Auteur Topic: Speel mee met de PE race op Net5  (gelezen 58543 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #120 Gepost op: 12-03-2006, 13:33:03 »
en die is al van start,....dus dat win jij nooit meer.... volgens mij loopt er iets goed fout daar ::oink::
Oow er stond dat je 14 dagen de tijd had om de finish te halen..
« Laatst bewerkt op: 12-03-2006, 13:40:59 door -ikke- »

Offline gloria

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #121 Gepost op: 12-03-2006, 14:58:32 »
ik ben ook net gestart in de eerste groep, maar ik heb dan toch gewoon langer de tijd dan de mensen die gister zijn begonnen? tenslotte heeft toch iedereen 14 dagen

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #122 Gepost op: 12-03-2006, 15:00:38 »
Uit de spelregels:

Degene die bij de finish in Lhasa de meeste punten heeft gehaald, wint het spel.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #123 Gepost op: 12-03-2006, 16:56:04 »
Van de puntentelling klopt trouwens ook niets:
Ik heb voor de eerste drie etappes respectievelijk 20, 40 en 55 punten gehaald, wat opgeteld is tot een totaal van 65!  ???
Daar kan ik echt niets van maken!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #124 Gepost op: 12-03-2006, 17:22:12 »
ik ben nu net voor de 2e keer aan route 2 begonnen  ??? en sta 2e in het algemeen klassement..!! niet slecht..maar ook niet eerlijk.. maarja play on..

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #125 Gepost op: 12-03-2006, 17:26:03 »
Ik heb een bestemming bereikt, kan alleen niet verder reizen. Wacht al meer dan een uur om verder te kunnen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #126 Gepost op: 12-03-2006, 17:32:12 »
Dat is normaal volgens mij, het is in ieder geval bij mij ook zo. Dat kan soms wel vijf uur duren, of zelfs een hele nacht, dus ik zou maar niet al die tijd achter je computer blijven zitten wachten, als ik jou was... ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #127 Gepost op: 12-03-2006, 17:53:17 »
Ik ben af en toe ondanks dat ik geen mailtje kreeg maar weer eens gaan kijken op de site en dan kon ik weer wat doen. :-\\

Ik vind het een beetje raar dat als ze een prijs verbinden aan zo'n spel, dat ze niet zorgen dat de software het goed doet.

Het idee van het spel vind ik daarentegen wel leuk bedacht. ::ok:: Misschien wel leuk om zoiets een keertje op Realitynet ook te organiseren, maar dan met betere software. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #128 Gepost op: 12-03-2006, 20:01:55 »
Ik ben af en toe ondanks dat ik geen mailtje kreeg maar weer eens gaan kijken op de site en dan kon ik weer wat doen. :-\\
Ik had nu het omgekeerde: ik kreeg een mailtje dat ik het goed gedaan had en een bonusopdracht mocht doen, maar op de site stond dat ik nog onderweg was...
Gaat die bonusopdracht dus mooi aan mijn neus voorbij...  >:(  :\'(  :-\\  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WhyNotSmile

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #129 Gepost op: 12-03-2006, 21:20:08 »
ik was zeker van het antwoord op de vraag over Saigon,heb dat dan ook aangeklikt en verzonden,dan zeggen ze dat ik een ander antwoord gegeven heb  :o :o  nu heb ik het fout natuurlijk.
Ik had al een Chinees woordenboek gekocht,maar ik denk dat ik hem bij het oud papier zal mogen leggen  :D :D

Dat had ik ook, ik weet zeker dat ik de vraag over het aantal inwoners van Saigon goed had, maar uit de tekst die daarna volgde leek het alsof ik een ander antwoord had aangeklikt. Ik hoop dat ie wel goed gerekend wordt... Ik wacht het volgende mailtje nog wel even af...
Er gaat niets boven Groningen!

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #130 Gepost op: 12-03-2006, 21:59:40 »
Van de puntentelling klopt trouwens ook niets:
Ik heb voor de eerste drie etappes respectievelijk 20, 40 en 55 punten gehaald, wat opgeteld is tot een totaal van 65!  ???
Daar kan ik echt niets van maken!

Nee.. dat zijn de punten die je kúnt halen..
Je eigen puntentotaal is niet het totale van de etappes..

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #131 Gepost op: 12-03-2006, 23:02:38 »
Dat had ik ook, ik weet zeker dat ik de vraag over het aantal inwoners van Saigon goed had, maar uit de tekst die daarna volgde leek het alsof ik een ander antwoord had aangeklikt. Ik hoop dat ie wel goed gerekend wordt... Ik wacht het volgende mailtje nog wel even af...

ja dat had ik dus ook.. echt heel vreemd. wordt tijd voor een mail naar de wedstrijdleiding.. ::niet-ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #132 Gepost op: 12-03-2006, 23:04:18 »
Mijn mail is gisteren al de deur uitgegaan, ik vind het nog steeds niks dat ik niet eens een visum heb gehad, maar nu ik jullie zo hoor klagen over het spel verloop benk geloof ik wel blij dat ik niet mee doe. Scheelt een hoop ergernis.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bemorika

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Peking Express the game
« Reactie #133 Gepost op: 12-03-2006, 23:52:20 »
Hallo, ik ben 1 van de gelukkigen die mee mag spelen met Peking Express the game. Gewoon met de deelnemers meereizen via de email en allerlei opdrachten uitvoeren. Alleen snap ik niet dat er in  mijn logboek twee etappes staan vermeld met een aantal kilometers afgelegd en daar een aantal punten voor. Maar bij het totaal staan de aantal kilometers wel goed bij elkaar opgeteld, alleen als ik de punten bij elkaar optel staan er te weinig punten in het totaal. Zijn er onder jullie ook mensen die meespelen met PE the game en hetzelfde probleem hebben? Of weet iemand de reden hiervoor. Ik hoor het graag van jullie.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #134 Gepost op: 13-03-2006, 07:06:23 »
Ik snap er geen bal van, maar op een of andere manier sta ik in de top 20...ik vraag me toch af of ik nou wel of niet de punten heb gekregen van de goed beantwoorde vragen die toch fout gerekend werden. ???
sic transit gloria mundi

Offline angela1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #135 Gepost op: 13-03-2006, 09:25:54 »
Ik had ook nog steeds geen mail gehad over mijn visum. Toch maar even mijn ww net opgevraagd en nu kon ik wel meespelen. Maar heb alleen maar 1 mailtje gehad dat was over de  eerste etappe welk vervoersmiddel en welke route ik wilde nemen.

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #136 Gepost op: 13-03-2006, 10:24:21 »
Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet goed gaat maar mij hoor je niet klagen, sta al een dag in de top 3  ::)

OK,
* eerste etappe heb ik 2 x afgelegt en ook 2 x punten voor gehad.
* Vraag die ik goed had werd niet goed gerekend.
* Aan 2e etappe begonnen kreeg ik gelijk een mail dat de 3e etappe inmiddels achter de rug was en dat ik door kon naar 4e etappe  :-X

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #137 Gepost op: 13-03-2006, 11:16:33 »
Volgens mij krijg je de helft van de punten die je in totaal hebt gehaald..
Dat is bij mij in ieder geval zo, bij jullie? Want dan hebben we een verklaring :D

Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #138 Gepost op: 13-03-2006, 11:56:51 »
Volgens mij krijg je de helft van de punten die je in totaal hebt gehaald..
Dat is bij mij in ieder geval zo, bij jullie? Want dan hebben we een verklaring :D

Nee hoor, de km`s staan per race los vermeld. Het aantal punten loopt gewoon door.
Bijv:

Race 1: 1000 10
Race 2: 1000 15
Race 3: 1000 25

Totaal: 3000 25

 ::tandpastasmiley::

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speel mee met de PE race op Net5
« Reactie #139 Gepost op: 13-03-2006, 12:01:13 »
Ooooooow :D Hebben we daar ook weer verklaring voor he ;)