Auteur Topic: Nieuw op de site!  (gelezen 33935 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #60 Gepost op: 25-05-2006, 00:43:35 »
Ju;;ie hadden nog wat te goed. De route moest nog even compleet gemaakr worden. En dat is bij deze gebeurd!!! Het laatste stukje naar Lhasa was een zinderende finale./

Lees nog eens rustig na wat onze kandidaten allemaal gezien hebben in Lhasa

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #61 Gepost op: 26-05-2006, 00:10:05 »
Eerlijk is eerlijk, ik had het beloofd!!! ::jaja:: En eindelijk was er nu tijd voor!
De laatste verhalen van Rinck mét alle plaatjes van dingetjes die hij heeft mee terug heeft gebracht zijn op zijn pagina compleet gemaakt.

Wat is er allemaal  nieuw bijgekomen:

* In het verhaal Logeren, ofwel sabbelen in het donker zijn plaatjes toegevoegd van een woordenlijst en chinees geld wat Rinck heeft gebruikt

* Bij het verhaal Een bordje te ver.... is een tweede verhaal toegevoegd wat zich ook afspeelt in het Stenen Woud van Shilin

* Een heel nieuw verhaal Gatsie in de Ganges

* In het verhaal Niet Storen.... is een plaatje bijgevoegd van het originele NIET STOREN bordje van Rinck's hotel

* Bij het verhaal Bus in, bus uit is nog een verhaal te lezen waarin Rinck zijn liftstrategie in de bus uit de doeken doet.

* En als laatste het verhaal over Rinck's ultieme wraak op Krieke in Krieke kreeg contract

Surf snel naar Rinck's pagina om het allemaal te weten te komen




Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #62 Gepost op: 27-05-2006, 13:58:17 »
Ook Test lost een belofte in aan Rinck!! De kandidaten kregen na de reis een mooi setje foto's mee, gemaakt door  Marc Helsen, auteur van het boek In het spoor van Peking Express Veel van deze foto's staan ook in dat boek, maar jullie kunnen ze ook op onze site bekijken om nog even na te genieten!!


Klik hier en kijk helemaal onderaan de pagina
 
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #63 Gepost op: 31-05-2006, 20:54:32 »
Het zal weer even afkicken worden zonder Peking Express.  :\'(Bekijk nog 1x de aflevering terug in ons afleveringmenu; het verslag van de aflevering, de leukste quotes en een prachtig screenshot overzicht vind je erin terug! :D