Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105332 keer)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #120 Gepost op: 19-04-2004, 17:42:50 »


 Terwijl Elias zich nog niet eens goed kan scheren. Hij lijkt wel een geit met die rare sik!

Hihi een berggeit!!! ::pinokkio::
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #121 Gepost op: 19-04-2004, 18:08:34 »
ik ben het helemaal met Limone eens!!!  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #122 Gepost op: 25-04-2004, 20:50:44 »
Ik vond Elias net echt wat ver gaan toen Reinier uit die auto stapte. Gelukkig had ie zelf ook door dat ie een kloorzak was. :)

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #123 Gepost op: 25-04-2004, 20:55:04 »
Ja, ik begin 'm ook steeds onsympatieker te vinden
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #124 Gepost op: 25-04-2004, 21:46:49 »
snik!!!!!.....J&E zijn niet beter bezig als R&C ,...tenminmste op dit moment dan. Maar geef mij nu maar even de tweeling,...wat een zegen zijn die twee ,....op DIT moment dan  :P :P ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #125 Gepost op: 25-04-2004, 21:56:24 »
Maar ik E & J het meest sympathieke vond aan het begin vond is dit nu bijna weggezakt tot onder het nulpunt. Kvond hem nu wel een beetje te ver gaan

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #126 Gepost op: 25-04-2004, 22:36:36 »
Volgens mij kan Elias de spanning niet aan of iets dergelijks. Ik probeer naar een verklaring te zoeken waarom hij zich steeds vreemder begint te gedragen. Zijn fanatieke gedrag tegenover Reinier begint steeds heviger te worden. Ik vind dat Reinier er nog redelijk laconiek onder blijft. Als je zo vijandig bejegend wordt, vind het niet raar dat je van je afbijt. Gelukkig hebben Reinier en Clarinca op een sportieve manier revanche genomen door de etappe van vandaag te winnen. Elias begint dusdanig door te slaan dat hij nu ook zijn pijlen op Hans gaat richten. De ware aard van deze man (Elias dus) komt in extreme omstandigheden bovendrijven. Een naar en gevaarlijk mannetje die Elias. Want wat doe je eraan als je zo iemand tegenover je hebt die geen een midddel schuwt om je zwart te maken, zogenaamd de joviale peer uithangt naar de anderen toe. Er klopt helemaal niets van, van die hele Elias niet. Ik vond de opmerking van Reinier dan ook wel scherp, dat Elias bij het bergbeklimmen beweerde last van hoogtevrees te hebben terwijl hij wel aan bungyjumpen doet en uiteindelijk ook snel op die berg was.
Ik verbaas me zelf er over hoe zeer ik me zit te op te winden over die Elias. Ik denk dat het gewoon komt dat ik niet tegen onrecht kan. En Elias is ontzettend onrechtvaardig bezig door R & C zo te bejegenen en anderen zo mee te sleuren in zijn hetzet tegen Reinier en Clarinca. Petje af overigens voor hans die het ook onrechtvaardig vindt en tegen Elias in gaat. Van mij mogen Hans en Rani dan ook winnen.

edit; PE crew
« Laatst bewerkt op: 25-04-2004, 22:42:36 door mapel »

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #127 Gepost op: 25-04-2004, 22:56:22 »
Nog 1 ding wat me opviel. Elias wilde het niet meer over 'hem' (Reinier) hebben op de boot met Hans en Rani. Om het vervolgens weer aleen maar over 'hem' te hebben totdat Hans er moe van werd. Voor mij het bewijs dat:
1. Elias maar 1 gespreksonderwerp heeft
2. Alleen maar kan roddelen
3. Reinier een soort obsessie voor hem is
4. Met alle mogelijke middelen Reinier wil 'verstoten'

Zo, en nu houd ik op over 'hem' (Elias). Ik raak nog geobsedeerd door hem en dat is wel het laatste wat ik wil.

