Auteur Topic: Koppel Herman & Kris (be)  (gelezen 22627 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2005, 00:59:47 »
Ja dat vroeg ik me nou ook al af. Dacht Herman ze eventueel wel in een luxueus huis met zwembad terecht zouden komen? Of had zn vrouw m voor de zekerheid ingepakt voor m?

 ::rofl:: ::rofl:: ik wat op de rooibosthee
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2005, 07:29:17 »
ik vind het een vermakelijk stelletje en dan alleen vanwege pa...al heeft zoonlief blijkbaar toch nog een graantje meegepikt van pa's humor, door toch even de badmuts op zijn kop te zetten.

Als jongste van de twee had ik pa toch ook in de cabine gezet en was ik zelf gaan uitwaaien in de laadbak...vond de opmerking over een trui aantrekken dan ook niet echt respectvol naar paps toe..maar ja wie weet gaan ze zo ook in het dagelijks leven met elkaar om :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2005, 09:07:16 »
HORK is inderdaad het goede woord, maar dan ook in hoofdletters graag. En een paar uitroeptekens kunnen we ook wel gebruiken!!!
Je vader zo in de achterbak laten zitten en dan ook nog op hem mopperen terwijl je zelf comfy voorin zit  ::ohno::

Overigens doet de vader het tot nu toe beter dan zijn zoon. Hij was de eerste dag al eerder ter plekke en gisteren zat zijn zoon weer gestresst te zoeken terwijl de chauffeur allang terugwas. Iets relaxter zou wel mogen...

En geef die man zijn badmuts terug of laat hem anders volgende keer geen kou lijden!

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2005, 09:44:14 »
Het is juist heel slim van die man om een badmuts mee te nemen! Wellicht is het opgevallen dat ie een redelijk kale kop heeft? Hij wist natuurlijk van te voren dat ze wel eens achterop een auto mee moesten liften en dat is als je nauwelijks haar hebt enorm koud aan het hoofd, en een normaal hoofddeksel waait dan van je hoofd. Dan is zo'n badmuts natuurlijk de ideale oplossing! Kortom: Hulde voor de vindingrijkheid van deze man!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2005, 09:46:25 »
Mja, maar we weten natuurlijk helemaal niet hoe het gegaan is he? Ik kan me al voorstellen dat vader zelf vanachter wou zitten, omdat ie geen Engels en zeker geen Chinees kent en dat hij tegen zijn zoon zegt "Kruip jij maar bij die vent en leg maar uit waar we heen moeten."

En dan Roos of Art in het programma even laten zeggen "Zoon laat vader altijd in de laadak wegrotten!" en voila. :)

Ik probeer meestal zo min mogelijk oordeel te vellen over mensen in een reality programma, want de waarheid wordt vaak langs alle kanten verwrongen om een interessante verhaallijn te krijgen. En kijk het lukt, want hij is meteen een hork, een zoutzak en wat nog.

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2005, 10:56:00 »
Maar dat is toch ook het spel voor de kijker? Kijken en commentaar leveren en zelf vooral in je eigen huisje vanuit je bank annoniem blijven? Heerlijk! Dat is pas soap!  ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2005, 12:18:02 »
Ja op je bank wel, maar om die mensen dan ook op een openbaar forum eens extra zwart te maken... I dunno.

Maar ik doe het zelf soms ook, I know, het is raar. :)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2005, 12:32:03 »
Maar is het niet enorm hypocriet als je niet je echte mening geeft over anderen? Als ik later (hopelijk) mee doe aan PE of ER, dan mogen jullie mij ook beledigen als je het er niet mee eens bent. Dat is het risico dat je loopt als je met het programma mee doet.

Edit: Go ahead, het is een vrij land.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 12:48:27 door True Gondorian »
Who’s got the sweetest disposition?

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2005, 12:41:04 »
Als ik later (hopelijk) mee doe aan PE of ER, dan mogen jullie mij ook beledigen als je het er niet mee eens bent.

Moeten we écht wachten daarop, of zal ik alvast nu meteen beginnen...  ;)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2005, 12:59:10 »
Kunnen we weer ff on topic gaan mensen. Het gaat hier over het koppel Herman en Kris. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2005, 13:41:40 »
Kunnen we weer ff on topic gaan mensen. Het gaat hier over het koppel Herman en Kris. ::jaja::

Leuk stel die Herman en Kris  ::jaja::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2005, 14:26:06 »
Geweldig koppel! Heb me echt kapot gelachen om die badmuts, en dat slurpen onder het eten ("Als je moeder dit eens zag..") ::rofl::.

Hoop dat ze ver komen, ze brengen veel humor in de serie!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2005, 18:21:59 »
Ik vind hen enorm sympathiek en zeker komisch maar in totaliteit niet mijn favoriete koppel, hoewel ze zeker ver mogen geraken !!! Voor favoriete koppel moet je ook iemand kiezen waarvan je min of meer kan vermoeden dat ze kans maken op de eindoverwinning maar ik denk niet dat vader en zoon de finale gaan halen. Spijtig natuurlijk... Maar ze zijn enorm enorm tof en je kan er echt goed mee lachen, ze zijn grappig ! ::rofl::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline JoostProost

  • Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #33 Gepost op: 14-03-2005, 20:49:56 »
Als je een paar keer mazzel hebt met wat lifts zoals Rink en Jorien in hun eerste deel hadden kom je al een heel eind dichter bij de overwinning, Volgens mij liggen de meeste koppels nu dichtbij elkaar en wordt het de rest van de race ook nog erg spannend tussen ieder koppel. :)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2005, 20:59:59 »
Mja, maar we weten natuurlijk helemaal niet hoe het gegaan is he? Ik kan me al voorstellen dat vader zelf vanachter wou zitten, omdat ie geen Engels en zeker geen Chinees kent en dat hij tegen zijn zoon zegt "Kruip jij maar bij die vent en leg maar uit waar we heen moeten."

En dan Roos of Art in het programma even laten zeggen "Zoon laat vader altijd in de laadak wegrotten!" en voila. :)

Ik probeer meestal zo min mogelijk oordeel te vellen over mensen in een reality programma, want de waarheid wordt vaak langs alle kanten verwrongen om een interessante verhaallijn te krijgen. En kijk het lukt, want hij is meteen een hork, een zoutzak en wat nog.

hier sluit ik me volledig bij aan. Goed gezegd!

Ik kan me inderdaad voorstellen dat herman gewoon achterin is gaan zitten omdat hij dat wou of dacht dat het handiger zou zijn. kris heeft eerder al de rugzak van zijn vader overgenomen (waardoor hij dus 2 keer zoveel moest tillen) om zijn vader het iets makkelijker te maken. Hij zal dus ook wel gevraagd hebben of zijn vader voorin wou zitten.

en inderdaad, dat slurpen!  ::rofl:: Als je moeder dit zou zien!  ::rofl::

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2005, 23:13:12 »
Hoe komt Herman er eigenlijk bij dat we in Nederland als we naar de wc moeten 'ik moet poepen' zeggen?? Dat zeg ik namelijk nooit...  ;D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #36 Gepost op: 15-03-2005, 09:07:57 »
Ik moet inderdaad ook alleen maar toiletteren  ;)

Ik begrijp dat er mensen zijn die Herman en Kris helemaal geweldig vinden. Ook ik vind dat ze leuke televisie opleveren. Maar ik krijg toch echt kromme tenen van die zoon hoor. Het kan inderdaad zo zijn dat zijn vader zelf in de achterbak wou zitten, maar ik vind het gewoon respectloos om je vader en plein public zo belachelijk te maken. Bovendien is deze jongen me iets te fanatiek en loopt zichzelf daarbij voorbij. Wat ik al zei, pa is succesvoller geweest tot nu toe dan zoon...
Ik ben dus geen fan van deze jongen, vloeken als je geen lift krijgt, ik vind het niet kunnen hoor. Maar ach, leuke televisie leveren ze wel op!

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #37 Gepost op: 15-03-2005, 09:43:58 »
Hoe komt Herman er eigenlijk bij dat we in Nederland als we naar de wc moeten 'ik moet poepen' zeggen?? Dat zeg ik namelijk nooit...  ;D

Voor Belgen betekend "poepen" iets heel anders, vandaar dat ie het nogal grappig vindt denk ik.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #38 Gepost op: 15-03-2005, 12:30:03 »
Haha daar moest 'k ook al aan denken. Ik dacht al: Misschien gaat ie op zijn Belgisch poepen weet jij veel, dat kan dan weer verklaren waarom het zolang duurde  ;)
Maar nee, dit is niet mijn favoriete koppel. Ik erger me inderdaad nogal aan die zoon, die zijn vader een beetje belachelijk zit te maken.

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #39 Gepost op: 18-03-2005, 11:00:09 »


Ik kan me inderdaad voorstellen dat herman gewoon achterin is gaan zitten omdat hij dat wou of dacht dat het handiger zou zijn. kris heeft eerder al de rugzak van zijn vader overgenomen (waardoor hij dus 2 keer zoveel moest tillen) om zijn vader het iets makkelijker te maken. Hij zal dus ook wel gevraagd hebben of zijn vader voorin wou zitten.



Ai ai, ik inderdaad, ik weet het wellicht ook nog niet. Televisie is eigenlijk iets akeligs. Wij zien wat de regisseur wil dat we zien..... Ik heb geen goed gevoel over die zoon, maar tja. Nog even een paar afleveringen de kans geven dan maar.