Auteur Topic: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]  (gelezen 59169 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #40 Gepost op: 17-04-2017, 22:18:28 »
Gelukkig dat Steff er is om Margaux op te beuren, anders zou ze huilend, huilend, helemaal alleen zijn achtergebleven. In de vooruitstukjes lijkt Min Hee het duo goed te kunnen helpen. ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #41 Gepost op: 17-04-2017, 22:20:11 »
eeeeh Steff was degene die huilend ter aarde zou storten als hij niet met de politie mee mocht. (tenminste dat zei hij)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #42 Gepost op: 17-04-2017, 22:22:24 »
Ja dat snapte ik niet, dat hij dat zei. :-\\ Margaux leek veel meer op instorten te staan.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2017, 05:53:19 »
Ik weet natuurlijk niet hoe het in België is, maar ookal zou je geen Engels hebben bij je vervolg studie dan heb je hier in Nederland sowieso 6-7 jaar verplicht Engels gehad op de middelbare school en einde van de basisschool. Dan zou je toch wel een aardig woordje Engels moeten kunnen spreken.


Klopt maar ik ken ook zat Nederlanders die hun hele leven Engels geleerd hebben op school en nu ook drie woorden Engels spreken.

Verder had ik het wel verwacht dat ze als laatste zouden eindigen, ze hebben inderdaad een hoop pech maar denk dat het deels met hun taalproblemen te maken heeft en dat ze gewoon niet fanatiek genoeg zijn. Min-Hee krijgt dat er hopelijk wel in. Ze is wel een taaie tante. Leuk dat ze komt.

Ik vond hun zelfmedelijden ook irritant trouwens. Kom op zeg, geef jezelf even een trap onder je kont en ga door. Ik vrees dat ze gewoon te jong zijn voor dit allemaal.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2017, 05:55:49 door Rogue »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #44 Gepost op: 19-04-2017, 16:39:54 »
Gelukkig zitten ze nog in de race.  ::zweet:: En och arme Margaux toch  ::hug:: Dat ze niet op hetzelfde idee als Siham/Hicham komen trouwens, gewoon een standaardtekst en dan de plek van bestemming zelf uitspreken werkt gewoon. Met de komst van Min Hee (geinig dat ze iedereen van SYTYCD charteren  ::rofl::) gaan ze niet langer laatste eindigen. Min Hee blendt zo in met de lokale bevolking, laat haar het woord doen en ze krijgen geheid sneller een lift. Maar die zelfmedelijdenhouding mogen ze wel kwijt raken inderdaad, tuurlijk is het balen om telkens als nummer laatst te eindigen in een programma als PE. Maar tis maar een spelletje, allez zeg! (laat Robin van De Mol V het maar niet horen  ;D)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2017, 11:03:38 »
Ze ziet er Aziatisch uit, kan ook nog helpen
Dat dacht ik ook! ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2017, 09:41:24 »
Zoals verwacht is het Steff & Margaux beter afgegaan met de komst van Minhee. Al vond ik het begin vreemd.. Tijdens de vorige aflevering was duidelijk dat de Vlaamse politie-agentes en vrienden op flinke achterstand stonden, we zijn een aflevering verder en die achterstand doet er niet meer toe? Enfin zelfs Minhee had moeite om liften te regelen. Het kwam ze beter uit om voortijdig de race te laten voor wat ie was, zodat ze ditmaal bij tijds een overnachting konden regelen. Zo bleef er tijd over om ook eens te genieten van de omgeving. Met dank aan Minhee  ::ok:: Hopelijk hebben ze nu hernieuwde energie en hebben ze meegekregen van Minhee dat opgeven geen optie is!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #47 Gepost op: 3-05-2017, 16:45:34 »
Wat een schatjes. ::love:: Zo mooi om hen oprecht te zien genieten. ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #48 Gepost op: 3-05-2017, 17:56:41 »
Wat een schatjes. ::love:: Zo mooi om hen oprecht te zien genieten. ::bravo::
Ja Steff genoot echt van de proef ;D ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #49 Gepost op: 3-05-2017, 20:14:40 »
Ja Steff genoot echt van de proef ;D ::rofl::
Haha, ocharme, die jongen. ::hug:: Ik vermoed dat ik het niet veel beter dan hem zou hebben gedaan. ::regenboog::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #50 Gepost op: 4-05-2017, 08:52:07 »


Margaux bleef helemaal zen, zelfs met een kikker in het haar  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #51 Gepost op: 5-05-2017, 12:32:36 »
Ja Steff genoot echt van de proef ;D ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [ deelnemers ] Steff en Margaux [ BE ]
« Reactie #52 Gepost op: 8-05-2017, 22:46:04 »
Waarom zou Margaux zijn gebleven? Omdat Steff extreem lief is? :) Zo lief ook hoe Margaux praat over de andere medekandidaten, met wie ze helemaal bevriend is geworden. ::love::