Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105276 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #140 Gepost op: 3-05-2004, 23:35:01 »
Je kan nog zo veel knippen en plakken, Elias heeft natuurlijk wel gewoon gezegd wat je op tv hoort. En dat is af en toe niet mis. Het lijkt wel of hij met iedereen ruzie probeert te zoeken.
Ik vond zijn vete met Reinier al sterk overdreven.
Reinier heeft gewoon een andere stijl van het spel spelen en daar kan je moeite mee hebben. Maar dat moet je op een gegeven moment van je af kunnen zetten.
Wat Hans nu verkeerd heeft gedaan behalve eerlijk zijn is mij niet duidelijk. En dat Elias gebruik maakt van Rani om Hans te kwetsen is natuurlijk niet erg netjes.

Ben het helemaal met je eens hoor, maar wat ik bedoelde met knippen en plakken en dan ook nog eens de voice-over is dat er soms een geheel ander beeld gevormd kan worden :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #141 Gepost op: 4-05-2004, 21:56:10 »
Ik vind ze GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!

Geweldig gewoon en ik kan me de reactie van Elias goed voorstellen. Sowieso slaap je minder goed dan thuis en dan raak je ook wat sneller geemotioneerd. :)

Hoe dan ook, ik vind ze super!

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #142 Gepost op: 5-05-2004, 00:17:43 »
ok, je slaapt misschien een paar nachten minder goed, maar aan het eind van de etappes hebben ze altijd wel een of 2 rustdagen in een redelijk / goed hotel volgens mij. tenminste als je het fotoverslag volgt. http://novikov.com/foto/moscow-peking/index.htm anders hou je het ook niet vol, denk ik.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #143 Gepost op: 5-05-2004, 12:17:35 »
Hm ja, maar desondanks slaap je slechter en daarbij ben je nooit eens alleen en ben je constant allerlei dingen aan het verwerken in je hoofd, geestelijk heb je weinig rust. :)

Maar goed. Ik hoop dat ze gaan winnen. :)

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #144 Gepost op: 7-05-2004, 09:36:43 »
Ik denk dat als je het geheel bekijkt en Jeske hoort praten over Elias, het helemaal normaal is dat Elias zo gereageerd heeft...
Als mensen zich aangevallen voelen reageren ze op verschillende manieren... Elias gaat in de tegenaanval...
Maar het blijft natuurlijk allemaal een spel...  ::) ;D
Ze laten zien wat ze willen zodat je een beeld vormt van alle kandidaten... Elias komt nu over als dat 'straatjochie' maar waarschijnlijk zal dit in het 'echte leven' minder erg zijn  ;)
Groetjes
Inge

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #145 Gepost op: 7-05-2004, 12:29:24 »
Ik denk dat als je het geheel bekijkt en Jeske hoort praten over Elias, het helemaal normaal is dat Elias zo gereageerd heeft...
Als mensen zich aangevallen voelen reageren ze op verschillende manieren... Elias gaat in de tegenaanval...
Maar het blijft natuurlijk allemaal een spel...  ::) ;D
Ze laten zien wat ze willen zodat je een beeld vormt van alle kandidaten... Elias komt nu over als dat 'straatjochie' maar waarschijnlijk zal dit in het 'echte leven' minder erg zijn  ;)

ben ik het compleet mee eens, go Elias!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #146 Gepost op: 7-05-2004, 14:06:58 »
Ik denk dat als je het geheel bekijkt en Jeske hoort praten over Elias, het helemaal normaal is dat Elias zo gereageerd heeft...
Als mensen zich aangevallen voelen reageren ze op verschillende manieren... Elias gaat in de tegenaanval...

Maar het blijft natuurlijk allemaal een spel...  ::) ;D
Ze laten zien wat ze willen zodat je een beeld vormt van alle kandidaten... Elias komt nu over als dat 'straatjochie' maar waarschijnlijk zal dit in het 'echte leven' minder erg zijn  ;)

Belachelijke redenatie: omdat JESKE zegt dat ELIAS op zo'n manier kan reageren is het ineens normaal, terwijl hetzelfde gedrag door elke andere persoon (die dus normaal gesproken niet zo reageert) als volkomen a-scoiaal zou worden omschreven. Ik beoordeel iemand op z'n gedrag op het moment zelf, en dat van Elias was mijns inziens VEEL te grof

Offline Snapesangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stay who you are...
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #147 Gepost op: 8-05-2004, 02:05:35 »


Belachelijke redenatie: omdat JESKE zegt dat ELIAS op zo'n manier kan reageren is het ineens normaal, terwijl hetzelfde gedrag door elke andere persoon (die dus normaal gesproken niet zo reageert) als volkomen a-scoiaal zou worden omschreven. Ik beoordeel iemand op z'n gedrag op het moment zelf, en dat van Elias was mijns inziens VEEL te grof

Waarom is het belachelijk?  Zij is zijn partner en weet het beste hoe hij gaat reageren, dat wou ik gewoon zeggen...  ::)
Groetjes
Inge

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #148 Gepost op: 8-05-2004, 12:33:07 »
Het gaat er in deze idd niet om of het gedrag gepast en gewenst is, maar meer of het gedrag voor de persoon in kwestie in de normale lijn van verwachting zal liggen.
En als Jeske dan idd zo reageert kun je concluderen dat het een normale "elias-achtige" reactie is.
Wat dan dus voor mijzelf niet betekent dat het ook echt een normale reactie is.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #149 Gepost op: 9-05-2004, 20:52:54 »
Elias blijft gewoon top

en Reinier blijft gewoon een eikel
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline sjeedie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #150 Gepost op: 9-05-2004, 21:41:04 »
AMEN   ::tandpastasmiley::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #151 Gepost op: 9-05-2004, 21:49:43 »
*zingend: "Buschauffeur we gaan je busje slopen"......en "Ik heb een tante in Mongolië en die heeft een tent, Hiep Hoi"

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
That's all

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #152 Gepost op: 9-05-2004, 21:58:53 »
Ze hebben echt humor jah!
Ik vond dat pendelen van Jeske ook wel geinig!!!  ;D

En een mooi gebaar om R&C de plaatsnamen te geven nadat die hun kaart waren kwijtgeraakt............ik vraag me af of Reinier dat ook gedaan zou hebben als de situatie andersom geweest zou zijn!!
To bee or not to bee...........

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #153 Gepost op: 9-05-2004, 21:59:11 »
Ik blijf  dit toch steeds een mooi stel vinden. Heel relaxed dan maar even met die pendule zwaaien om een blik in de toekomst te werpen, hahahha....geen auto vandaag, nou dan blijven we toch gewoon lekker zitten  ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #154 Gepost op: 9-05-2004, 22:24:28 »
*zingend: "Buschauffeur we gaan je busje slopen"......en "Ik heb een tante in Mongolië en die heeft een tent, Hiep Hoi"

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Tjaaa ze droegen zich echt als mongolen  :P ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #155 Gepost op: 10-05-2004, 09:01:24 »
Ik blijf Elias een arrogante en omhooggevallen kwal vinden. Zo'n opmerking als: "Ik had het gevoel dat ik als alle andere deelnemers zou worden..." spreekt boekdelen: Elias vindt zichzelf heel bijzonder en ver verheven boven de andere deelnemers. Hij wilde Reinier wel helpen met zijn afgepakte kaart maar alleen als Reinier diep door het stof zou gaan (terwijl juist Elias zijn excuses zou moeten maken voor zijn gedrag). Ik ben benieuwd of dit "kaartgebeuren" nog een staartje krijgt, bijvoorbeeld volgende week als Elias en Jeske eruit zouden vliegen. Ben benieuwd hoe Elias dan reageert.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #156 Gepost op: 10-05-2004, 09:41:50 »
Ik vond het heel nobel dat zij de info aan Reinier en Clarinca gegeven hebben. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Als je toch al in zo'n competitiestrijd zit en je bent en je bent persoonlijk ook al niet zo dol op elkaar, dan denk ik dat ik ze het niet had gegeven. Maar 2  ::ok:: up voor Jeske en Elias hoor!!

Het wordt nu wel heel spannend. Ze MOETEN gewoon die finale halen (en winnen natuurlijk!!).
I got that tunnel vision going through my  head

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #157 Gepost op: 10-05-2004, 11:59:39 »
Als de koppels naar huis gaan he, gaan ze dan rechtstreeks of mogen ze nog even sightseeen met een cameraploeg?

Ik bedoel, Ik heb vorige week een shot (interviewtje) gezien van Elias voor een brug die absoluut niet voorkomt in Mongolie!!
(en ook niet in Rusland)

Je zou dus zeggen dat als ze er voor Erlian (eerste grensplaats in China vanaf Mongolie) uitvliegen, ze niet voor zo'n prachtig Chinees boogbruggetje een interviewtje zouden doen.

Of wil ik nu gewoon heel graag dat R en C eruit vliegen....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #158 Gepost op: 10-05-2004, 12:24:10 »
Ik denk dat je heel graag ziet dat R&C eruit gaan, en dat heb ik ook  ;). We moeten nog een weekje wachten dan zullen we het weten... Of... de Belgen moeten spoilers op de site zetten, want bij hun wordt het een paar dagen eerder uitgezonden dan bij ons.  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #159 Gepost op: 10-05-2004, 12:27:36 »
Maar dat ik Elias voor een Chinese brig heb gezien is 100% zeker.

dat was geen fata morgana
"Only thing to do is jump over the moon"