Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58540 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #220 Gepost op: 17-03-2006, 17:59:37 »
Bij deze zeg ik mijn vertrouwen helemaal en defenitief op in dit spel...ruim 29000 punten na etappe??  :o :o :o
 ??? ??? ???
sic transit gloria mundi

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #221 Gepost op: 17-03-2006, 18:04:44 »
Ik had gister niet gezien dat er onderaan 'next' stond, en nu ben ik na 5 dagen net aan de 2e etappe begonnen :P

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #222 Gepost op: 17-03-2006, 18:06:07 »
Ik denk dat we er allemaal maar de humor van moeten inzien.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #223 Gepost op: 17-03-2006, 19:08:35 »
Als het iemand (Mirtjuh?) lukt om met een bereking aan te tonen dat er achter de totalen van de mensen die nu aan kop gaan een duidelijke logica schuilt, dan krijgt hij of zij een reis naar Peking!  ;D

Wow...  :o Ik zag net dat G.J. Geling in groep 2 na 4 etappen 200250 punten had, klik ik op vernieuwen, zijn het er al 300250! ::oink::  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #224 Gepost op: 17-03-2006, 19:30:33 »
Als het iemand (Mirtjuh?) lukt om met een bereking aan te tonen dat er achter de totalen van de mensen die nu aan kop gaan een duidelijke logica schuilt, dan krijgt hij of zij een reis naar Peking!  ;D

Wow...  :o Ik zag net dat G.J. Geling in groep 2 na 4 etappen 200250 punten had, klik ik op vernieuwen, zijn het er al 300250! ::oink::  ::rofl::

Een berekening kan ik helaas niet maken maar de oplossing heb ik wel, geen vragen meer invullen, gewoon op vernieuwen blijven klikken en daar gaan je punten als het maar goed is. Alles wat wij als trouwe spelers vanaf het begin van het spel aan punten niet hebben gekregen krijgen de nieuwelingen er met bonus bij. En dan die antwoorden op die vragen, klopt geen bal van. Moest vandaag aan de hand van drie strreepjes op een papiertje bepalen op de kaart waar ik zat. Heb er een half uur naar gekeken, kwam er achter dat jij de lijnen op de kaart moest leggen, dan kom je op punt twee uit, zegt het antwoord dat het punt drie moest zijn. En als ik vervolgens op next klik wordt mij verteld dat ik niet naar Peking hoef  te gaan omdat ik toch geen gevoel voor richting heb.

En Mapel, wil het wel met een lach doen goed, maar dan moeten de organisatoren van het spel aan het einde de winnaar geen reis naar Peking geven maar een ansichtkaart of reisfolder uit Peking, dan kan ik er inderdaad de humor van inzien. Dan zijn wij er allemaal ingetrapt. Nu op dit moment trappen alleen de mensen die vanaf het begin meespelen er in ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bert

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #225 Gepost op: 17-03-2006, 19:44:43 »
Even voor Net 5
Als jullie nu slim zijn zorgen jullie dat jullie as zondagavond, voor dat PE begint, een goede verklaring hebben voor e game die jullie aan een topprogramma van jullie koppelen. Dit zal natuurlijk wel moeilijk gaan maar dan heb ik een eenvoudige tip die zo op te lossen is: knip dat stukje uit jullie tape aan het eind van jullie programma, en dan bedoel ik dat stukje waarin jullie vermelden dat je een reis naar Peking kunt winnen als je meespeelt met Peking Express the game, want dat is nu zeker niet meer op zijn plaats. Laat die prijs die wij kunnen winnen na het invullen van de enquette (dat FA pakket) als wij de PE game hebben uitgespeelt maar zitten (slimmer is nog helemaal geen enquette meer te sturen, want positief zal er toch niet op gereageerd worden, nou goed 1 keer misschien door degene die op reis gaat naar Peking, en stuur alle gedupeerden maar zo'n pakket.

Offline gloria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #226 Gepost op: 17-03-2006, 22:53:39 »
wtf, ik wil ook wel een miljoen punten hebben na vier etappes! mensen waar moet het heen met dit spel?

we moeten eigenlijk eisen dat ze eerst alle kinderziektes van het spel verhelpen, om vervolgens het hele spel opnieuw te laten beginnen, zodat iedereen een eerlijke kans heeft. of heeft iemand een beter idee?

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #227 Gepost op: 17-03-2006, 22:59:39 »
Even voor Net 5
Als jullie nu slim zijn zorgen jullie dat jullie as zondagavond, voor dat PE begint, een goede verklaring hebben voor e game die jullie aan een topprogramma van jullie koppelen. Dit zal natuurlijk wel moeilijk gaan maar dan heb ik een eenvoudige tip die zo op te lossen is: knip dat stukje uit jullie tape aan het eind van jullie programma, en dan bedoel ik dat stukje waarin jullie vermelden dat je een reis naar Peking kunt winnen als je meespeelt met Peking Express the game, want dat is nu zeker niet meer op zijn plaats. Laat die prijs die wij kunnen winnen na het invullen van de enquette (dat FA pakket) als wij de PE game hebben uitgespeelt maar zitten (slimmer is nog helemaal geen enquette meer te sturen, want positief zal er toch niet op gereageerd worden, nou goed 1 keer misschien door degene die op reis gaat naar Peking, en stuur alle gedupeerden maar zo'n pakket.

Ok, ik heb gezegd dat ik het vertrouwen in dit spel heb opgezegd....maar hey enig relativeringsvermogen is ook niet gek.
Het spel zit niet best in elkaar, klopt geen barst van en het slaat nergens op, maar er zijn geen gedupeerden...en als iemand een reis krijgt, ok mazzel voor hem...toch?
 ;D
sic transit gloria mundi

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #228 Gepost op: 18-03-2006, 00:49:55 »
Is het jullie misschien ook opgevallen dat in team 1 nu hele anere namen staan dan een paar dagen geleden. En rara je kan zelfs 2 x meedoen in een team:

17 Boedhha Thailand 4385 4
18 Kay Valckx 3235 4
19 Kay Valckx 2865 4
20 Jet Wijnsma 2795 4

Ik weet niet hoor, speel nu meer dan een week mee met the game, zag dagelijks dezelfde namen staan, maar nu is alles anders, vreemde namen en geen bekende meer te vinden. En dan mag ik niet spreken van gedupeerden (gaffe)? Sla de highscorelijst maar eens een paar dagen op in een word document (ctrl en Print screen)en zet het allemaal dan maar eens naast elkaar ........ eens kijken hoe je er dan over denkt, maar onthoudt wel ff, jij bent geen gedupeerde !  ::oink:: 

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #229 Gepost op: 18-03-2006, 01:27:49 »
Is het jullie misschien ook opgevallen dat in team 1 nu hele anere namen staan dan een paar dagen geleden. En rara je kan zelfs 2 x meedoen in een team:

17 Boedhha Thailand 4385 4
18 Kay Valckx 3235 4
19 Kay Valckx 2865 4
20 Jet Wijnsma 2795 4

Ik weet niet hoor, speel nu meer dan een week mee met the game, zag dagelijks dezelfde namen staan, maar nu is alles anders, vreemde namen en geen bekende meer te vinden. En dan mag ik niet spreken van gedupeerden (gaffe)? Sla de highscorelijst maar eens een paar dagen op in een word document (ctrl en Print screen)en zet het allemaal dan maar eens naast elkaar ........ eens kijken hoe je er dan over denkt, maar onthoudt wel ff, jij bent geen gedupeerde !  ::oink:: 

Heb ik gezien, hoef ik niet ctrl printscreen voor te doen, ik speel mee...remember?;)
Maar ach hey, kheb er niets voor betaald en kan me er ook niet echt heeeeel erg druk om maken, het heeft me verbaasd in het begin, zelfs geirriteerd, maar kan me niet echt in een slachtofferrol vinden.

Ik vind het prima. En oja gedupeerd betekent dat je er slechter van geworden bent of iig schade geleden hebt...als jij dat zo wilt zien dan hou ik je niet tegen, maar de schade bij mij valt alleszins mee  ;)
sic transit gloria mundi

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #230 Gepost op: 18-03-2006, 09:22:20 »
Was ik eindelijk lekker onderweg...loop ik weer tegen een ander obstakel aan. Ik krijg een multiple choice vraag die beantwoord ik maar als ik dan op verzenden druk gaat ie niet verder. ARRRRGGGHHHH. Het is wat.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #231 Gepost op: 18-03-2006, 09:43:31 »
Hallo Angela,
Er gaat daar weer een heleboel fout. Ik krijg sinds gistermiddag al geen opdrachten meer.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #232 Gepost op: 18-03-2006, 09:47:44 »
Ik heb ook maar besloten om me er helemaal niet meer druk om te maken. Ik wou dat mijn race in team 1 afgelopen was. Ik heb de link van de game naar drie mensen verzonden waardoor ik nog een keer mee mag doen in een ander team. Wacht wel ff af hoe het daar zal gaan (al heb ik er wel weinig vertrouwen in dat het dan wel goed zal gaan).

 ::rofl:: Lach mee met PE  ::tandpastasmiley::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #233 Gepost op: 18-03-2006, 09:53:21 »
Ik heb ook maar besloten om me er helemaal niet meer druk om te maken. Ik wou dat mijn race in team 1 afgelopen was. Ik heb de link van de game naar drie mensen verzonden waardoor ik nog een keer mee mag doen in een ander team. Wacht wel ff af hoe het daar zal gaan (al heb ik er wel weinig vertrouwen in dat het dan wel goed zal gaan).

 ::rofl:: Lach mee met PE  ::tandpastasmiley::

That's the spirit ::ok:: ::ok:: ::ok::. Ook ik kan niet verder En wederom is er een mailtje heen. Maar wellicht wordt er daar zaterdag niet gewerkt, dus mogen we maandag weer verder reizen. ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Ach what's in a game!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline hupschen

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #234 Gepost op: 18-03-2006, 11:59:29 »
Ook ik speel mee met pe the game. Het ging allemaal prima tot gisteravond. Ik kan mijn vervoer voor etappe 5 niet versturen. Als je kijkt naar de high scores zijn deze ook al boven de 300000 punten uitgekomen. Ik heb ook ontdekt dat als je maar blijft proberen om je antwoordt te verzenden ( wat dus niet gaat) je score vanzelf oploopt. Ik heb ondertussen al een paar honderd punten erbij gekregen omdat ik maar bleef proberen om mijn antwoordt te verzenden.

Heb ook al een mailtje gestuurd naar net 5. Ik denk niet dat dat zin zal hebben. Vind het erg jammer, vond het opzich wel een leuk spel. Ik kreeg iedere dag wel een berichtje of een nieuwe opdracht.

Ik wil proberen of ik op de naam van mijn moeder opnieuw mee kan spelen. Maar dat zal wel geen enkel nut hebben.

Heel erg jammer :\'( :\'(

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #235 Gepost op: 18-03-2006, 12:48:12 »
Ach weet je,.....pixelprikken en in de pool meedoem is ook leuk ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #236 Gepost op: 18-03-2006, 12:49:44 »
Zeker  ::ok::, maar daar kun je helaas geen reis naar Peking mee winnen...  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #237 Gepost op: 18-03-2006, 12:56:59 »
 ::tandpastasmiley:: Met déze PE-race ook niet, want ik kan me niet voorstellen dat FOX reizen, een reispoot van de ANWB, mee gaat werken als het niet eerlijk verloopt. Tenminste,....dat hoop ik!!!! ::hypocriet::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #238 Gepost op: 18-03-2006, 23:58:22 »
Zijn er nog mensen die vandaag hebben kunnen meespelen met PE the game. Ik heb sinds gistermiddag geen mailtjes of opdrachten meer gehad.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #239 Gepost op: 19-03-2006, 00:25:43 »
whahaha ik vind het gewoon humor dat die van groep 2 die eerste staat inmiddels 6.463.735 punten heeft  ::rofl::  ::rofl::
I'm a real big goblin..