Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111483 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2004, 15:30:26 »
Wat betreft die amuletten lijkt het het meest verstandig, Reinier zichzelf impopulair te laten maken. Dat lukt hem kennnelijk wel. Onjuiste beschuldigingen dienen dan geen enkel doel, die kunnen hooguit de sentimenten om laten slaan. 8)
« Laatst bewerkt op: 1-04-2004, 15:36:17 door Castor_en_Pollux »

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2004, 18:05:00 »
Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat met R&C. Reinier is een gewiekst zakenmannetje, en hij zal vroeg of laat inzien dat zijn gedrag geen amuletten oplevert. En je kan wel winnen, maar als je geen enkele amulet hebt behalve die van je zelf, dan ben je toch een beetje een loser.

Ik ben dus benieuwd of Reinier zijn gedrag gaat aanpassen. Ergens heb ik het gevoel dat het tussen hem en Elias nog wel goed komt. Jammer dat we niet zien hoe het er in het hotel aan toegaat (bij de finish van etappes). Dan zouden we weten of er veel onderling contact is tussen de koppels en of er "relaties" ontstaan.

Kortom, ik wou dat het zondag was. Klopt het dat PE in Belgenland op donderdag, vanavond dus, wordt uitgezonden? Zo ja, raar dat het niet in beide landen op dezelfde tijd op de buis is.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2004, 23:01:16 »
Polletje het klopt dat bij de buren de uitzending op donderdagavond is ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #103 Gepost op: 2-04-2004, 17:41:59 »
R&C zijn gewoon de man. de rest moet hun bek houden die hun zwart maken.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #104 Gepost op: 3-04-2004, 09:59:42 »
Hoi,
Hebben jullie die promo van Peking Express gezien, gisteren bij Net 5? ;D Zou moeten kunnen, want hij werd bij de reclame bij 'Hannibal' gedraaid.
"Wees vooral collegiaal!" Vervolgens een beeld van Reinier, heel oncollegiaal bezig
"Dring vooral niet voor!" Natuurlijk een beeld van Reinier, druk aan het voordringen.
"Blijf vooral rustig!" Vanzelfsprekend een beeld van een niet zo heel rustige Reinier.
"Dring vooral niet aan!" Een beeld van een aandringende Reinier is hier ook op zijn plaats.
Volgens mij was dit alles, maar ik heb betreffende promo slechts één keer voorbij zien komen. Volledigheid en correctheid van dit bericht dus niet gegarandeerd. Ik heb nog even gezocht naar die promo op internet, maar vooralsnog is die niet te vinden.... ???
Thank U

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #105 Gepost op: 3-04-2004, 17:46:58 »
Wodka, kaviaar, kratje bier, chips.. we gaan weer een leuk weekend tegemoet! Vanavond Idols, morgenavond verheug ik me zeker weer op PE. Zag gisteravond laat ook het promotiefilmpje van PE voorbij gaan bij Hannibal. Echte associaties kreeg ik er niet bij, tussen Reinier en Hannibal. Hij zou nog wat van Hannibal kunnen leren, wat betreft beleefdheid, charme, stijl en klasse.
Je kunt het natuurlijk wel maken als zakenmannetje in parfums en aanverwante artikelen, maar hij laat zelf toch een ranzig reukspoor na zo.
Stel me nu dus voor.. oh, lekker parfum heb je op zeg?? van wie?? oh, van Reinier.. weet je wel.. van PE!
Vanaf dat moment ben je toch kansloos bij de vrouwen?




Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #106 Gepost op: 4-04-2004, 11:24:59 »
Wodka, kaviaar, kratje bier, chips.. we gaan weer een leuk weekend tegemoet! Vanavond Idols, morgenavond verheug ik me zeker weer op PE. Zag gisteravond laat ook het promotiefilmpje van PE voorbij gaan bij Hannibal. Echte associaties kreeg ik er niet bij, tussen Reinier en Hannibal.

Als je het hierbij had gelaten had je ze nog een handje geholpen (wel amoreel uiteraard). De rest is overdone. >:D

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #107 Gepost op: 4-04-2004, 22:05:29 »
Ik heb een hekel aan loze vooroordelen tegenover 'bekakte' mensen, deze twee proberen gewoon heel fanatiek deze race te winnen en ik vind ze erg leuk. Elias krijgt in tegenstelling tot Reinier bijna geen kritiek op zijn ronduit onbeschofte en agressieve gedrag, erg onterecht... Vreemd dat zoveel mensen dit lijken te steunen.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #108 Gepost op: 4-04-2004, 22:11:28 »
Hehhe, helemaal mee eens!!! Wat is Elais een lul zeg. Ik vind dat R&C het nu heel sportief spelen. Maar iedereen is nu tegen hun doordat 2 koppels niet tegen hun verlies konden en allerlei dingen hebben lopen zeggen...
Ik hoop dat ze volgende week weer lekker scoren.

Wat ik wel vind is dat Reinier heel veel van Clarinca vraagt. Ze doet nix goed enzo....
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #109 Gepost op: 4-04-2004, 22:13:10 »
Ja, dat is zo, het is wel een regelneef, maar op de een of andere manier vind ik hem daarom juist wel grappig. Ik heb ook het idee dat hij zichzelf niet helemaal serieus neemt, wel cool

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #110 Gepost op: 4-04-2004, 22:32:48 »
Nou dat is wat me aan Reinier dus ongelooflijk stoort. Dat gedrag tegenover Clarinca. Mijn hemel wat een mannetjesputter is het dan zeg. Ik zou dat dus allang niet meer gepikt hebben. Het is in die verhouding nog steeds baas en secretaresse lijkt het wel.  ::niet-ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #111 Gepost op: 4-04-2004, 22:57:21 »
100% mee eens Mapel. Er lopen hier in huis al weddenschappen dat ten eerste de relatie wel eens kon stoppen na Peking Express en dat de secretaresse (lees Clarinca) een andere baan gaat zoeken ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #112 Gepost op: 4-04-2004, 23:00:20 »
Quate van Reinier. "Clarinca is het visitekaartje ??? en ik ben de muilezel. Nou Reinier laat dat muil er maar af. Wat kan die man zijn partner te "kakken"zetten.  ::niet-ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline Luminae

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #113 Gepost op: 4-04-2004, 23:03:22 »
Wat is er toch mis met kakkers? :)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #114 Gepost op: 4-04-2004, 23:09:14 »
Ja, nou schep jij er zelf een oordeel over pekingfan. Reinier kan er denk ik niets aan doen. Ik ben ook een beetje bekakt (een beetje maar hoor (hockey enzo...)) als ik eerlijk moet zijn. Ik zal niemand beoordelen door zn uiterlijk of afkomst. Elias ziet er echt cool uit. Maar dan komt zn gedrag naar voren...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #115 Gepost op: 4-04-2004, 23:13:45 »
Wat is er toch mis met kakkers? :)
Op zich is er niets mis met kakkers. Ik heb er een paar in mijn familie zitten en die zijn gewoon aardig en laten de mensen in hun waarde. Maar wat ik als zei: ik kan niet zo goed tegen kakkers die hun eigen partner afzeiken (sorry voor het woord)
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #116 Gepost op: 4-04-2004, 23:16:05 »

Op zich is er niets mis met kakkers. Ik heb er een paar in mijn familie zitten en die zijn gewoon aardig en laten de mensen in hun waarde. Maar wat ik als zei: ik kan niet zo goed tegen kakkers die hun eigen partner afzeiken (sorry voor het woord)

het wordt wel een heel WC gebeuren bij jou Pekingfan hahhaha,... Zullen we Reinier maar doorspoelen dan  ;) ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #117 Gepost op: 4-04-2004, 23:22:21 »
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
we worden steeds beter op de computer

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #118 Gepost op: 4-04-2004, 23:34:36 »

Ben benieuwd wat ze volgende week gaan uitspoken met
R&C. Ze waren het allemaal spuugzat en nou gaan ze een complot
vormen... Ik kan niet wachten  ;D
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #119 Gepost op: 4-04-2004, 23:47:17 »
Ik denk dat er weer lekker geknipt en geplakt is in de uitzendingen....
Ben geen fan van R&C maar sommige beelden die ik nu zag, denk ik soms toch wel dat ze gewoon lekker fanatiek spelen en soms wat mazzel hebben tot ergernis van hun medekandidaten.

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos