Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 13389 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 8
« Gepost op: 2-05-2004, 14:47:38 »
Nog een uur of zes en dan begint de 8e aflevering... en wat ik er van gehoord heb wordt het een spektakel.
Ik weet alleen niet of dat nou positief of negatief is... ik weet wel dat er een koppel uit moet... spannend dus >:D

Ben wel heel erg benieuwd hoe het vanaf vanavond zal zijn... Mongolië... zullen toch weer hele andere mensen zijn



Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 2-05-2004, 15:56:59 »
Ik ga zeker weten vanavond extra aandachtig kijken en Mongolië is inderdaad een heel ander land met een heel ander soort mensen..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline daborg

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2004, 21:44:16 »
Nohhhhhhhhhhhhhhh het was het allerstrakst.....

En nu wil ik toch even zeggen..


IK ZEI TOCH DAT ELIAS EEN ONSTABIEL PERSOON IS!

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2004, 21:52:16 »
So inderdaad. Die Elias gaat helemaal door het lint. Jammer dat mijn favorieten van de laatste tijd, Joeri en Wesley, opgegeven hebben en er uit zijn
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 2-05-2004, 21:59:16 »
wat een ver-schrik-ke-lijke aflevering zeg!  ::niet-ok:: vond er echt nix aan zo. wat een gezeur en gezeik zeg, dat ze daar bijna een hele uitzending aan offeren vind ik eerlijk waar erg jammer.  ::ohno::

vond het spel in het klooster met die goden wel erg leuk trouwens  ::jaja::

verder hoop ik dat het volgende week weer een beetje leuk word om te kijken
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 2-05-2004, 21:59:29 »
ik vond het een erg leuke aflevering... jammer dat die ruzie er is
en vooral jammer dat de tweeling eruit is, ik vond ze erg sympahiek ::ok::
en Elias... tja... je zal spiritueel zijn en dan ruzie gaan maken in een klooster ::ohno:: ::niet-ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Lybo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 2-05-2004, 22:02:06 »
Wat een aflevering zeg, vanavond.
Ze weten wel de spanning erin te houden.
Het is alleen wel jammer dat Wesley en Joery er niet meer in zitten....Ik zal ze missen!

Kan nu al niet wachten op de volgende aflevering!!! ;)

Offline Malijtje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • There can be no triumph without loss
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 2-05-2004, 22:04:38 »
BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
.................................................
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::niet-ok:: ::ohno::
:\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(
:\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(

Waarom nou weer precies Wesley en Joeri...
de enige die zich tenminste niet zo bezig
hielden met dat complot... he bah...
het was wel super cool hoor... hihi...
volgende week wordt het echt vet...
volgens mij.. Elias is wel heel eerlijk...
ik vind gewoon dat ze niet moeten zeiken
zeg gewoon allemaal tegelijk sorry...
en doe de laatste paar weken normaal
tegen elkaar... En geniet van alles hihi...
nou ja ik hoop dat volgende week nog cooler
wordt ::tandpastasmiley:: maar ja...
wel zonder Wesley en Joeri...
trouwens wel een dappere beslissing...
no victory without suffering, no freedom without sacrifise...

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 2-05-2004, 22:07:20 »
Elias is wel heel eerlijk...

kijken we wel naar het zelfde programma ???
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 2-05-2004, 22:19:32 »
ajajaj,.....wat een stress !!!! Ik moet zeggen, dat ik wel bewondering heb voor Reinier. Hij blijft het dichtst bij zichzelf. Hij zet door. Geen lift dan maar lopen! Als je ergens voor gaat, dan gaat hij ook voor de volle 100% er voor. Chapeau. Maar....nier meer dan dat. Het type mens spreek mij niet zo aan, zoals hij in de TVserie naar voren komt tenminste. Clarinca blijft een aardige meid die de minpunten van Reinier aardig compenseert.Elias en Jeske,.... Elias mag zeker wel leren zich te beheersen. Dit gaat tegen hem werken. Ik bewonder in hem het feit dat hij recht door zee is. Geen dubbele agenda voor hem. What you see is what you get. En o, wat een kwetsbare man is het toch. Zonder Jeske is hij maar half, ondanks,......alles!!!

Hans,...heb ik echt moeite mee. Ik weet zeker dat hij in de veronderstelling was dat Elias het komplot had gesmeed. Ik reken hem dat niet aan. Maar als er één boter op zijn hoofd heeft dan is hij het wel.  Ze zeggen wel eens dat in België iedereen ergens een achterdeurtje heeft. (Dat heeft een goede, belgische vriend mij ooit vertelt. Nou dat klopt zeker bij Hans. Met alle respect verder voor hem,...maar er zit iets sniekie daar. Rani is gewoon een leuke meid die het allemaal leuk wil doen

De tweeling,....ohhhhhhhhh,.... wat jammer, wat jammer,..... Reinier pikt de laatste lift voor de neus van Joeri weg. Reinier te slim, Joeri te zwak, bescheiden, noem het wat je het noemen wil!!!! Maar ze hebben genoten die twee. Ik denk dat Joeri het na die ruzie in dat kolooster ook niet meer zag zitten. Als je het smoel zag hoe hij keek!!! Had nog liever in Timboektoe gezeten. En dat is daar niet zo ver vandaan ... ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 2-05-2004, 22:21:36 »
Geweldige aflevering!  ::jaja::

Ik sta nog steeds vierkant achter Reinier en Clarinca!  :) ::trots:: Zet em op Reinier!  ::ok::

Offline Peterexpress

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 2-05-2004, 22:34:34 »
Ik ga ook steeds meer richting Reinier en Clarinca, hoewel ik in het begin erg tegen ze was.

Elias vind ik steeds vervelender worden. Eerst moest Reinier eraan, want die wilde kapot maken en nu is Hans aan de beurt. Elke keer een andere bui en een andere vijand.

Erg jammer dat de broers eruit zijn, zij waren mijn favorieten.

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 2-05-2004, 23:12:17 »
Nou dat was me d'r weer een. Wat is die Elias een labiele gozer af en toe zeg, kan je ook geen normaal gesprek mee voeren. Je ziet wel dat jetske de stille kracht is achter hem.....

Bewonder Reinier ook dat ie gewoon gaat lopen en nog positief blijft terwijl hij nog 30 km moet.... Heb echt genoeg van Elias, en vond dat er wel heel erg veel aandacht aan die ruzie werd besteed. Makers PE, dit wordt lichtelijk irritant....!

Verder had ik echt medelijden met wesley en joeri, als je zag hoe joeri zich voelde aan het einde in de zaal waar ze allemaal zaten.. jammer, maar ik kan me er iets bij voorstellen!

volgende week wordt het weer spannend!

ps; ook zo kinderachtig dat Rani bij die ruzie betrokken wordt door Elias, jammer jammer jammer.... die kerel wordt met de week triester!

Offline Swallie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 3-05-2004, 00:10:54 »
hallo,

weet iemand wanneer deze aflevering herhaald wordt?

volgens teletekst van Net5 morgen niet iig ::ohno::

ik wordt gek als ik deze aflevering niet kan zien  ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 3-05-2004, 00:16:04 »
hallo,

weet iemand wanneer deze aflevering herhaald wordt?

volgens teletekst van Net5 morgen niet iig ::ohno::

ik wordt gek als ik deze aflevering niet kan zien  ;)

Swallie welkom op pekingexpress.org.
Volgens ons is iedere maandagavond de herhaling op net5, dus dat zou gewoon moeten hoor!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Swallie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 3-05-2004, 00:23:50 »
check teletekst maar ff mapel, ik zie nix staan  :\'(

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 3-05-2004, 00:32:58 »
check teletekst maar ff mapel, ik zie nix staan  :\'(

Swallie ,..je hebt gelijk. ook in de TVgids staat geen herhaling. Dat is raar!!!! ik zou als ik jouw was even bellen met SBS broadcasting in Amsterdam. Vragen naar de persdienst van NET5 voor Peking Express.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Swallie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 3-05-2004, 00:34:09 »
misschien doe ik dat morgen wel even.

ik scheld ze de huid vol als er geen herhaling komt  ;)

Offline Jorrit

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 3-05-2004, 00:38:32 »
Goeie aflevering hoor!!! Nu Mongolië bereikt is wordt het duidelijk zwaarder, het is hard tegen hard. Het is misschien beter als Elias zich niet zo laat gaan in het klooster, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hans heeft hem ten onrechte aangewezen als de man achter het gestook (ook al heeft ie die rol nadat Bart & Fleur eruit waren op zich genomen) en ik kan me dan voorstellen dat je daar niet blij mee bent. De houding van Hans binnen dat complot is wel vreemd hoor. Deed hij er nou aan mee, of niet, of half………????? Hij moet gewoon zeggen waar hij voor staat en niet tegen de één zus en tegen de ander zo. Zowel Elias als Clarinca (ja, zij ook!) lieten merken dat Hans het verkeerd heeft aangepakt.

Ik hoop op een finale tussen Elias & Jeske en Reinier & Clarinca. Met de wil van Reinier zal hij de finale ook wel halen. Wie er dan mag winnen??   ???  Na de aflevering van volgende week maak ik m’n keus. Nu hebben J&E nog licht het voordeel. Jammer trouwens dat Joeri & Wesley eruit zijn, ik had hun ook graag in Peking gezien.

Nog een weekje wachten……. Gelukkig vakantie   ::tandpastasmiley::

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 3-05-2004, 03:34:02 »
wat een ver-schrik-ke-lijke aflevering zeg!  ::niet-ok:: vond er echt nix aan zo. wat een gezeur en gezeik zeg, dat ze daar bijna een hele uitzending aan offeren vind ik eerlijk waar erg jammer.  ::ohno::
Helemaal mee eens. Ik wil meer van het spel zelf zien zoals in de eerste afleveringen. Als ik een uur slaande ruzies wil zien kijk ik wel naar Jerry Springer.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson