Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111505 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #140 Gepost op: 7-04-2004, 18:11:13 »
RENIER EN CLARINCA :denken echt dat ze alles zijn voor namelijk Renier en dan vinden ze het ook nog gek dat mensen haat voor hun hebben moet je maar geen andere mensen naaien

Reinier en Clarinca zijn volgens mij gewoon met een spel bezig en bij dat spel gaat het erom zo snel mogelijk naar de eindbestemming te liften. Hij doet dat erg fanatiek, maar dat is zijn manier. Laten we blij zijn dat de deelnemers allemaal het spel op hun eigen manier spelen. Dan hebben we allemaal onze voorkeur en kunnen we ons ook allemaal aan iemand ergeren.

Naaien is iets wat je heel bewust doet en Reinier was zich van geen kwaad bewust.
Haat lijkt me ook sterk overdreven.

Zij zijn ook niet mijn favorieten (die zijn helaas afgelopen zondag vertrokken), maar ze geven wel hun eigen 'ding' aan het spel. En of je je nou ergert of je vindt ze leuk, ze zijn goed voor de kijkcijfers ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline pekingduck2004

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #141 Gepost op: 7-04-2004, 21:02:47 »
Toppertjes die Reinier en Clarinca. Zij spelen het spel zoals het hoort, het is namelijk een wedstrijd. Zij hebben in ieder geval geen verborgen agenda's.

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #142 Gepost op: 7-04-2004, 21:40:27 »
die Reinier & Clarinca zijn niet de meest sociale van het stel, maar alle koppels doen het voor de gezelligheid (wat idd belangrijk is), maar die Reinier & Clarinca doen het om de serie te winnen.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #143 Gepost op: 7-04-2004, 22:06:02 »
Reinier loopt in ieder geval wel de hele tijd te zingen  ::rofl::

Hij heeft t zelf wel lekker naar zn zin daar hoor!

En ik vind t allemaal prima vermaak!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #144 Gepost op: 7-04-2004, 22:08:42 »
ja mee eens hoor linda, het zijn geweldige types ..  ::bravo:: ::bravo::

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #145 Gepost op: 8-04-2004, 01:40:08 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ik krijg steeds meer mijn bedenkingen over Reinier en Clarinca, ook over PE op zich in het geheel.
De afgelopen dagen heb ik tientallen mensen gesproken, die geeneens meer naar PE willen kijken, omdat ze zich doodergeren aan dit stel.

Argumenten dat dit koppel zo goed zijn voor de kijkcijfers.. tja.. ik zet daar inmiddels heeeele grote vraagtekens bij dus.
Vraag mij af, hoeveel mensen hierom ook niet afhaken. Ze zouden daar maar eens onderzoek naar moeten doen.

Ik blijf erbij, het is geen Expeditie Robinson, waar een irritante faktor binnen een groep kijkcijferverhogend werkt.
Hier spelen meer faktoren mee, met name ook schaamtegevoelens dat Nederlanders zich zo misdragen in het buitenland. In mijn kennissenkring wenst niemand er nog naar te kijken.. het zet mij aan het denken..  :\'(

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #146 Gepost op: 8-04-2004, 08:46:25 »
Ik krijg steeds meer mijn bedenkingen over Reinier en Clarinca, ook over PE op zich in het geheel.
De afgelopen dagen heb ik tientallen mensen gesproken, die geeneens meer naar PE willen kijken, omdat ze zich doodergeren aan dit stel.
<knip>
In mijn kennissenkring wenst niemand er nog naar te kijken.. het zet mij aan het denken..  :\'(

Leg mij dan eens uit, wat er overblijft van P.E. als je dit stel eruit haalt.

Volgens mij is dat één koppel die relaxend en etend verveeld in een trein zit, één koppel die nog zelf liftend de halteplaats probeert te bereiken en drie koppels die gezamelijk in een bus liften.
Als dit niet goed is voor het dalen van de kijkcijfers, dan weet ik het niet. Er kijken bijna zo'n 900.000 mensen naar P.E. en die kijken niet alleen maar voor de natuurschoon en de plaatselijke bevolking.

R & C zorgen voor een spannende verhaallijn (het lijkt wel een soap !) en IK ben nu al benieuwd naar de komende aflevering. Dat R & C er maar lang in mogen blijven.


Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #147 Gepost op: 8-04-2004, 09:49:51 »
tja ik denk dat het idd zo werkt hoor, dat mensen wel een beetje van sensatie houden. ik denk miss wel dat de makers dat gewoon extra accentueren voor de kijkcijfers. dat is wel jammer denk ik, je krijgt zo geen goed beeld, van wat écht is en wat niet..  :-\\ ben er van overtuigd dat al die zgn irritante dingen gewoon momentopnames zijn en zorgvuldig door net5 zijn geselecteerd. laten we dat maar voor ogen houden. alles nemen met een korreltje zout dus.. ;)

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #148 Gepost op: 8-04-2004, 13:50:07 »
Hallo !!!!!!!! er staan inmiddels 140 berichten op dit Topic, hoe goed, slecht, irritant, geweldig, ent over hoe men over Reinier en Clarinca denkt. Dus je maakt mij niet wijs dat dit niet goed is voor de kijkcijfers. Net als met Idols, de soundmixshow vroeger, het Songfestival, de voetbal wedstrijd(en) van gisteren, etc.

Wanneer snappen jullie eens dat IEDEREEN (kijkers en spelers) anders zijn en anders op elkaar reageren, en dat dat juist een element is dat het leuk maakt.

Als iedereen hetzelfde was, zou er in de supermarkt ook maar 1 soort soep, 1 soort bier, 1 soort snoep etc te koop zijn, want dat lust iedereen. Ook zouden we allemaal in hetzelfde tpe woning wone, op hetzelfde type persoon vallen, en hetzelfde werk doen.

