Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58541 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #200 Gepost op: 15-03-2006, 18:12:40 »
ik heb nu eindelijk ook een mailtje gehad... maar ik had 4 uur vertraging, mss was dat wel de reden dat ik zo lang moest wachten om een nieuw mailtje  :-\\ mja mijn vakantie is toch al geboekt  :P en de kans om te winnen  ::niet-ok:: en cker niet via zulke spelletjes dus ik maak me dr toch niet te druk om  ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #201 Gepost op: 15-03-2006, 19:41:28 »
Ik had 2 uur vertraging omdat er een heilige koe op de weg lag.  8) 8) 8)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #202 Gepost op: 15-03-2006, 19:47:25 »
Ik had 2 uur vertraging omdat er een heilige koe op de weg lag.  8) 8) 8)

Heb je die ook al in Cambodja??? ::oink:: ::oink:: ;)... Maar je zal je niet verveeld hebben bij je soortgenoot neem ik aan?

Ik maak me ook niet druk over een te winnen prijs. Daar is echt geen kijk op denk ik. Dit spel gaat gewoon niet goed. Ik ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen.  Maar ik vind het wel gewoon leuk om mee te doen.  ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #203 Gepost op: 15-03-2006, 20:09:34 »
Bestaan wonderen?
Heb er nooit in gelooft, maar nu ..... zal ik dan toch een engeltje op mijn schouders hebben? Ik heb even een mailtje naar Fox vakanties gestuurd en een half uur later kon ik weer verder met PE the game (na 2,5 dag niets hebben kunnen doen). En weet je wat het bijzondere is, kreeg één vraag over een grens in Laos en zit alweer in etappe 4. Ra ra hoe kan dat. En dan moet je mijn puntentelling zien:

Totaal 1925 km 100 pt
     
  Etappe Aantal km Punten
1  Saigon 350 30
2  Chau Doc 425 65
3  Kampong Thom 650 80
4  Stung streng 500 95

Totaal 100 punten, nou probeer maar eens een optel som te maken over de 4 etappes en de punten, je kan niet op 100 punten uitkomen. Volgens mij moeten dit 270 punten zijn. Maar als het jou lukt om door een paar etappes bij elkaar op te tellen op 100 punten uit kunt komen krijg je van mij een reis naar Peking. Mag aan de ene kant heel blij zijn dat ik eindelijk weer meedoe, al heb ik nu nog maar minder dan een week om de andere etappes af te ronden, mijn puntentelling klopt echt geen bal van. Volgens mij moet ik boven aan in de lijst staan.

Groetjes Bert

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #204 Gepost op: 15-03-2006, 20:11:11 »
mja mijn vakantie is toch al geboekt  :P
De datum van die reis naar Peking staat toch niet vast? Ik wil best nog een keer extra op vakantie!  :P Maar door die chaos zit het er nu niet meer in...  :\'( Ik heb na drie daen geen mail ontvangen te hebben vanmiddag eindelijk weer een paar mailtjes gekregen, maar als anderen meerdere keren punten kunnen verdienen voor dezelfde etappes, houdt alles op...  :(
Misschien willen ze me ter compensatie gewoon toelaten tot de echte Peking Express van volgend jaar?  :P  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #205 Gepost op: 15-03-2006, 20:12:36 »
@ Bemorika:
Van die punten begrijpt niemand iets volgens mij. Als je ze optelt kom je inderdaadop een veel hoger puntentotaal uit, maar dat is bij mij precies zo.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #206 Gepost op: 15-03-2006, 20:23:46 »
Bestaan wonderen?
Heb er nooit in gelooft, maar nu ..... zal ik dan toch een engeltje op mijn schouders hebben? Ik heb even een mailtje naar Fox vakanties gestuurd en een half uur later kon ik weer verder met PE the game (na 2,5 dag niets hebben kunnen doen). En weet je wat het bijzondere is, kreeg één vraag over een grens in Laos en zit alweer in etappe 4. Ra ra hoe kan dat. En dan moet je mijn puntentelling zien:

Totaal 1925 km 100 pt
     
  Etappe Aantal km Punten
1  Saigon 350 30
2  Chau Doc 425 65
3  Kampong Thom 650 80
4  Stung streng 500 95

Totaal 100 punten, nou probeer maar eens een optel som te maken over de 4 etappes en de punten, je kan niet op 100 punten uitkomen. Volgens mij moeten dit 270 punten zijn. Maar als het jou lukt om door een paar etappes bij elkaar op te tellen op 100 punten uit kunt komen krijg je van mij een reis naar Peking. Mag aan de ene kant heel blij zijn dat ik eindelijk weer meedoe, al heb ik nu nog maar minder dan een week om de andere etappes af te ronden, mijn puntentelling klopt echt geen bal van. Volgens mij moet ik boven aan in de lijst staan.

Groetjes Bert
er klopt wel iets van, want bij Saigon verdiende je 30 punten bij de tweed etappe 35, bij elkaar opgeteld 65, weer 15 punten erbij, 80 en weer 15=95 punten, de laatste keer heb je nog 5 punten verdiend maar die staan eronder nog niet vermeld=100 punten
Kom maar op met die reis naar Peking  :P
I'm a real big goblin..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #207 Gepost op: 15-03-2006, 20:29:04 »
Hé ja, je hebt gelijk!  ::ok::  :D
Maar jij had je vakantie toch al vast staan?  ::jaja::  ;D
Helaas, maar dan heb je er ook niets aan!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2006, 20:33:34 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline gloria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #208 Gepost op: 15-03-2006, 20:31:39 »
nu weten we dus eindelijk hoe het  principe van de puntentelling werkt; -->
de punten van elke etappe worden bij elkaar opgeteld, en bij iedere volgende etappe staan dus steeds meer punten. in je logboek zijn telkens je laatst behaalde punten er nog niet bijgeschreven, maar zijn de punten ervan wel al bij je puntentotaal opgeteld! :)

weten we ook weer hoe dat in elkaar zit (klopt er toch nog iets aan de game!)

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #209 Gepost op: 15-03-2006, 20:43:41 »
er klopt wel iets van, want bij Saigon verdiende je 30 punten bij de tweed etappe 35, bij elkaar opgeteld 65, weer 15 punten erbij, 80 en weer 15=95 punten, de laatste keer heb je nog 5 punten verdiend maar die staan eronder nog niet vermeld=100 punten
Kom maar op met die reis naar Peking  :P

Ja slim bedacht, maar ik had je toch gevraagd om met die aantal punten die ik over die vier etappes had gekregen op 100 uit te komen en dat lukt niet. Maar ben blij dat ik nu in ieder geval iets van de puntentelling snap. Wil je echt zo graag naar Peking, doe dan ff mee aan PE the game  ;D Misschien win je hem wel

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #210 Gepost op: 15-03-2006, 20:57:27 »
er klopt wel iets van, want bij Saigon verdiende je 30 punten bij de tweed etappe 35, bij elkaar opgeteld 65, weer 15 punten erbij, 80 en weer 15=95 punten, de laatste keer heb je nog 5 punten verdiend maar die staan eronder nog niet vermeld=100 punten
Kom maar op met die reis naar Peking  :P

Ik geloof dat Mirtjuh gelijk heeft. De punten zijn cumulatief opgeteld.

En de 5 punten (die het totaal op 100 brengt) zijn zeker omdat je aan de vijfde etappe bent gestart.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #211 Gepost op: 15-03-2006, 21:42:40 »
Ja slim bedacht, maar ik had je toch gevraagd om met die aantal punten die ik over die vier etappes had gekregen op 100 uit te komen en dat lukt niet. Maar ben blij dat ik nu in ieder geval iets van de puntentelling snap. Wil je echt zo graag naar Peking, doe dan ff mee aan PE the game  ;D Misschien win je hem wel
::rofl:: nee sorry dat ik de 5e etappe al meetelde  :\'( maar ik doe al mee met PE the game... ben alleen pas bij etappe 2  :o
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #212 Gepost op: 15-03-2006, 21:56:36 »
Heb je die ook al in Cambodja??? ::oink:: ::oink:: ;)... Maar je zal je niet verveeld hebben bij je soortgenoot neem ik aan?

Ik maak me ook niet druk over een te winnen prijs. Daar is echt geen kijk op denk ik. Dit spel gaat gewoon niet goed. Ik ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen.  Maar ik vind het wel gewoon leuk om mee te doen.  ::jaja::
idd,het is gewoon leuk,en jawel hoor ik had het verkeerde vervoersmiddel gekozen,en ik moest wachten omdat er zo een  ::hypocriet:: koe me de weg versperde.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
 

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #213 Gepost op: 15-03-2006, 22:06:33 »
idd,het is gewoon leuk,en jawel hoor ik had het verkeerde vervoersmiddel gekozen,en ik moest wachten omdat er zo een  ::hypocriet:: koe me de weg versperde.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
 

Ik werd pas aangehouden door de politie.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #214 Gepost op: 16-03-2006, 15:05:10 »
Even de aandacht voor de nummer 1 in het klassement!!

1 Leslie Gorter 255 punten in 6 etappes


 ???

Dat zou betekenen dat je op een gemiddelde van dat is een gemiddelde van 42,5 punt per etappe! En volgens mij kun je maximaal 35 halen? Klopt dat?

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #215 Gepost op: 16-03-2006, 19:55:09 »
Even de aandacht voor de nummer 1 in het klassement!!

1 Leslie Gorter 255 punten in 6 etappes


 ???

Dat zou betekenen dat je op een gemiddelde van dat is een gemiddelde van 42,5 punt per etappe! En volgens mij kun je maximaal 35 halen? Klopt dat?

Nou het is mij dus niet alleen opgevallen. Kijk maar eens naar het puntengemiddelde na een aantal etappes in team 1 en dan bij het zelfde aantal etappes in team 2
Er klopt echt geen bal van.

Maar ik zit nog steeds in de race, en hoe. Ik start 's ochtends als ik opsta met een volgende etappe. Kies het vervoper en ben onderweg. Tussendoor gedurende de dag krijg ik een mailtje dat ik weer snel onderweg ben en het goede vervoer heb gekozen en een paar uur later heb ik de etappe afgerond. Beetje vreemd he.Hier zijn de berichtjes:

1e mail:
Eindelijk gearriveerd in Paksan. Ga snel naar www.pekingexpressthegame.net om de eerste opdracht te maken. Bijna op de helft

2e mail:
Welkom in Pakkagnoun. En nu dan echt op weg naar Luang Prabang! Kijk op www.pekingexpressthegame.net om verder te gaan

3e mail:
Ja hoor, het etappedoel is weer bereikt. Ga snel naar www.pekingexpressthegame.net om de opdracht te maken

En in die tussentijd hoef ik helemaal niks te doen

Na meer dan een week bijna op de helft? Redt ik dat wel in 14 dagen?
En mijn punten:

Totaal 3500 km 140 pt
     
  Etappe Aantal km Punten
1  Saigon 350 30
2  Chau Doc 425 65
3  Kampong Thom 650 80
4  Stung streng 500 95
5  Paksan 925 110
6  Luang Prabang 650 135

Ik mag blij zijn dat ik na 2,5 dag weer meedoe. Maar het gaat nu wel allemaal heel raar hoor
Ik heb tot nu toe nog maar 1 vraag fout gehad (die van die deken, ik had badstof gekozen. Maar voor de rest had ik al de vragen goed.

En hier de nummer 1 van dit moment in de tweede team:
1 Henriette Gresnich 110  na 3 etappes

Hebben ze alle te behalen punten in de tweede etappe verdrievoudigd ofzo?


Hahahhah
« Reactie #216 Gepost op: 17-03-2006, 11:29:12 »
Mensen het wordt nog gekker:

De top 3!!

1 Jesse van Valburg 2005 4
2 Boedhha Thailand  1760 4
3 Joni Nums         1430 4



echt een lachertje gewoon dit spel!!!  ::tandpastasmiley:: ::pinokkio:: ::ohno:: ::rofl::


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #217 Gepost op: 17-03-2006, 11:52:09 »
Nou ja, nu zullen ze toch wel in de gaten hebben dat de puntentelling niet klopt.

Die punten lopen lekker op trouwens: ::rofl::

1 Jesse van Valburg 6740 4
2 Joni Nums 5950 4
3 Boedhha Thailand 4325 4
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #218 Gepost op: 17-03-2006, 12:48:00 »
Dit spel is gewoon puur geluk geloof ik ::ohno:: Niet dat ik nou meedoe om te winnen (ik kan toch niet ivm stage/afstuderen), maar t zou wel een beetje leuk zijn als het bij iedereen hetzelfde werkt.

Ik kreeg zojuist een bonusopdracht voor het eerst ;D ... maar ik had 'm fout :(

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #219 Gepost op: 17-03-2006, 17:56:53 »
Hallo mede spelers

Wil je echt lachen, moet je nu in PE the game kijken bij de highscores. En dat al na 4 etappes. Nou de makers van dit spel zijn ons nu toch echt wel een verklaring schuldig.
Jonge jonge, wat een doffe ellende.
Net 5 ga zo door !!!

Groeten een gefrustreerde Bert