor deze aflevering in Dali :D



Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #55 Gepost op: 23-04-2006, 22:16:19 »
En wat was het een verschrikkelijke leuke uitzending!!!! ::ok:: Inge is echt een natuurtalent. Ze kan zo Floortje Dessing vervangen.  ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #56 Gepost op: 23-04-2006, 22:32:45 »
Ik heb net de moeite genomen om 'In het Spoor van PE' helemaal te zien. GE-WEL-DIG!! ::ok::

Helemaal mee eens met wat hierboven over Inge wordt gezegd. Inge de Bruijn kan zo doorgaan in een reisprogramma. Wat heb ik gelachen om een haar. De verschijning opzich al: een blanke reus die plots voor je deur staat. En haar droge manier van praten 'Eendentong: Smaakt naar frikandel' ::rofl:: of toen ze dat huisje binnekwam en nog een kleine bewoonster aantrof 'Ow kijk, zit er nog zo'n één' ::rofl:: Geweldig mens!  ::ok::

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #57 Gepost op: 23-04-2006, 23:27:07 »
Hélemaal leuk, Inge!
Ik heb er echt van genoten, fantastisch mens!
Ze kan inderdaad zo een reisprogramma gaan prsenteren ofzo.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #58 Gepost op: 24-04-2006, 08:33:42 »
Inderdaad, Inge deed het super! In tegenstelling tot wat ik had verwacht, kwam ze helemaal niet dom over: Ze had juist de moeite genomen om allerlei weetjes uit te zoeken over de gebruiken van de lokale bevolking.   ::ok::
Volgens mij heeft ze haar nieuwe bestemming na haar zwemcarrière gevonden!  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 09:46:15 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: In het spoor van Peking Express
« Reactie #59 Gepost op: 24-04-2006, 15:58:08 »
Geen HH meer op Woensdag.

afl8: 23 April 2006: (21.42-22.13) 240.000