Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 13388 keer)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 3-05-2004, 07:59:58 »
ik heb gisteren niet gekeken.Ik had geen zin in weer een aflevering met geruzie.LAten ze maar wat meer van het spel zien en van het liften.Dit is echt niet leuk meer.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 3-05-2004, 08:35:21 »
ik heb gisteren niet gekeken.Ik had geen zin in weer een aflevering met geruzie.LAten ze maar wat meer van het spel zien en van het liften.Dit is echt niet leuk meer.

Ik kan je geen ongelijk geven. De uitzending van gisteravond sloeg alles. Er zijn nauwelijks beelden van het liften uitgezonden, kan je nagaan. Ontzettend stom, want ik had graag iets meer van Mongolie gezien.

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 3-05-2004, 09:05:06 »
 ???   Ik snap iets niet, niemand spreekt de naam van bart uit......

Deze jongen is de spil van alles, oke hij is eruit maar op dat moment wist nog niet wie fleur en bart was (zie hun topic). Wat een gemeen genieperig ventje lijkt hij, ja ik zeg lijkt want ik weet echt niet wat voor een persoon bart is........

En elias liet zich wel gaan zeg, geef hem een vinger en hij neemt de hele hand....
etw ananasje dat plingt!!

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 3-05-2004, 09:16:28 »
trouwens, wat ik niet heb gezien is dat er geen amuletten zijn uitgedeeld!!
etw ananasje dat plingt!!

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 3-05-2004, 11:29:48 »
Misschien is dat met die amuletten alleen om de 2 weken.
Op sommige gebieden faalt het programma wel, maar het is natuurlijk ook het eerste seizoen.

Ik vond het igg een leuke aflevering, maar ze zouden idd wat meer van Mongolië mogen laten zien en het liften, het contact met de mongolen. Ik viond niet dat de ruzie het bederft, want ik vind het wel sensationeel.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 3-05-2004, 11:54:15 »
Nu wordt het eindelijk een race  :D Ook al vond ik Wesley en Joeri de leukste kandidaten (van de 4 overgebleven koppels), denk ik dat deze 3 koppels het beste in de halve finale thuishoren. They wanna beat eachother asses!  >:D

Kan iemand mij precies vertellen wat Hans nu fout heeft gedaan?  ???

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 3-05-2004, 12:23:25 »
Kan iemand mij precies vertellen wat Hans nu fout heeft gedaan?  ???

Hans heeft tegen Reinier en Clarinca gezegd dat Elias de aanstichter was van het complot tegen hen, maar dat was dus Bart. Ik vond zelf ook dat het leek alsof Elias de aanstichter was en hij was dan ook de leider in dat complot. Elias was/is heel boos over die beschuldiging. Daarbij zei hij wel dat ie het er volkomen mee eens was (met het idee van bart). En dat vind ik even erg als het complot starten. Dan heb ik nog meer respect voor degene die met het idee komt!

Even iets anders. Ok vind Elias heel erg schijnheilig, LETTERLIJK. Hij zegt HEILIG en spiritueel te zijn, maar SCHIJN bedriegt. Hij heeft echt 2 verschillende kanten die niet samen kunnen/kloppen. Ik wordt ziek van zijn geouwehoer over dat ie t zo mooi vind, dat ie zich aangetrokken voelt tot de cultuur, dat de uitslag hem niets meer kan schelen, dat ie een offer gaat brengen...
En dan een uur later iemand de huid vol scheld. BAHHHHHHHHHH ::niet-ok::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Annemiek D.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 3-05-2004, 13:55:05 »


Even iets anders. Ok vind Elias heel erg schijnheilig, LETTERLIJK. Hij zegt HEILIG en spiritueel te zijn, maar SCHIJN bedriegt. Hij heeft echt 2 verschillende kanten die niet samen kunnen/kloppen. Ik wordt ziek van zijn geouwehoer over dat ie t zo mooi vind, dat ie zich aangetrokken voelt tot de cultuur, dat de uitslag hem niets meer kan schelen, dat ie een offer gaat brengen...
En dan een uur later iemand de huid vol scheld. BAHHHHHHHHHH ::niet-ok::
Elias zei zelf ook dat de dr. Jekyll en mr. Hide in hem zitten. Maar dat is natuurlijk nog geen excuus voor zijn gedrag. Veel te emotioneel, slecht voor z'n gezondheid en het gaat alleen maar tegen hem werken denk ik!

