Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 9355 keer)

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Aflevering 7
« Gepost op: 25-04-2004, 20:50:47 »
Het eerste reclameblok en nu al supergaaf: de spanningen tussen de teams (en binnen de teams als je het voorstukje ziet) lopen op .
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2004, 20:53:55 »
Die Hans gaat nu echt zo heilig doen.... ::ohno::
En ik vond dat Elias-Reinier gedoe echt niet tof. Alhoewel ik me kan voorstellen dat Elias zich niet fijn voelt met die dingen van Reinier altijd, vind ik toch dat hij zich misschien toch iets had kunnen inhouden.

Ook met dat gedoe van 'hij' ipv Reinier vind ik een beetje flauw. Jeske en Elias blijven wel gewoon mijn favorieten hoor  ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 25-04-2004, 21:42:50 »
OEPS,...... wat een gedoeeeeeeeeeee tussen de deelnemers. Eigenlijk zijn de tweeling nog het meest ontspannen op dit moment. Ik ga nu even voor de tweeling hoor,....mopper grom, moet mijn avatar weer helemaal omgooien  >:( >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Malijtje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • There can be no triumph without loss
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 25-04-2004, 21:45:26 »
wow man... echt een coole aflevering... super mooi uitzicht wat ze hebben daar man... alleen jammer dat er zoveel spanningen zijn maar die horen er vast bij... maar ik vind het wel jammer, want Elias en Jeske vind ik echt cool maar ik vind wel dat Elias heel erg reageert... ook volgende week... dat gaat niet goed volgens mij daar... nou ja we zullen zien!!
no victory without suffering, no freedom without sacrifise...

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 25-04-2004, 21:47:03 »
Het wordt inderdaad wel bits allemaal. Volgende week nog een graadje erger lijkt het.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 25-04-2004, 21:58:57 »
Ja, het was wel een toffe aflevering maar niet echt spannend. Als er maar vier koppels zijn wordt het natuulijk ook voorspelbaarder. Op het einde zeiden ze zo: "Reinier en Clarinca en Hans en Rani bereiken tegelijkertijd de stadtand". Maar goed, ze willen op dat moment gewoon een beetje spanning creëren omdat je zo kan zien wie als eerste zou komen.

Het spannendste van deze aflevering vond ik eigenlijk de aankondiging voor volgende week... ::tandpastasmiley:: Wat Elias daar doet...  ::ohno::
"Ik snap niet dat Rani nog tegen jouw rotkop aan kan kijken" (oid). Eigelijk vind ik dat zo iemand niet mijn sympathie/winnaarsvoorkeur verdient... >:(

Offline Nina00

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2004, 22:00:11 »
Tjonge jonge, Elias wordt met de minuut kinderachtiger. Geeft wel lekker veel drama haha! Als ik nu al het voorstukje van volgende week zie, dan heb ik medelijden met Rani, volgens mij gaat Elias echt flippen next week...

Ik ben trouwens benieuwd hoe het m,et de trouwplannen van R & C gaat na de Peking express. Ik zou 't wel weten met zo'n irritant manneke naast me.....

we wachten met spanning af wat er gaat komen!

Offline sjeedie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2004, 08:28:42 »
de irriteerfactor naar reinier was weer heerlijk hoog gisteravond..... >:D
wat mij vooral irriteerde was dat reinier zei dat ze nogal goed met de groep kunnen opschieten maar dat is mij totaal niet opgevallen in alle afleveringen tot nu toe.... ???

hihihi en dan de tweeling in t meisjeskamp  ::rofl:: ::rofl::  hahahahaha  dat heeft ze wel goed gedaan

greetzzz sjeedie

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 26-04-2004, 10:27:14 »
zo  ;D fijn dat er nu kan doorgekletst worden over aflevering 7 !!
Ik vond het heeeeeeeeeel irritant hoe elias te keer ging toen R en C net te laat waren voor de proef...
Ok, je kan iemand niet fijn vinden.. maar hou het wel sportief... en leg het er niet zo dik op zoals hij nu deed
Het feit dat Hans het op zijn zenuwen kreeg kan ik best begrijpen
Jeske moest over het onderwerp R en C zwijgen, maar als het er dan op aankomt gaat Elias zelf doorzeuren over hoe Reinier doet...  ::)
Mooie aflevering ! 
Ben benieuwd wat het nu gaat geven.. die ruzie wordt precies erger en erger en aan de voorstukjes van de volgende aflevering te zien gaat het nu eeeeeeeeeeeecht wel uit de hand lopen  ::ohno::
Groetjes
Inge

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 26-04-2004, 12:17:24 »
Die man waar Clarinca zich aan irriteerde, was eigenlijk best wel lief. Ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen R en C. Gaan ze trouwen of uit elkaar? Hadden we dat maar in het interview gevraagd  ;)

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2004, 20:20:12 »
Wat was het weer een toffe aflevering uit deze superreeks!
Ik moet wel zeggen dat Elias heel erg doordrijft met zijn aversie tegen Reinier(en Clarinca).
Gezien het voorstukje van de aflevering van de volgende keer gaat Elias heftig tekeer jegens Hans waarbij Rani het veel te kwaad heeft.
Elias: ik vind het prima dat je een bloedhekel hebt aan Reinier maar laat de anderen gewoon hun ding doen en trek ze niet mee in je haat. ;)

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 26-04-2004, 21:35:25 »
Die man waar Clarinca zich aan irriteerde, was eigenlijk best wel lief. Ik ben benieuwd hoe het afloopt tussen R en C. Gaan ze trouwen of uit elkaar? Hadden we dat maar in het interview gevraagd  ;)
Inderdaad, die man zei dat hij 7 kinderen had en zij dacht dat hij bedoelde dat ie 7 vrouwen had ::rofl::.

Ik vind ook wel dat Elias wat te ver gaat... Heb meer sympathie ook gekregen voor Hans, omdat hij zelf nadenkt en niet blindelings een complot volgt.

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 26-04-2004, 22:14:10 »
Hans en zelf nadenken? Ik heb nergens echt opgemerkt dat Elias is begonnen met de complot tegen R&C, en volgens mij als je dan als groep meegaat ben je allen verantwoordelijk voor dit complot.

Als je in 3 weken tijd zoveel meemaakt zoals deze groep mensen dan kan het niet anders dan dat je net ff anders reageerd op bepaalde dingen. Ik ben zeer benieuwd naar volgende week.....

Offline Toca

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 27-04-2004, 00:55:26 »
Hehe, ik vond het wel een vette aflevering. Vooral met die man die vet para ging doen met zijn kampioen schap judo haha  ::tandpastasmiley::. Ik vind dat gedoe met dat complot een beetje onzin. Reinier vind ik wel steeds meer veranderen. De broertjes hadden wel 2 x mazzel met hun slaapplaatsen :D 1 x in een meisjeskamp en daarna bij rijke mensen. De broertjes moeten winnen!!  ::trots::
Peking Express 0wnZ!

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 27-04-2004, 01:20:26 »
Zo, ik heb t weer s een dagje later gekeken. Ik moet zeggen dat ik t een hele toffe uitzending vond, vooral omdat Reinier en Clarinca gewonnen hadden. Ik blijf door en door fan.  ::ok::
Ohhhhhhhhh, ik walg echt van Elias. Wat deed hij zielig zeg bij de aankomst van Reinier en Clarinca bij het meer. Ik vind ook dat ze Elias en Jeske zwaar gedist hebben.  ;D

De broertjes zijn oke, jammer dat ze steeds slechte liften hebben (liften die overal stoppen). Net als ik in de lift sta en hij stopt op leke verdieping... :P

Ik heb ook zeker meer respect en bewondering gekregen voor Rani en Hans. Hans ergerde zich rot aan Elias de hele tijd en ik leefde ontzettend met hem mee. Groot gelijk dat ie van het onderwerp Reinier af wilde wijken ("Goh, zouden we vanavond vis eten?").  8)

REINIER EN CLARINCA THE BEST!!!!!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 27-04-2004, 13:11:23 »
OEPS,...... wat een gedoeeeeeeeeeee tussen de deelnemers. Eigenlijk zijn de tweeling nog het meest ontspannen op dit moment. Ik ga nu even voor de tweeling hoor,....mopper grom, moet mijn avatar weer helemaal omgooien  >:( >:(

Dat doe ik dus ook he! Effe geen Elias meer, die ging een stapje te ver naar mijn idee ::niet-ok:: En als ik het voorfilmpje van volgende week moet geloven dan gaat ie minstens een straat te ver ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
we worden steeds beter op de computer

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2004, 15:10:34 »
Ik word dat gedoe tussen Elias en Reinier een beetje zat. Sommige opmerkingen van Reinier kunnen idd niet door de beugel en dat Elias daar boos om is kan ik begrijpen, maar laat 't een zaak zijn tussen henzelf en betrek de andere groep er niet bij. Ik mocht Hans niet zo, maar na deze aflevering wel. Ik ben benieuwd wat Elias volgende week doet, want deze aflevering vond ik 'm superkinderachtig, daarom vond ik 't eigenlijk wel een superstunt dat R&C alsnog de etappe wonnen ::ok::

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 27-04-2004, 15:37:49 »
Zo grappig, dat iedereen elias afrekent op het hij net niet doet. Ik heb hem namelijk nog NOOIT tegen anderen over reinier zien praten, alleen tegen Jeske en dat is logisch, lijkt me. De rest van de groep kwam zelf tot de conclusie van Reinier en stookten misschoien zelfs elias tegen reinier op. Het complot kwam niet van hem, dat is door Fleur en Bart (zie intervieuw) inmiddels duidelijk geworden en tegen Hans (de enige die dus wel echt zeker stookt, geeft hij zelfs toe) zei hij juist het er niet over te willen hebben. (de stem van ernst paul zegt dat alleen maar en ze zouden die beelden zeker uitzenden als ze die hadden. Elias stookt dus niet, maar de makers) Hij reageert fel, dat vind ik ook hoor, maar altijd open en bloot tegen de persoon waarom het gaat toch!

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 27-04-2004, 17:41:31 »
Zo grappig, dat iedereen elias afrekent op het hij net niet doet. Ik heb hem namelijk nog NOOIT tegen anderen over reinier zien praten, alleen tegen Jeske en dat is logisch, lijkt me. De rest van de groep kwam zelf tot de conclusie van Reinier en stookten misschoien zelfs elias tegen reinier op. Het complot kwam niet van hem, dat is door Fleur en Bart (zie intervieuw) inmiddels duidelijk geworden en tegen Hans (de enige die dus wel echt zeker stookt, geeft hij zelfs toe) zei hij juist het er niet over te willen hebben. (de stem van ernst paul zegt dat alleen maar en ze zouden die beelden zeker uitzenden als ze die hadden. Elias stookt dus niet, maar de makers) Hij reageert fel, dat vind ik ook hoor, maar altijd open en bloot tegen de persoon waarom het gaat toch!
Das mooi gezegd en ligt prima in het verlengde van wat ik al schreef....... 8)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 27-04-2004, 17:47:33 »
Zo grappig, dat iedereen elias afrekent op het hij net niet doet. Ik heb hem namelijk nog NOOIT tegen anderen over reinier zien praten, alleen tegen Jeske en dat is logisch, lijkt me. De rest van de groep kwam zelf tot de conclusie van Reinier en stookten misschoien zelfs elias tegen reinier op. Het complot kwam niet van hem, dat is door Fleur en Bart (zie intervieuw) inmiddels duidelijk geworden en tegen Hans (de enige die dus wel echt zeker stookt, geeft hij zelfs toe) zei hij juist het er niet over te willen hebben. (de stem van ernst paul zegt dat alleen maar en ze zouden die beelden zeker uitzenden als ze die hadden. Elias stookt dus niet, maar de makers) Hij reageert fel, dat vind ik ook hoor, maar altijd open en bloot tegen de persoon waarom het gaat toch!

Nou, ik weet niet of je t goed volgt, maar Elias lult elke aflevering over Reinier tegen anderen. Neem als voorbeeld de laatste aflevering op die boot. Hans gaf zelf ook aan dat Elias het de hele tijd opver Reinier had.

Verder zou ik niet weten wat je allemaal zegt.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"