Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58455 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #140 Gepost op: 13-03-2006, 12:56:38 »
bij mij was dat bij die ene vraag over Saigon ook zo dat ik de vraag goed beantwoord had maar ze zeiden dat ik een ander antwoord gaf en dat was fout, maar ik gaf eigenlijk het goede antwoord.... Snappie?  ;)  ::oink::
I'm a real big goblin..

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #141 Gepost op: 13-03-2006, 15:09:55 »
Vanochtend om 10 uur kreeg ik de melding dat ik 3 uur vertraging had. Tot op heden niks meer van vernomen  :-[

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #142 Gepost op: 13-03-2006, 15:27:24 »
Volgens mij had iedereen dat met die vraag over Saigon..

Offline Emmy86

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #143 Gepost op: 13-03-2006, 16:08:46 »
Over die Saigon vraag. ik ben er vrijwel zeker van dat ik hem goed beantwoord heb, maar vervolgens kreeg je zo;n bevestiging waaruit het leek dat je de vraag fout beantwoord had (iets met 'helaas'). Bij mij is vervolgens gewoon de rest van het spel door gegaan en ontvang steeds om de 3-4 uur een nieuwe etappe.

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #144 Gepost op: 13-03-2006, 16:15:07 »
Over die Saigon vraag. ik ben er vrijwel zeker van dat ik hem goed beantwoord heb, maar vervolgens kreeg je zo;n bevestiging waaruit het leek dat je de vraag fout beantwoord had (iets met 'helaas'). Bij mij is vervolgens gewoon de rest van het spel door gegaan en ontvang steeds om de 3-4 uur een nieuwe etappe.

ik heb nog steeds niks ontvangen.  :-X ben nu dus vanochtend 8 uur vertrokken.
Kreeg om 10 uur een mail dat ik 3 uur vertraging hebt en nu nog niks..  ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #145 Gepost op: 13-03-2006, 16:22:36 »
ik heb nog steeds niks ontvangen.  :-X ben nu dus vanochtend 8 uur vertrokken.
Kreeg om 10 uur een mail dat ik 3 uur vertraging hebt en nu nog niks..  ::ohno::
Ik heb ook nog niks gehad ::ohno::

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #146 Gepost op: 13-03-2006, 16:40:49 »
Ben ook vanmorgen gestart..maar heb tot op heden ook nog steeds niks...ook geen mail over vertraging e.d. pff word hier wel moedeloos van.

Offline Emmy86

  • Forumlid
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #147 Gepost op: 13-03-2006, 19:35:28 »
ik heb nu ook al een tijdje niets meer ontvangen, heb om 11.00 uur nog meegedaan maar heb niets meer gehoord. Zal er iets fout gegaan zijn?

 ??? ??? ??? ???

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #148 Gepost op: 13-03-2006, 19:46:54 »
Ik heb hem voor 08.00 uur nog ingevuld, ook nog niks gekregen...
Bij de top 50 zijn trouwens nog wel wat grappige dingen te zien:
Mao Zedong en de Dalai Lama schijnen ook mee te doen!  :o

Ook stom, als je onder zo'n schuilnaam meedoet en dan uiteindelijk de hoofdprijs wint... Dan loop je 'm toch mis!  8)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #149 Gepost op: 13-03-2006, 19:48:59 »
Misschien heb je helemaal niets gedaan. Als je bijvoorbeeld een boot neemt die 5 km per uur gaat, kan het wel eens lang gaan duren.
Dit is echter wat ik denk hoor!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #150 Gepost op: 13-03-2006, 19:54:59 »
Hallo Peking fans,
Ik heb net geprobeerd om een mailtje naar de PE the game te sturen maar dat lukt helaas niet.

  info@pekingexpressthegame.nl
    Unrouteable address

Wil toch wel graag een verklaring voor mijn te weinig aantal punten. Weet iemand misschien het email adres waar ik mijn ei (van de Peking eend) kwijt kan hierover. Vindt het nu wel eens tijd worden voor een verklaring.

Groetjes Bemorika (PS, ik zit ook al weer een aantal uurtjes te wachten op een mailtje)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #151 Gepost op: 13-03-2006, 19:56:58 »
Misschien heb je helemaal niets gedaan. Als je bijvoorbeeld een boot neemt die 5 km per uur gaat, kan het wel eens lang gaan duren.
Dit is echter wat ik denk hoor!

Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je besluit even "te rusten" en rond te kijken, je gelijk een dag geen mailtje meer krijgt...maar volgens mij tast dit niet het maximum te behalen punten aan...maar hey, dit is ook maar een gokje aangezien helemaal niets zeker is met dit wazige spel  ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #152 Gepost op: 13-03-2006, 19:58:22 »
Ik weet geen e-mailadres, maar als je toch een klachtenmailtje stuurt, dan kun je er ook een verwijzing naar dit forum in stoppen... Dan zien ze meteen waar we zoal ontevreden over zijn!  ::jaja::


Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je besluit even "te rusten" en rond te kijken, je gelijk een dag geen mailtje meer krijgt...maar volgens mij tast dit niet het maximum te behalen punten aan...maar hey, dit is ook maar een gokje aangezien helemaal niets zeker is met dit wazige spel  ;D ;D
Een tussenstop vertraagt je reis volgens mij ook aanzienlijk, maar tast je punten ook niet aan...  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #153 Gepost op: 13-03-2006, 20:16:28 »
Ik heb de internetredactie van NET5 van jullie kommer en kwel op de hoogte gesteld en gevraagd of ze de mail met link naar dit forum willen doorsturen naar het bedrijf waar de PEsite is gemaakt en wordt gehost. NET5 heeft het dit jaar uitbesteed vandaar. Ik hoop van harte dat het wat zal oplossen. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #154 Gepost op: 13-03-2006, 21:41:47 »
Bedankt Mapel,
Nu maar hopen dat alle Peking fans die hier hun beklag hebben gedaan z.s.m. een reactie krijgen. Ben echt wel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben.

Groeten Bemorika

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #155 Gepost op: 13-03-2006, 22:19:16 »
Overigens heb ik ook maar eens opnieuw mijn pasword opgevraagd,....en ja hoor!!! Ik mag meedoen ::oink::. Ben er gelijk van tussen met de landrover,....maarrruhhhh ik denk dak toch iets fout heb gedaan!!!! ???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #156 Gepost op: 13-03-2006, 22:28:41 »
Hallo mapel,
Dit snap ik nu ff niet hoor. Je probeert alle klachten aangaande PE the game hard te maken bij de makers van de game en nu vertel je ons dat je nu voor het eerst aan het meedoen bent?


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #157 Gepost op: 13-03-2006, 22:34:15 »
Ik had me als één van de eersten ingeschreven maar kreeg maar geen visum, kon dus ook niet meedoen. Dat was frustratie nummer 1. Toen ook nog alle kommer en kwel die ik hier zag staan, dus een tweede mail er achteraan om opheldering te vragen. En om echt de klacht hard te maken, moet ik toch ook zelf ervaren dat het spel niet helemaal goed verloopt toch :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #158 Gepost op: 13-03-2006, 23:00:08 »
Hallo mapel,
Aha ik snap het. Ja ik geloof dat je met die landrover inderdaad iets verkeerd heb gedaan. Had ik vanmorgen, wordt aangehouden door de politie en de chauffeur wil dat jij aan de bekeuring meebetaalt. Dit betekend dus weer oponthoudt. Dat berichtje kreeg ik vanmorgen om 09.20 uur en tot op heden niets meer gehoord. Maar voor de fun is het wel leuk om mee te doen hoor. Ik wens je veel succes verder. Had ook nog ff een vraagje, heb net een leuke foto van mij gemaakt (beetje bewerken op de PC en nu wil ik die graag naast mijn berichtjes op jullie site hebben, hoe doe ik dat? De afbeelding staat op mijn harde schijf.

Groeten Be(rt)morika

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #159 Gepost op: 13-03-2006, 23:36:57 »
Volgens mij is het gelukt !
Bedankt