Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 9354 keer)

Offline Toca

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 27-04-2004, 19:16:05 »


Nou, ik weet niet of je t goed volgt, maar Elias lult elke aflevering over Reinier tegen anderen. Neem als voorbeeld de laatste aflevering op die boot. Hans gaf zelf ook aan dat Elias het de hele tijd opver Reinier had.

Verder zou ik niet weten wat je allemaal zegt.

Uh? laatste aflevering zei hij op de boot dat hij er niet over wou praten volgens mij?  ::tandpastasmiley::
Peking Express 0wnZ!

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 28-04-2004, 13:49:16 »


Uh? laatste aflevering zei hij op de boot dat hij er niet over wou praten volgens mij?  ::tandpastasmiley::

dat klopt en kort nadien lieten ze dan zien hoe hij er weeeeeeer over bezig was
Groetjes
Inge

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 28-04-2004, 14:05:49 »
Kijk en daar gaan we (logisch) met z'n allen de mist in... ze lieten niet zien dat hij er weeeeeeeeeeeeer over begon, ze ZEIDEN dat hij er weeeeeeeeeeeeer over begon. Hadden ze daar beelden van gehad dan hadden ze dat uitgebreid uitgezonden, hoor, want er is al gebleken, dat ze zowel reinier als elias graag slecht neerzetten. Maar die beelden waren er dus niet en dus zetten ze DE STEM er maar overheen die ons verteld, dat iets zo zou zijn.

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 28-04-2004, 14:35:00 »
euh voor zover ik nog weet (van te zien...) was ie er wel over bezig...
eerst zegt ie tegen Jeske, kwil er niet meer over praten en dan nadien was ie weer bezig en toen hebben ze hans en rani gefilmd en dan pas kwam de stem erover...

ik heb net nog op fora zitten lezen en wow...  ::oink::
je kan opgaan in een spel (als kijker) maar hou het ook beschaafd tov de mensen die meedoen ;) (niet op jou he pefan69)
Groetjes
Inge

Offline LiL-Roxanne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 30-04-2004, 22:12:01 »
Zow Was wel tofffe aflevering man

Offline Annemiek D.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 1-05-2004, 14:12:28 »
Volgens mij laten ze idd graag zien hoe er gestookt wordt tussen Elias en Reinier. Goed voor de kijkcijfers waarschijnlijk. Maaaaaaar, voor Elias zijn eigen welzijn zou ie zich beter niet zo mee moeten laten slepen door zijn emoties want door die negatieve energie gaat hij ook negatieve energie aantrekken en zodoende gaat de reis voor hen niet meer zo voorspoedig denk ik!  :\'( Concentreren op de reis en wat minder op 1 bepaald persoon, lijkt me gezonder voor Elias. Verder vind ik de afleveringen super spectaculair en zeer goed verzonnen, dit format!

Groetjes, Annemiek   ;) ;D

Offline solomon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2004, 14:51:59 »
 
ben net een weekje weg geweest, en heb net de aflevering op video gezien ::oink::

ik ben het er mee eens dat er door de makers wel wat beinvloed is, maar toch gaat elias te ver, tenminste wel in de volgende aflevering

ben benieuwd, vanavond.