Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105211 keer)

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #100 Gepost op: 12-04-2004, 23:22:24 »
Jeske en 'blok'  en Elias en 'blok' Ik heb genoten ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #101 Gepost op: 12-04-2004, 23:28:47 »
Jeske en 'blok'  en Elias en 'blok' Ik heb genoten

Vreemd, ik heb geen blokken gezien in de buurt van Jetski en Eilias.

Nee, dit koppel verziekt P.E. Ik heb ook altijd hekel aan die vrienden die samen gaan zweren tegen mij om Catan te kunnen winnen. Als je zo graag een spel eerlijk wilt spelen ga dan geen achterbakse afspraakjes "gedwongen" opleggen, maar speel het spel binnen de geest van de spelregels.

Dus aggresief liften mag, daar is binnen de spelregels, maar ga niet moedwillig koppels uit P.E. werken. Bah ! ::niet-ok::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #102 Gepost op: 13-04-2004, 01:11:11 »
Ja, ik walg er ook van. Speel het spel sportief en gun het iedereen om te winnen. Als jezelf het best speelt win je en hoef je geen mensen er uit te werken. Elias is gewoon bang dat Reinier wint. Als Reinier het spel beter speelt dan verdient hij het om te winnen, zolang het binnen de perken van fair spelen blijft.

Ik vind niet echt dat ze PE verzieken. Ik zie ook leuke dingen van Jeske en Elias. Ik hoop alleen dat ze wat meer met zichzelf bezig gaan zijn en wat minder met Reinier en Clarinca. Reinier lijkt wel een obsessie voor Elias ofzo.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #103 Gepost op: 13-04-2004, 19:55:10 »
Miks, vergeet nou niet dat ook dat soort dingen door het betere knip en plakwerk van de heren producers aangedikt kan zijn. Misschien heeft Elias maar 2 of 3 keer zich sterk uitgelaten over Reinier en die laten ze allemaal zien, en heeft Reinier evenveel keer zich zo uitgelaten over Elias en dat laten ze nou net niet zien. Ik zeg niet dat dat zo is, maar het zou kunnen. Wij als kijker worden dan toch helemaal op het verkeerde been gezet. Ik heb ooit eens in een interview over Expeditie Robinson gelezen, dat men de karakter trekken registreert van de kandidaten en die in positieve zowel als negatieve zin sterk aandikt door op die manier te plakken. Dus Reinier is echt zo als ie wordt neergezet alleen niet zo overdreven en ook Elias met zijn hart op de tong zal in het gewone leven precies zeggen waar het op staat maar waarschijnlijk veel genuanceerder.....euhhhhh denk ik ;) ;) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #104 Gepost op: 13-04-2004, 19:58:21 »
Elias met zijn hart op de tong zal in het gewone leven precies zeggen waar het op staat maar waarschijnlijk veel genuanceerder.....euhhhhh denk ik ;) ;) ::tandpastasmiley::

Ghe ghe.....ik citeer Elias; "Als ik haar (Clarinca) verleid moet ik haar ook nemen!"  ::rofl::
That's all

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #105 Gepost op: 13-04-2004, 20:35:44 »
"Als ik haar (Clarinca) verleid moet ik haar ook nemen!"  ::rofl::

Ja, een walgelijke macho opmerking. Terwijl Elias zich nog niet eens goed kan scheren. Hij lijkt wel een geit met die rare sik!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #106 Gepost op: 13-04-2004, 20:52:21 »


Ja, een walgelijke macho opmerking. Terwijl Elias zich nog niet eens goed kan scheren. Hij lijkt wel een geit met die rare sik!

Polletje, polletje, wat laat jij je toch meeslepen door iets wat je op TV ziet. ??? Dat is het toch niet waard, dat je je zo boos maakt om mensen die je niet eens kent?? Kijk er nou eens met enige humor naar en geniet van wat je ziet. Dan heb je veel meer plezier toch??? :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #107 Gepost op: 13-04-2004, 20:58:17 »

Ik vind Elias juist heel cool. Het lijkt een harde man, maar
ze zijn ( allebij ) hartstikke sociaal. Hij deelt zelfs zijn
lift geheimen met zijn concurrent Joeri. Het verbaasd me elke
keer weer hoeveel diepgang dit koppel heeft en hoe ze hun
omgeving ervaren. Ze zijn allesbehalve oppervlakkig. Iets
wat je in eerste instantie misschien zou denken.... ::ok:: ::ok::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #108 Gepost op: 13-04-2004, 21:00:53 »
Ja, als je het zo bekijkt kun je over niemand een mening hebben.....en da's moeilijk hoor in dit programma!
Tuurlijk wordt er geknipt en geplakt; des te leuker om je aan iemand te kunnen ergeren, of juist niet.
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline autognoom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #109 Gepost op: 13-04-2004, 21:12:50 »
Ik zou best rekening willen houden met al datgene wat we niet zien. Helaas kan ik dat niet door de simpele reden dat ik geen oordeel kan vellen over datgene wat ik niet zie. Ik baseer me dus maar op wat ik tijdens de afleveringen waarneem, hoezeer dat ook een vertekende weergave van de werkelijkheid mag zijn. Wat ik zie, is een Elias die gewoon vals speelt. Het is een simpele ziel die zich vrij snel bedreigd voelt. Dat voelt hij zich door Reinier, omdat Reinier het niet gezellig houdt. Dan gaat Elias de jofele peer uithangen tegenover de anderen; ze hebben immers een gemeenschappelijke vijand, dus dat bindt. Elias is zo overtuigd van zijn eigen (on)gelijk dat hij blind is voor waar hij nu eigenlijk zelf mee bezig is. Reinier mag met alle mogelijke middelen het leven zuur worden gemaakt. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als Reinier en Clarinca er niet meer in zitten en Elias nog wel. Dan hebben ze die gemeenschappelijke vijand niet meer en valt Elias denk ik voor de overige overgebleven koppels echt door de mand.

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #110 Gepost op: 13-04-2004, 21:17:34 »
En daar zou je nou best eens gelijk in kunnen hebben!!

 ::jaja::
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline Vincent996

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #111 Gepost op: 16-04-2004, 13:49:42 »
De producers kunne nhet inderdaad "manipuleren", alhoewel ik vindt dat het tot nu toe op een goede manier gedaan wordt.
Krijgen jullie ook het programma Temptation Island? Daat wordt het op een overdreven manier gemanipuleerd. Iemand fluisterd een ander in het oor, maar vanuit de camerahoek lijkt het ofdat ze aan het kussen zijn. Die beelden laten ze aan de partners zien en dan fokt het helemaal op.
Bij PE heb ik het gevoel dat ze die spanning tussen Elias en Reinier sterker laten blijken dan het in werkelijkheid is. Echt waar. Wacht maar af tot zondag.  :-X
 ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #112 Gepost op: 17-04-2004, 09:55:50 »
En als de producers dan vervolgens dit forum lezen weten ze dat ze goed werk verricht hebben! :D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Liesje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #113 Gepost op: 18-04-2004, 21:23:30 »
Wat een ontzettend zelingenomen pest-ventje is die Elias zeg!

Sorry hoor, maar dat moest ik effe kwijt!   ::niet-ok::
How do crazy people go through the forest? They take the psycho path.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #114 Gepost op: 18-04-2004, 21:51:15 »
Hahhaha, helemaal mee eens!!!  >:D
Reinier wordt echt steeds meer een obsessie voor hem. Oke, als iemand je wat misdaan heeft dan kan ik t begrijpen. Maar Elias kan Reinier puur niet luchten omdat Reinier is zoals ie is en dan ook om zijn stem. Das toch zielig als je iemand gaat beoordelen op zijn stem. Wat komt er volgende week? Is Reinier dan een lul omdat ie dik is? En die week daarna omdat ie een neus heeft???? Met die zoutvaatjes hebben ze goed gedaan, had wel liever R&C zien winnen...

Wat ontzettend leuk met die smilies. Mn complimenten voor de crew!
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline xxverginiexx

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #115 Gepost op: 18-04-2004, 21:57:11 »
 :) de leukste die er zijn!!!!
gaan ook winne!!!!!!!!!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #116 Gepost op: 18-04-2004, 22:09:46 »
Ik vind Elias GEWELDIG
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #117 Gepost op: 19-04-2004, 10:39:00 »
Ik ben het helemaal met je eens Dopey!  ::ok::

Het is toch menselijk dat je aan sommige mensen een hekel hebt? Heb ik ook hoor, en dan irriteer je je aan de kleinste en gekste dingen, o.a. ook een stem.

Ik vind Elias een schatje. Hoe hij tegenover Jeske doet, zoooo lief!!!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #118 Gepost op: 19-04-2004, 12:16:23 »
Elias is een mannetje die zich met stemmingmakerij bezighoudt. Hij laat zich zo ver gaan puur door irritaties die Reinier opwekt bij hem...Reinier is slim, voedt hem nog een beetje en lacht hem vierkant uit! Ik moet om die 2 wel lachen hoor, het zou erg saai zijn zonder ze!
Dus de hete aardappel en het wandelend inkjetpatroon mogen van mij allebei blijven! (ik zal ook eens meedoen met de bijnamen geven.... ;D)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #119 Gepost op: 19-04-2004, 13:39:34 »
Dat ze allebei mogen blijven ben ik het helemaal mee eens. Elke zondag denk ik weer: 'wat zullen die 2 nou weer uitvreten om elkaar het 'leven zuur' te maken?' Maar wat ik jammer vind van Reinier, hij doet die 'gemene' dingen altijd als de camera niet draait, terwijl Elias het wel recht voor de camera doet. En doordat Elias dat doet, is hij voor heel veel mensen oneerlijk etc., terwijl hij het juist heel eerlijk zegt.

Maar goed, ik hoop dat Elias en Jeske winnen want het is echt een topteam  ::ok:: ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head