Offline pefan69

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #128 Gepost op: 25-04-2004, 23:04:24 »
ik zei het al in een ander topic...de makers willen ons het een en ander LATEN denken, want de stem van EP ZEGT dat elias doorgaat over reinier op die boot, maar wij horen geen een opmerking alleen dat hij zijn naam niet meer wil horen, dat is alles. Dan kijkt hij genietend over het water and thats it. Polletje zei het ergens anders al, ze gaan stteds daar op door, maar constant "denken" de makers voor de kandidaten en is het volgens mij allemaal net iets minder erg dan wij zien. Ja, ze worden allemaal moe en boos en fel en treurig enzovoort maar als ik mijn ochtendboteram oversla word ik al chagrijnig, laat staan 3 weken honger en slaapgebrek.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #129 Gepost op: 26-04-2004, 13:26:10 »
Het lijkt Harry Potter wel. ;D Elias die Reinier net als Voldemort: "He who shall not be named" of "Je weet wel" noemt.
Volgens de boeken van Harry werd de naam Voldemort niet uitgesproken omdat het hun grootste angst was. Het lijkt erop dat dat met Elias ook zo het geval is: zijn grootste concurrent is Reinier, hij is er bang van denk ik....

Het is en blijft natuurlijk speculeren voor ons omdat we inderdaad alleen dat zien wat de producers ons willen laten zien. Ik blijf het een leuk spel vinden en ook dit gespeculeer blijft toch leuk!!

Wingvardium Laviosa! 8)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #130 Gepost op: 26-04-2004, 14:09:52 »
toen ik een jaar of 7-8 was, reageerde ik ook zo als ik een wedstrijd won (in dit geval: als eerste bij die boot aankwam) :-X ... en was heel normaal op die leeftijd :D

heb maar 2 woorden voor het gedrag van Elias gisteren:

erg onvolwassen

 ::niet-ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #131 Gepost op: 26-04-2004, 15:29:42 »
toen ik een jaar of 7-8 was, reageerde ik ook zo als ik een wedstrijd won (in dit geval: als eerste bij die boot aankwam) :-X ... en was heel normaal op die leeftijd :D

heb maar 2 woorden voor het gedrag van Elias gisteren:

erg onvolwassen

 ::niet-ok::


of misschien was jij op hele jonge leeftijd al erg volwassen  ::jaja::

Ik weet niet echt meer wat ik met Elias aan moet, ik denk dat hij zijn eigen grenzen niet zo goed kent, eigenlijk past hij toch niet zo goed bij Jeske.  :-\\

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #132 Gepost op: 27-04-2004, 01:31:30 »
BAH!!!

Ik kan Elias en Jeske niet uitstaan. Dat je elkaar niet ligt oke, maar Elias gaat nu echt te ver. Wat een loser.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #133 Gepost op: 27-04-2004, 15:30:02 »
Het lijkt Harry Potter wel. ;D Elias die Reinier net als Voldemort: "He who shall not be named" of "Je weet wel" noemt.
Volgens de boeken van Harry werd de naam Voldemort niet uitgesproken omdat het hun grootste angst was. Het lijkt erop dat dat met Elias ook zo het geval is: zijn grootste concurrent is Reinier, hij is er bang van denk ik....

Het is en blijft natuurlijk speculeren voor ons omdat we inderdaad alleen dat zien wat de producers ons willen laten zien. Ik blijf het een leuk spel vinden en ook dit gespeculeer blijft toch leuk!!

Wingvardium Laviosa! 8)


[HP fan mode] Dan moet je het wel goed zeggen. Het is Wingardium Leviosa  ;) [/HP fan mode]
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Pek

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #134 Gepost op: 1-05-2004, 23:17:26 »
Eerst vond ik Jeske en Elias het leukste koppel. Of in ieder geval een stel wat ik het zeker gunde om te winnen. Elias is in mijn opinie een temperamentvol karakter. Het lijkt alsof het bij hem de emoties nogal met hem weg kunnen lopen. Ik begrijp dat hij Reinier hem niet erg ligt, dat is nou eenmaal zo, je kan niet iedereen aardig vinden, maar afentoe vindt ik wel dat hij nogal extreem gaat. Neem nou toen Jeske opmerktte dat Clarinca een sexy lifters techniek had. Elias ging daar direct tegen in, puur omdat Clarinca bij Reinier hoort. Jammer, want Clarinca vindt ik helemaal niet vervelend en zelfs vrij neutraal, ondanks dat ze met Reinier met zijn sterke mening reist.

Nu vindt ik ook dat Elias het wel heel erg het middelpunt en doel van zijn reis maakt om Reinier dwars te zitten. Hij koestert te veel en te lang wrok, wanneer de meeste andere kandidaten er redelijker mee omgaan. Hans is erg goed bezig, dat hij besloot om niet de hele tijd te broeden om een ander te laten struikelen en het leven zuur te maken. Afijn. Ik neem aan dat de opnames ook zijn geknipt, geplakt en gemonteerd. Ik hoop dat Jeske hem nog zal afremmen, want het lijkt nu, zoals langkousonline schreef, net een soort HP scenario.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #135 Gepost op: 3-05-2004, 00:42:52 »
Eerst vond ik Jeske en Elias het leukste koppel. Of in ieder geval een stel wat ik het zeker gunde om te winnen.

Nu vindt ik ook dat Elias het wel heel erg het middelpunt en doel van zijn reis maakt om Reinier dwars te zitten. Hij koestert te veel en te lang wrok, wanneer de meeste andere kandidaten er redelijker mee omgaan. Hans is erg goed bezig, dat hij besloot om niet de hele tijd te broeden om een ander te laten struikelen en het leven zuur te maken. Afijn. Ik neem aan dat de opnames ook zijn geknipt, geplakt en gemonteerd.

Ik denk dat er sowieso veel geknipt en geplakt word..In het begin waren Jeske en Elias redelijk popie en nu gaat het weer juist de andere kant op...De makers willen gewoon emotie teevee en plakken er lekker op los naar mijn idee ::schaam::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #136 Gepost op: 3-05-2004, 03:26:59 »
Je kan nog zo veel knippen en plakken, Elias heeft natuurlijk wel gewoon gezegd wat je op tv hoort. En dat is af en toe niet mis. Het lijkt wel of hij met iedereen ruzie probeert te zoeken.
Ik vond zijn vete met Reinier al sterk overdreven.
Reinier heeft gewoon een andere stijl van het spel spelen en daar kan je moeite mee hebben. Maar dat moet je op een gegeven moment van je af kunnen zetten.
Wat Hans nu verkeerd heeft gedaan behalve eerlijk zijn is mij niet duidelijk. En dat Elias gebruik maakt van Rani om Hans te kwetsen is natuurlijk niet erg netjes.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #137 Gepost op: 3-05-2004, 07:53:50 »
En dat Elias gebruik maakt van Rani om Hans te kwetsen is natuurlijk niet erg netjes.

Noem het maar gerust een kl*te streek! Ik vraag me af of Elias zich nu de ogen uit zijn kop schaamt als hij dit terugziet op televisie. Waarschijnlijk niet, want Elias is zooooo ontzettend overtuigd van zichzelf. Volgens mij kan Elias zich de komende jaren beter niet in Belgie vertonen, of anders vermomd. Maar dat zal niet meevallen met al die tatoeages.

En hoe kun je jezelf spiritueel noemen om het volgende moment te zeggen dat je iemand wel kan vermoorden???
« Laatst bewerkt op: 3-05-2004, 07:56:08 door polletje »

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #138 Gepost op: 3-05-2004, 09:47:49 »
Bart en Fleur hebben misschien wel het complot tegen Reinier bedacht, maar volgens mij is Elias wel de regisseur van het complot. En hij was er wel het heftigst mee bezig. Zo kwam het in ieder geval op mij over. Maar dat kan ook wel weer redelijk gemanipuleerd zijn op de montagetafel
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #139 Gepost op: 3-05-2004, 10:54:46 »
Waar ik niemand over hoor is dat Elias zijn excuses aan Clarinca heeft aangeboden, dat hij spijt heeft dat hij haar evt. schade berokkend heeft. Jeske en Elias is nog steeds mijn favo koppel, maar ik vind het jammer dat Elias zich zo liet gaan. Nu de tweeling niet meer in het spel zitten bestaat de kans dat J&E nu genegeerd worden door de andere 2 koppels, omdat Elias met allebei ruzie heeft gemaakt. Niet echt slim. Ik hoop nog steeds dat het goedkomt en dat J&E de overwinning behalen.
I got that tunnel vision going through my  head