Verder vond ik het toch een mooie aflevering, het spetterde toch nogal! Jammer van de tweeling maar wel terecht, zij waren de laatste tijd toch steeds het minst fanatiek met liften.  :)
« Laatst bewerkt op: 3-05-2004, 13:57:16 door Annemiek D. »

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 3-05-2004, 14:29:20 »
Ik vind het geen leuke aflevering. Elias ging veel te ver, het viel me echt van hem tegen. Aan het begin van PE zag ik ergens een post in de trant van "Elias is mijn favoriet, ik hoop dat het niet net zo tegenvalt als Robin in ER" oid, ik heb iets soortgelijks met Elias. Erg jammer.

Ik vind het eigenlijk wel goed van Hans dat hij heeft verteld over het complot, maar jammer dat hij de vergissing maakte dat Elias de aanstichter was (ik moet toegeven dat ik dat eigenlijk ook dacht).

Reinier en Clarinca: lijken nu beter in de groep te liggen, misschien mede dankzij Jeske en Clarinca die samen een tent deelden?

Conclusie van deze aflevering: erg jammer dat de tweeling eruit is, ik vond ze het sympathiekste koppel dat er nog inzat. ::ok::.

En inderdaad: de stille saaie (:P) Bart is blijkbaar de grote aanstichter van alles?
« Laatst bewerkt op: 3-05-2004, 14:33:25 door liek. »

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 3-05-2004, 16:02:59 »

Reinier en Clarinca: lijken nu beter in de groep te liggen, misschien mede dankzij Jeske en Clarinca die samen een tent deelden?

Groep ? Elias heeft gewoon een hekel aan Reinier en aan Hans, en die twee zoeken elkaar daardoor op, en anderen zijn er niet meer.

Het is een beetje van "als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij". Nou, Hans en Reinier zijn allebei tegen Elias, dus hebben ze een gemeenschappelijke vijand, wat weer een band schept.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 3-05-2004, 18:01:26 »
die Hans toch, die vuile  *****....
vind het wel jammer dat Wesley en Joeri eruit zijn, maar nu staan eigenlijk de 3 koppels in de laatste afleveringen die je al had verwacht..
Eigenlijk kan ik Elias wel een beetje begrijpen, maar hoe hij het soms speelt niet...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 3-05-2004, 19:13:34 »
Ik heb ook PE gekeken!! Stel je voor, ik word nog reality-tv-verlaafd :P . Maar ik vind die Elias wel humor, boos op iedereen :) . Ik vond het inderdaad ook jammer dat er niet meer van Mongolië werd geshowd, dat is zo'n verschrikkelijk mooi land! Hopelijk volgende week :) .

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 6-05-2004, 13:10:20 »
ja erg jammer dat ze weer eens ruzie moesten maken maar ja dat hoort er nou 1 maal bij maar wel jammer vind ik en baluh dat Wesley en Joeri er uit zijn

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 8-05-2004, 11:47:37 »
De ruzie hoorde er helemaal bij. Het hoort bij het verhaal van die mensen hun reis naar Peking. Als ze het niet hadden laten zien, wist je niet wat er gebeurd was en waarom er onderlinge wrevel was.

Verder Hans helemaal geen vuile *****
Hij dacht blijkbaar eerlijk waar dat Elias de verzinner van het complot was. Hij wist niet dat het Bart was. Hij heeft geen zin in complotten en achterbaks gedoe en vertelt het aan Reinier.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 8-05-2004, 16:15:10 »
Wesley en Yoeri vond ik eigenlijk niet zo bijzonder.
Ze waren duidelijk nog erg jong ivm de andere koppels, zowel in leeftijd als in gedrag. En ze hadden niet echt de wedstrijdmentaliteit waarmee je aan zo'n programma mee gaat doen. Als je het voor de ervaring doet, kun je ook zelf zonder camera en wedstrijdelement met de transsiberie express. Ze zochten mij te snel naar de weg van de minste weerstand.