Auteur Topic: Koppel Herman & Kris (be)  (gelezen 22593 keer)

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #40 Gepost op: 20-03-2005, 23:46:14 »
Jammer dat Kris zo enorm de schurft heeft aan Nederlanders. Afgelopen aflevering zei hij iets van: "Ja, Rink die heeft een grote bek, het is immers een Hollander he."

En in de allereerste aflevering had ie ook al zoiets, dat ie zich erg negatief uitliet over Nederlanders in het algemeen. Lekker bezig, zo generaliseren. Misschien een beetje een misplaatst minderwaardigheidscomplex?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #41 Gepost op: 20-03-2005, 23:59:39 »
Geweldig, die Kris en Herman. Vooral Herman, die op alle mogelijke manier Natalie van het liften afhield ::rofl::. Ben alleen bang dat ze er volgende week uit liggen :(, maar wie weet krijgen ze een opleving :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2005, 02:20:46 »
Geweldig, die Kris en Herman. Vooral Herman, die op alle mogelijke manier Natalie van het liften afhield ::rofl::. Ben alleen bang dat ze er volgende week uit liggen :(, maar wie weet krijgen ze een opleving :)

Zou idd kunnen ..ze komen sws niet het verst lijkt me - puur intuitief, misschien niet gedreven genoeg, niet snel genoeg, te weinig geluk.. en geen gelukstopje ::rofl:: .. hehe nee te weinig troeven denk ik om ver te geraken..

Maar wel grappig - idd beetje vreemd die generalizeringen van Kriz, maar goed ik kan me wel voorstellen dat Nederlanders soms erg arrogant of dominant overkomen terwijl wij dan vaak denken, pfff wees eens wat assertiever, directer en duidelijker ofzo :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2005, 09:14:37 »
Die vader is echt zot..........Hahahaha, ze hebben de dorpsgek daar laten gaan in België........ ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2005, 09:27:03 »
Ik vind het een prima koppel ::jaja::...zorgen vaak voor mooie quotes en vooral paps brengt veel leven in de brouwerij...ik denk dat paps en Kris beide een andere reden hebben gehad om aan PE mee te doen...paps vanwege de schoonheid van het land en Kris puur vanwege de race :)

denk helaas ook dat zij er volgende week uit gaan...en dat vind ik best jammer...
Overigens stoor ik me niet zo aan de uitlatingen van Kris...ik ben het soms wel met hem eens...de meeste Nederlanders hebben nu eenmaal een grote mond en zijn veel arroganter in tegenstelling tot de gemoedelijke Belg.... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2005, 11:22:45 »
Tja, ik vrees 'n beetje voor dit duo, eerlijk gezegd...  :-\\
Heb wel veel kunnen lachen met Herman (badmuts), maar hoeveel kan een man van zijn leeftijd nog hebben, vraag ik me dikwijls af. Ik hoor 'm steeds vaker roepen van 'Niet te rap, Kris', wat natuurlijk geen goed teken is. Bovendien toch sowieso moeilijker om een lift te pakken te krijgen tov de jongere & vrouwelijke kandidaten.  ::)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2005, 12:33:41 »
Jammer dat Kris zo enorm de schurft heeft aan Nederlanders. Afgelopen aflevering zei hij iets van: "Ja, Rink die heeft een grote bek, het is immers een Hollander he."

En in de allereerste aflevering had ie ook al zoiets, dat ie zich erg negatief uitliet over Nederlanders in het algemeen. Lekker bezig, zo generaliseren. Misschien een beetje een misplaatst minderwaardigheidscomplex?

Humor heet dat. Of wat vind je anders van Rink met zijn "Domme Belgen, ik heb het altijd gezegd!"
Daar moet je dan ook iets over zeggen als je je al aan Kris stoort.

Je moest eens weten hoe vaak er hier zo'n opmerkingen over Hollanders gemaakt worden. En andersom waarschijnlijk ook!  :)

En daarbij, het is gewoon een feit dat als je op vakantie bent in een rustig oord en je rust wordt verstoord door een hoop lawaai, dat je wéét dat er Hollanders in de buurt zijn.  ;D :P

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2005, 12:38:37 »
Laat Robbieazerty maar praten Ocampa, het is gewoon een domme belg ;) (maar je hebt een punt over luidruchtige nederlanders. Ik heb er ook een hekel aan als ik bij zulke mensen zit)

Back on-topic: Ze zullen er volgende keer uitliggen. Ze kunnen niet liften en missen de fysieke gesteldheid voor de proeven.  ::zwaai::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2005, 17:51:54 »
Ik vond het erg tof dat ze bij die zakenman bleven lunchen.
Wat heb je aan zo'n race als je er niet van kan genieten?

Je moet echt niet voor het geld meedoen... (alhoewel... leuke bijkomstigheid ;D)

Nederlanders mogen wel luidruchtig zijn.. (helaas is dat zo...) maar ik moet ook niet te vaak naar Jambers kijken...  :P
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2005, 18:19:12 »
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik denk dat ze een grote kans maken om te vertrekken volgende week,

Ik vond het echt een geweldig blok trouwens!! :P  ::bravo::

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2005, 19:08:47 »
Heeft ie zijn badmuts inmiddels al terug?  ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #51 Gepost op: 22-03-2005, 10:52:48 »
Volgens mij heeft zoon de muts verstopt. Nu zijn blaas nog en dan kunnen ze echt eens opschieten. Denk ook niet dat ze lang mee zullen draaien.  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #52 Gepost op: 22-03-2005, 11:09:59 »
Volgens mij heeft zoon de muts verstopt. Nu zijn blaas nog en dan kunnen ze echt eens opschieten.

 ::rofl::

Denk ook niet dat ze lang mee zullen draaien.  :-\\

Ben ik helaas met je eens. Ze zijn al 2 of 3x onderweg opgehouden, afgelopen zondag door die zakenman en het liften gaat ook niet zo goed. Jammer voor het programma, maar ik zie het niet zonnig voor ze in.

Offline Muisje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Robbie is mijn hobby
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #53 Gepost op: 22-03-2005, 18:08:46 »
Denk ook dat het wel tijd wordt voor hen om weer terug te keren. Dalijk zijn zijn medicijnen op........... ;)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #54 Gepost op: 25-03-2005, 17:22:44 »
Ik vind ze geweldig  ::bravo::
That's all

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #55 Gepost op: 26-03-2005, 18:41:01 »
Ik denk helaas dat ze er morgen uit zullen liggen,  :\'(

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #56 Gepost op: 26-03-2005, 18:58:36 »
Die vader is echt zot..........Hahahaha, ze hebben de dorpsgek daar laten gaan in België........ ::rofl::
Het is een zeiker  ::rofl::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #57 Gepost op: 27-03-2005, 23:07:17 »
Jammer mannen, jullie zorgden voor veel grappen en grollen. tijdens de race. Herman, wat fijn dat je je zoon op een andere manier hebt leren kennen. Dat kan jullie band alleen maar versterken. Kris, ik wed dat je heel wat respect voor je ouwe baas hebt gekregen. Dat mag hij wel verdienen. Top gedaan!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline cassiopeia21

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #58 Gepost op: 27-03-2005, 23:37:02 »
SUPERJAMMER dat Herman en Kris eruit liggen. Vanaf dag één al mijn favoriete koppel. Ik heb ontzettend van ze genoten, en heb heel eerlijk gezegd een klein traantje moeten laten. Ik ga ze echt missen!!! Het was jullie van harte gegund!!


Goed gedaan!!! Respect voor jullie samen!
 ::bravo::
 ::joehoe::

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #59 Gepost op: 28-03-2005, 00:36:28 »
Exit wildplassers/keuterboertjes.