Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58531 keer)

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #180 Gepost op: 14-03-2006, 19:48:46 »
Ho maar, ik denk niet dat ik dit allemaal nog wil weten, ik kan sinds gistermiddag helemaal niets meer doen. Balen !!!!
Ik snap er echt helemaal niets meer van.

Offline gloria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #181 Gepost op: 14-03-2006, 20:03:06 »
tsja, ze zeggen telkens als ik mij inlog op de site dat ik onderweg ben en regelmatig mijn email moet checken. maar ondertussen heb ik al sinds zondag helemaal niks meer gehoord. ik ben ook nog steeds niet eens in saigon aangekomen, echt ontzetten frustrerend :S

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #182 Gepost op: 14-03-2006, 20:16:33 »
Nou kon net weer verder...ik had ondertussen het goede antwoord op mijn Saigon vraag maar hij gaf aan dat ik de verkeerde aangeklikt had. Heeft iemand dit ook gehad? Ik weet namelijk ZEKER dat ik het goede antwoord gegeven had.
Ja had ik ook, volgens mij trouwens velen  :-\\
Ik kan trouwens nog steeds niet verder :\'( :\'( :\'(
I'm a real big goblin..

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #183 Gepost op: 14-03-2006, 20:26:15 »
Nee het lijkt maar zo dat je het foute antwoord gaf. De zinsbouw van het verhaaltje is een beetje krom. Maar daar blijkt uit dat het 5,3 miljoen moet zijn en dat zal zeker bij je punten totaal zijn opgeteld.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #184 Gepost op: 14-03-2006, 20:31:31 »
Nee het lijkt maar zo dat je het foute antwoord gaf. De zinsbouw van het verhaaltje is een beetje krom. Maar daar blijkt uit dat het 5,3 miljoen moet zijn en dat zal zeker bij je punten totaal zijn opgeteld.
:-X Maar inderdaad, dat denk ik ook...  :-X  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #185 Gepost op: 14-03-2006, 23:09:48 »
Ondertussen nog steeds geen reactie van PE the game. Het enige wat veranderd is is de highscore lijst, daar hebben ze het lettertype maar verkleind. Ik zie het allemaal een beetje somber in nu. Als ik nu in de highscore lijst kijk zie ik dat de meeste mensen al de helft van mijn aantal punten voor staan en al bij etappe 7 zijn.  :-[ ::niet-ok::

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #186 Gepost op: 14-03-2006, 23:14:33 »
Hallo mapel,
Jij hebt gisteren een mailtje naar de makers van PE the game gestuurd he? Mag ik jou vragen naar welk adres jij dit gedaan hebt? Moet nu zelf ook maar eens een mailtje gaan sturen.

Groetjes Bemorika

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #187 Gepost op: 14-03-2006, 23:36:08 »
Dat mailtje heb ik naar de webmaster gestuurd van NET5 ( je hebt relaties of je hebt ze nie hè ::hypocriet::) Deze zou het doorsturen naar de makers van de site van de game. Ik kan jou dat mailadres niet geven. Maar ik denk dat als je stuurt naar info@pekingexpressthegame.net dat het moet gaan lukken. Ik stuurde steeds naar info@pekingexpressthegame.nl. Das fout denk ik :-[ :-[
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #188 Gepost op: 14-03-2006, 23:48:22 »
Helaas, dat werkt ook niet. Kreeg de volgende foutmelding:

info@pekingexpressthegame.net
    SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<info@pekingexpressthegame.net>:
    host mx1.xs4all.nl [194.109.24.132]: 550 5.1.2 <info@pekingexpressthegame.net>... Email not configured for @pekingexpressthegame.net

Ik moet toch ergens in contact kunnen komen met die gasten. Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen?


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #189 Gepost op: 14-03-2006, 23:50:17 »
Wacht nou eerst even af wat mijn mail oplevert. Het is frusta, ik weet het,... maar ik heb geleerd geduld te hebben in medialand. En de NET5 mensen zijn echt heel geschikte lui.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #190 Gepost op: 14-03-2006, 23:56:26 »
Hallo mapel,
Ja daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar je hebt maar 14 dagen om de afstand af te leggen he, als je even nagaat dat ik daar nu al bijna een van weggegooid heb zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en als je dan ook nog eens gaat kijken hoe ver ik tot nu toe ben en hoe ver ik nog moet gaan ................
Maar ik zal proberen om geduld te hebben, daar heb je wel gelijk in. Hoop in ieder geval dat je snel een reactie krijgt op de mail.

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #191 Gepost op: 15-03-2006, 09:17:17 »
Goedemorgen mensen,

Helaas vandaag weer een dag zonder mail! Ik ben nu al sinds maandagochtend onderweg (en dat nadat ik een mailtje kreeg dat ik een snel voertuig had!).

Gisteren is mijn vriendin ook begonnen met het spel. De eerste etappe ging vlekkeloos.
De vraag ging ook goed. De tweede etappe ging ook nog goed en ook die vraag is goed beantwoord. Daarna ging het fout. Ze kreeg de melding "wil je verder gaan of wil je rusten." Ze koos voor direct verder gaan en klikte op next nu kwam ze op een pagina met een verhaalte en klikte weer op next. op dat moment gaat het fout, dezelfde pagina kwam weer terug, dus nogmaals op next geklikt, en nogmaals, en nogmaals. Dit had geen effect.  Dus even opnieuw ingelogt en zonder dat ze een vervoers middel of route had gekozen staat er nu "U bent onderweg hou je mail in de gaten! "

We hebben nu allebei een account maar het gaat allebei mis! De eerste groep is inmiddels al bij etappe 9 !!!! En de 2e groep is van start! Ik heb het idee dat we geen eerlijke kans hebben.  ::ohno::

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #192 Gepost op: 15-03-2006, 12:57:26 »
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar FOX vakantie (omdat zij de prijs beschikbaar stellen) en kreeg de volgende reactie:

Geachte Heer Leenen, 

Hartelijk dank voor uw bericht.
 
Naar aanleiding van uw email zullen wij contact opnemen met de desbetreffende organisatie en personen die verantwoordelijk zijn voor het spel en zenden dan ook uw email door.  Wij gaan er vanuit dat zij dan per email contact met u op zullen nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Mevr. Wil van der Velde
FOX Vakanties

nog even afwachten dus. Maar mensen blijf mailen!! dan nemen ze het serieus!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #193 Gepost op: 15-03-2006, 13:35:56 »
Dat is wel een slimme zet!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #194 Gepost op: 15-03-2006, 14:58:01 »
Hallo,

Ik zit nu ook al een dag of 3 zonder dat er ook maar iets gebeurd. Als ik inlog op PE the game dan verschijnt er ook iedere keer dat ik onderweg ben. Team 2 is ook gestart zie ik in de Highscore lijst. Daar zitten zelfs al mensen bij die bijna net zoveel punten hebben als ik en ik ben al een week onderweg. Raar allemaal hoor. Ik heb ook echt het idee dat het niet allemaal fair verloopt. Volgens mij is de winnaar van de reis naar Peking ook al van dag 1 af aan bekend. Zal me niets verbazen dat die nu al daadwerkelijk in Peking zit en dat wij maar steeds te horen krijgen dat wij nog onderweg zijn (hahahahaha). Ik weet ik moet mijn geduld bewaren, maar die begint nu toch wel aardig op te raken. Heb zelfs de link naar 3 verschillende mensen gestuurd, kreeg een mail terug dat ik ook de tweede ronde mee mocht doen, maar daar verder ook geen reactie op.
Volgens mij krijgen ze te veel deelnemers en kunnen ze het daar nu niet meer aan.

Groetjes Bert

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #195 Gepost op: 15-03-2006, 15:09:54 »
Mail die ik gestuurd heb naar FOX:
================================================================

Beste lezer van Fox,

Afgelopen vrijdag is het spel "Peking express the game" van start gegaan waarvoor u de hoofdprijs beschikbaar steld. Ik wil jullie dan wel op de hoogte brengen dat het helaas niet helemaal eerlijk/ goed gaat met de site.

Er zitten nogal wat fouten in het spel waardoor sommige etappes 2 x maal moeten worden afgelegt maar waardoor je dus ook 2 x punten kan krijgen voor 1 etappe. Dit is mijzelf al overkomen en gezien de huidige ranglijst nog wel meer mensen. (sommige hebben na 2 etappes al 150 punten!)

Waar echter het grootste probleem zit is dat een hoop mensen geen mail meer krijgen. Ik stond bijvoorbeeld na 3 dagen op de eerste plaats maar heb sinds afgelopen maandag geen mail meer ontvangen en ben volgens de site nog steeds onderweg.

Mijn vriending heeft ook een probleem. Zij is gister begonnen een ging voorspoedig van start. Echter na de 2e etappe ging het weer mis. Nadat ze een vraag had beantwoord en op "next" klikte kwam dezelfde pagina terug en weer en weer. Waardoor ze besloot om nogmaals in te loggen. Ze kreeg nu echter gelijk de melding dat ze weer onderweg is. Ze heeft echter geen voertuig of route mogen kiezen en heeft al uren geen mail meer ontvangen.

Op de "fan" site www.pekingexpress.org kunt u op het forum
( http://pekingexpress.realitynet.org/forum/topic,22206.100.html )
nog meer mensen vinden die dergelijke problemen hebben.

Ik dacht laat ik dit probleem ook aan u voorleggen daar er straks onterechte winnaars zijn en dat lijkt me nou niet echt de bedoeling.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen! Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de moeite en reactie.

Met vriendeljike groet,

****
====================================================================

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #196 Gepost op: 15-03-2006, 15:20:52 »
Ik heb net ook een mailtje naar Fox vakanties gestuurd. Hoop hier ook een reactie op te krijgen. Als je de site van hun opent staat er ook een link naar Peking express. Die ook maar ff aangeklikt en ze promoten PE de game ook, dus heb er alle vertrouwen in dat zij meer voor ons kunnen gaan doen. Maar stuur natuurlijk zelf ook een mail met je ontevredenheid er in, hoe meer hoe beter denk ik in dit geval dan maar.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #197 Gepost op: 15-03-2006, 15:32:43 »
Ik denk niet dat mijn visums nog binnen gaan komen ::ohno::

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #198 Gepost op: 15-03-2006, 16:05:27 »
Hou je vast!!!

Nu wordt het helemaal leuk!! Me vriendin kreeg een mail dat ze weer verder kon!
De pagina bleef weer hangen wanneer ze op next klikt. OPeens schoot hij door naar de volgende pagina en dat is!!! :

"Etappe 11: finish
Leuk dat je gespeeld hebt. Check je mail regelmatig om te zien of je
iets gewonnen hebt!"

Met als logboek:
Totaal 6125 km 70 pt
     
  Etappe Aantal km Punten
1  Saigon 350 30
2  Chau Doc 425 60
3  Kampong Thom 650 70
4  Stung streng 500 70
5  Paksan 925 0
6  Luang Prabang 650 0
7  Nateui 520 0
8  Dali 775 0
9  Dechen 530 0
10  Chamdo 800 0
 en ze is gister pas begonnen. Na race 2 ging het fout!
Nouja helaas... ik ga er geen tijd meer instoppen  ??? >:( ::schaam::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #199 Gepost op: 15-03-2006, 16:31:36 »
Het is echt bar slecht georganiseerd... Ze zouden ons, ter compensatie van de tijd en ergernis die we er al aan besteed hebben, eigenlijk allemaal zo'n 'Fa' pakket moeten sturen!  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.