Ook zouden we allemaal naar hetzelfde TV programma kijken. Gelukkig hoeft dat niet, dus als het je niet bevalt: schakel lekker over naar een andere zender.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #149 Gepost op: 8-04-2004, 14:31:20 »
oke
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #150 Gepost op: 8-04-2004, 14:38:11 »
Als iedereen hetzelfde was, zou er in de supermarkt ook maar 1 soort soep, 1 soort bier, 1 soort snoep etc te koop zijn.

Oké, bij deze afgesproken: alleen nog Chineese Tomaten, Grolsch Bokbier en Winegums.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #151 Gepost op: 8-04-2004, 19:51:55 »
Elias, het wandelende inkjetpatroon,

Hahahahaha.... ::ok::
That's all

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #152 Gepost op: 11-04-2004, 22:25:02 »
Na deze aflevering ( nr. 5) moet ik zeggen dat Clarinca zonder Reinier echt een geweldige meid is. Hoe sportief zij het blok Wesley ervoer is in schrille tegenstelling met hoe ik haar de eerdere afleveringen heb ervaren. Echter Reinier heeft zich ook geweldig van zijn taak gekweten als blok voor Sanne. Dat zal hem best veel moeite hebben gekost. Eerst dagen achtereen maar jagen en doen, en nu ineens de boel ophouden. Kon me Sanne wel voorstellen dat ze de brui er aan gaf, maar in Reiniers optiek was dat wel tegen heel het spelprincipe in natuurlijk. Waarlijk een erg interessante aflevering. Ik heb mensen van een heel andere kant ervaren!!! ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #153 Gepost op: 11-04-2004, 22:28:27 »
Ik heb mensen van een heel andere kant ervaren!!! ::ok:: ::ok::

Dan ben ik ook wel heel benieuwd wat je van de houding van met name Elias vond, of je tegen hem ook anders ben gaan aankijken...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #154 Gepost op: 11-04-2004, 22:46:28 »
Hahaha, polletje, ik vind Elias nog steeds een geweldig persoon. Hoe hij Joeri hielp met die woordjes. Maar jij doelt meer op de verhouding tussen Elias en Reinier natuurlijk. Blijkbaar is Elias door Reinier schijnbaar behoorlijk gekwetst  met dat liedje 'Crying'. En hoewel ik er van overtuigt ben dat Reinier daar absoluut geen kwaad in zag en het misschien alleen maar als een relativerend iets heeft gezongen en niet de bedoeling heeft gehad ook maar iemand te kwetsen, denk ik toch dat Reinier bij zichzelf eens te rade moet gaan hoe zijn gedrag en instelling overkomt bij anderen en wat dat teweeg brengt bij anderen. Ik denk dat hij uiterlijk gezien door de ogen van de PekingExpress camera's beslist een laag EQ (Emotioneel Quotiënt) laat zien. Of dat ook in werkelijkheid zo is, dat weet ik niet en wens ik ook geen oordeel over te vellen voordat ik hem persoonlijk heb mee gemaakt.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #155 Gepost op: 11-04-2004, 23:03:02 »
We hebben het geloof ik al eerder gehad over de plank voor de kop en lomp- en botheid van Reinier. Ik denk dat dit weer een duidelijk voorbeeld hiervan is
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #156 Gepost op: 12-04-2004, 09:52:31 »
Erg sociaal is reinier niet...... oke het is een spel maar hoe hij continue het bloed onder de nagels van lotte en dus ook van een heleboel kijkers vandaan haalt.....zou hij dat echt niet zelf weten, dan is deze kleine jongen misschien wel van een andere planet!

voorbeeld: eindelijk een auto, loopt hij over tranen te spreken en zakdoekjes aan te bieden.... gewoon om de ander helemaal kapot te krijgen.... reinier, zo zal je nooit een amulet krijgen!!!

de persoonlijke botsingen van hem zijn:

- de lift voor de neus van fleur en bart wegkapen
- de tweeling w en j eerst laten torsen, hun de eerste lift aanbieden en dan toch zelf als eerste vertrekken
- lotte zo verschrikkelijk sarren, it's all in the game mentaliteit
- het liedje crying zingen voor elias

er is helemaal geen complot nodig hiervoor, iedereen heeft al wel een nare ervaring met hem gehad
etw ananasje dat plingt!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #157 Gepost op: 12-04-2004, 15:28:39 »
Reinier zijn vergelijking met "het schip" was ook weer lekker banaal.  ;D "Als je op een schip zit heb je ook zo'n situatie. Er is 1 kapitein en die brult vaak heel hard. En dat is niet omdat er ruzie is maar omdat er actie ondernomen moet worden."

En ik moet zeggen dat hij en Clarinca wel erg close waren deze aflevering, al dat gezoen  :o. Je zou er spontaan onpasselijk van worden....

Verder vond ik Clarinca en Wesley zeer vermakelijk om te zien. En is Clarinca zonder Reinier ook nog best te pruimen!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2004, 19:55:18 door Grace »
That's all

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #158 Gepost op: 12-04-2004, 16:01:08 »
(...)
Verder vond ik Clarinca en Wesley zeer vermakelijk om te zien. En is Clarinca zonder Reinier ook nog best te pruimen!  ::ok::
Inderdaad ja, dat viel mij ook op. Ze kon wel met humor op hem reageren, toch een pluspunt voor haar moet ik zeggen  ::ok::.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #159 Gepost op: 12-04-2004, 23:11:23 »
Dat vond ik dus ook ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Geef mij maar Clarinca zonder Reinier. Misschien kan ze hem verliezen in Mongolie of zo.  ???
Ik vond haar zomaar sympathiek ::bravo::
we worden steeds beter op de computer