Auteur Topic: Koppel Herman & Kris (be)  (gelezen 22624 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2005, 01:48:04 »
Ik vind het echt superjammer dat ze eruit liggen, maar ik had het wel verwacht. Ze zijn niet de beste lifters en Herman word ook wel een dagje ouder. En de vorige etappe zat ze ook niet mee, met Rink als blok. Ik heb ontzettend van ze genoten, ik zal de badmuts ontzettend missen! ;D

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #61 Gepost op: 28-03-2005, 01:51:26 »
 :\'( daag herman en kris.. we zullen jullie missen...  ::joehoe::
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #62 Gepost op: 28-03-2005, 10:55:14 »
Dag Herma & Kris  ::joehoe:: :-*
Ik heb geweldig van jullie genoten,heerlijke humor en geweldig hoe jullie samen aan deze reis zijn begonnen!!
Ik ga jullie echt missen denk ik,`twas toch de vrolijke droge noot in de  afleveringen!! ::ok::

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #63 Gepost op: 28-03-2005, 13:10:11 »
Kris en Herman, jammer dat jullie er uitliggen.

Heb enorm genoten van jullie nuchtere gedrag tijdens de race. En vond dat vooral Herman zijn verlies erg sportief op nam!

In een nieuwe reeks zou ik Kris graag terug zien met een andere partner (ook al begrijp ik ook wel dat zoiets hoogst onwaarschijnlijk is). Ik vond het erg leuk dat jullie de race als vader en zoon aan zijn gegaan. Ik heb absoluut niets tegen Herman. Vond hem zelfs een van de leukste deelnemers.  Elke kijker kon zien dat hij van alles genoot. Maar ik denk dat Kris het in zich heeft om veel verder te komen bij zo'n spel.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #64 Gepost op: 28-03-2005, 14:21:12 »
Jammer dat ze eruit zijn, ik had het wel verwacht, maar eigenlijk niet gehoopt!! ,...

1 ding is zeker, ze hebben ervan genoten en Kris is veranderd, nou das toch ook mooi!!!

Offline desiree

  • Forumlid
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #65 Gepost op: 28-03-2005, 18:36:26 »
dag herman en kris

Jullie waren geweldige deelnemers en het spijt me dat jullie uit de race zijn. We hebben ervan genoten dat is een feit wat zeker is.Zeer sportief begonnen en sportief geeindigd.
Herman je was fantastisch. ::bravo::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2005, 20:00:57 »
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh dat moet hun vast goed doen al die lieve woorden voor dit koppel...ik hoop dat ze mee lezen.. ::jaja::

ook ik vind het jammer dat ze er uit liggen en ik ben ook erg blij dat vader en zoon elkaar van een andere kant hebben leren kennen dankzij peking Express... :D

jammer dat we niet meer kunnen genieten van die heerlijk belgische uitdrukkingen...mannen het gaat U goed in het verdere leven ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline ReinierElias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #67 Gepost op: 30-03-2005, 17:28:11 »
Ja, eerst leek het mij niet zoveel, maar het bleek snel dat dit koppel erg leuk is ::ok:: Zeer droog-komisch zoals dat gedoe met die badmuts, pa die steeds moet plassen, zoon die loopt te haasten en dan pa elke keer weer;" joa, joa, rustig aan hè" ::tandpastasmiley::

Ook sympathieke mensen die de Chinezen niet alleen maar als 'vervoer' zien, maar ok ingaan op uitnodigingen enzo.

Ik vond ze ook best wel goed liften, maar de koppels zitten steeds zo dicht bij elkaar dat het toeval van een goede of juist slechte lift een grote rol speelt.

Jammer dat ze er uit zijn.

Misschen kunnen ze een eigen programma op TV krijgen???? ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Herman & Kris (be)
« Reactie #68 Gepost op: 30-03-2005, 22:41:38 »
 ::ohno:: Jammer dat ze er uit zijn ik heb aflevering 4 helaas niet kunnen zien ook niet opgenomen.