Auteur Topic: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]  (gelezen 86813 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #60 Gepost op: 26-04-2017, 13:29:24 »
Prachtig dat ze een verdiende trap na krijgen nu van het spel. Wat speelde zij het smerig zeg. Mensen bij auto's weg dauwen zodat je er zelf in kan, andere koppels uit een busje gooien door letterlijk hun spullen op straat te smijten. Ja lekker sportief. Mensen eten aanbieden als omkoop middel en dat vervolgens toch liever niet weggeven.

Zo te lezen ben ik één van de weinige hier, die het jammer vind, dat dit koppel eruit ligt. Het is een race, dus geen liften delen. Strijd moet er zijn, een geen gezellig schoolreisje. Wat mij betreft zou ik zes team willen met de instelling als August en Awatef.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #61 Gepost op: 26-04-2017, 13:42:19 »
Het is zeker een race, maar zoals zij met hun tegenstanders omgingen heeft niks met een race te maken. Zoals August en Awa de tassen van de agentes uit de bus smeten heeft daar helemaal niks mee te maken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #62 Gepost op: 26-04-2017, 13:54:28 »
Zo te lezen ben ik één van de weinige hier, die het jammer vind, dat dit koppel eruit ligt. Het is een race, dus geen liften delen. Strijd moet er zijn, een geen gezellig schoolreisje. Wat mij betreft zou ik zes team willen met de instelling als August en Awatef.

En in een wedstrijd ben je sportief. Tassen uit een busje smijten en het busje claimen getuigt van onsportief gedrag. Daarbij het gescheld van Awa, de mueslireep, dat geduw aan die auto met Cedric en hoe ze over andere koppels praten is onsportief. Siham en Hicham zijn ook fanatiek maar blijven respectvol omgaan met elkaar en met anderen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #63 Gepost op: 26-04-2017, 14:06:00 »
En in een wedstrijd ben je sportief. Siham en Hicham zijn ook fanatiek maar blijven respectvol omgaan met elkaar en met anderen.

Dit! Je hebt fanatiek ala Siham/Hicham en overfanatiek ala Awa/August. Dat eerste valt enkel aan te moedigen want het is inderdaad een race en geen schoolreisje. Maar zodra je onsportief gaat gedragen naar medekandidaten, dan ben je domweg overfanatiek en niet langer sportief een race aan het houden. Dat naast het kleffe gaat menig kijker en ook medekandidaten dus duidelijk tegen staan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #64 Gepost op: 26-04-2017, 16:17:51 »
Zo te lezen ben ik één van de weinige hier, die het jammer vind, dat dit koppel eruit ligt. Het is een race, dus geen liften delen. Strijd moet er zijn, een geen gezellig schoolreisje. Wat mij betreft zou ik zes team willen met de instelling als August en Awatef.
Het is een misverstand dat je beter racet door onsportief en lomp gedrag. Verdragjes sluiten en goodwill kweken zijn minstens zo belangrijk. Vandaag anderen helpen kan je ergens morgen doorheen slepen in dit spel. Als er zes teams met de instelling van deze twee zouden zijn, zou ik afhaken trouwens. Daar zou ik echt niet week na week naar willen kijken. Zie veel liever twee winnaars wachten met finishen om een ander duo dat hen geholpen heeft voor te laten.

p.s. Oh ja, compleet dieptepunt van dit stel vond ik toen ze een Vietnamese omkocht met een reep en die vervolgens weer in haar zak stak toen het gewerkt had. Dat mevrouws liefje haar erop moest wijzen dat het wel netjes was hem tenminste wel af te staan zoals beloofd. Wat een stumper.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2017, 16:20:33 door Starry Night »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #65 Gepost op: 27-04-2017, 10:04:03 »
Zo te lezen ben ik één van de weinige hier, die het jammer vind, dat dit koppel eruit ligt. Het is een race, dus geen liften delen. Strijd moet er zijn, een geen gezellig schoolreisje. Wat mij betreft zou ik zes team willen met de instelling als August en Awatef.


Dat snap ik ook wel. Maar iemand letterlijk uit een bus sleuren aan haar tas zodat ze bijna uit de bus valt is gevaarlijk. Ze kan ook uit de bus op de grond donderen. Het gaat om de manier waarop. Dat je ze niet mee wil hebben snap ik wel, dat zou ik ook niet willen want ja het is een wedstrijd inderdaad. Maar wat zij deden heb ik nog nooit gezien in Peking Express. Eerst dat gedoe met die lift van de jongens en nu dit weer.

Het gaat voor mij om de manier waarop ze het spel speelden. Dat met die muslireep was ook echt gewoon triest.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #66 Gepost op: 27-04-2017, 10:52:50 »

Dat snap ik ook wel. Maar iemand letterlijk uit een bus sleuren aan haar tas zodat ze bijna uit de bus valt is gevaarlijk. Ze kan ook uit de bus op de grond donderen. Het gaat om de manier waarop. Dat je ze niet mee wil hebben snap ik wel, dat zou ik ook niet willen want ja het is een wedstrijd inderdaad. Maar wat zij deden heb ik nog nooit gezien in Peking Express. Eerst dat gedoe met die lift van de jongens en nu dit weer.

Het gaat voor mij om de manier waarop ze het spel speelden. Dat met die muslireep was ook echt gewoon triest.

Bovendien ging het hier toch om een bus meen ik? Personenvervoer? Als die chauffeur toestemming gaf aan het andere team om in te stappen - en dat deed hij volgens mij - dan is dat aan hem en pech voor de deelnemers die er al in zaten en dat niet wilden. Het geeft simpelweg geen pas mensen uit een openbaar vervoermiddel te gooien. Trouwens... hetzelfde geldt eigenlijk voor privévervoer. Je kunt de chauffeur proberen te overreden de anderen niet mee te nemen (vind ik zeker geoorloofd, het is inderdaad een race), maar als die anders besluit dan is dat aan hem/haar. Zoals het aan hem/haar was jou wel of niet mee te nemen. Als de chauffeur tegen jouw wens en verzoek in besluit de anderen toch mee te nemen, dan heb je gewoon pech. Je bent niet de baas in die auto/bus enkel omdat jij eerst was.

Deze twee sloegen gewoon constant te ver door.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2017, 10:54:49 door Starry Night »

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #67 Gepost op: 2-05-2017, 11:48:57 »
En wij waren vorige week bijna allemaal nog wel zo verheugd dat dit duo (met name die Awa) als laatste aankwam. En dan volgende week ... bah!
« Laatst bewerkt op: 2-05-2017, 11:50:37 door Willem26 »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #68 Gepost op: 5-05-2017, 12:22:40 »
Haha volgens mij heb ik Awa gisteren gezien op station Utrecht. Ze wilde haar fiets sneaky stallen op een plek waar dat niet mocht en toen werd ze terug gefloten door de beheerder van de fietsen stalling :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #69 Gepost op: 5-05-2017, 12:40:12 »
Zo typisch ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #70 Gepost op: 5-05-2017, 15:01:55 »
Haha volgens mij heb ik Awa gisteren gezien op station Utrecht. Ze wilde haar fiets sneaky stallen op een plek waar dat niet mocht en toen werd ze terug gefloten door de beheerder van de fietsen stalling :P

Ik lach zo hard nu  ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #71 Gepost op: 6-05-2017, 11:32:33 »
Pakte ze toen een mueslireep om hem om te kopen?
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ deelnemers ] August en Awatef [ NL ]
« Reactie #72 Gepost op: 6-05-2017, 15:24:05 »
Pakte ze toen een mueslireep om hem om te kopen?
::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan