Auteur Topic: De halve finale - 20 mei 20.20 uur  (gelezen 9041 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Gepost op: 20-05-2012, 17:37:44 »
Er zitten nog drie duo’s in de race die drie dagen lang alles op alles zullen moeten zetten om 1 van de 2 felbegeerde finaleplaatsen te veroveren. Elk van deze drie dagen zullen ze niet alleen keihard moeten racen, maar ook telkens onderweg een lastige opdracht tot een goed einde moeten brengen. Elke dag valt er steeds ook een amulet te verdienen (dus 3 in totaal), maar er wordt ook elke dag een zwarte envelop uitgedeeld aan wie het laatste arriveert. In 1 van de 3 uitgedeelde enveloppen zit een rood logo. Welk stel gaat zeker door naar de finale?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2012, 20:31:22 »
Ik ben er helemaal  klaar mee. Ik kijk niet meer verder. Dit programma heeft mijn eetlust voor de rest van het jaar bedorven :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2012, 20:42:39 »
Lekker raar weer met die zwarte enveloppe. Als je toch al een rood logo hebt, wat heeft het dan nog voor zin om verder te liften. Ik zou gewoon stiekem even gluren, scheelt eventueel een hoop moeite voor niks.  :P

Ik schakelde trouwens iets te laat in. Wat was er nu tussen Bas en Semih en de meiden?

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #3 Gepost op: 20-05-2012, 21:46:55 »
Lekker raar weer met die zwarte enveloppe. Als je toch al een rood logo hebt, wat heeft het dan nog voor zin om verder te liften. Ik zou gewoon stiekem even gluren, scheelt eventueel een hoop moeite voor niks.  :P

Ik schakelde trouwens iets te laat in. Wat was er nu tussen Bas en Semih en de meiden?

ja ze waren boos op de jongens omdat ze geloof ik weer snel achterin een auto van de meiden sprongen en de hele tijd zaten te klooien ofzo. ik snapte er ook niets van. verder vind het nog steeds wel ninteressant om te weten wie er gaat winnen maar die anveloope half omdraaien en daarna "volgende week" in beeld te zien staan, zat ik toch een partij te vloeken!
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2012, 22:22:11 »
Wat naar om niet te laten zien wie er in de Finale staat, ik denk dat Bas en Semih de rode evenlop getrokken hebt en hoop dat Quint en Annebet gaan winnen wat is Annebet leuk zeg die verdiend het gewoon te winnen zo normaal gebleven altijd daar heb ik respect voor...

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2012, 23:38:00 »
De jongens stapten in een wagen die de danseresjes hadden geregeld...
Jongens wouden er niet uit, wat danseresjes ook probeerden.
Toen met een pendel gedaan, waar uit kwam dat danseresjes nieuwe lift moesten zoeken.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #6 Gepost op: 20-05-2012, 23:40:46 »
jak weer een vieze opdracht. Deze keer maakt de zwarte enveloppe het iig wel spannender.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #7 Gepost op: 21-05-2012, 08:03:58 »
Het was zo ongeveer de spannendste aflevering van het seizoen. En met die leuke proeven ook bijna de interessantste ;) Vooral de zoektocht naar Nemo was erg leuk!

Ik ben wel blij dat Quentin en Annebet sowieso in de finale zitten. Ik hoop dat ze tegen Bas en Semih mogen gaan strijden omdat zij slechter zijn in liften. Als ze het op moeten nemen tegen Charissa en Natasha zit er nog een kans in dat ze verliezen omdat de dames toch op een ordinaire manier weer een lift gaan regelen (meloenen in de strijd gooien, puppy eyes e.d.)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #8 Gepost op: 21-05-2012, 15:12:48 »
Dit was de eerste keer dit seizoen dat ik de zwarte envelop wel leuk bedacht vond.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #9 Gepost op: 21-05-2012, 15:23:31 »
Ik ben er helemaal  klaar mee. Ik kijk niet meer verder. Dit programma heeft mijn eetlust voor de rest van het jaar bedorven :(

die ene aflevering kan je ook nog wel afkijken :P

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #10 Gepost op: 21-05-2012, 15:54:58 »
Ik vond dit een erg leuke aflevering. Het ging ook weer echt om het liften en minder om de vervelende spelletjes van Bas en Semih (al probeerden ze wéér een lift van andere kandidaten af te pakken, hoe diep kun je zinken?). Ik gun het Quinten en Annebet echt om te winnen. Zij blijven gewoon goed doorgaan en zijn nooit te beroerd om plaatselijke gebruiken uit te voeren. Het villen van de rat was misschien wel onsmakelijk, maar wel een plaatselijk gebruik (en ze hoefden hem gelukkig niet op te eten). De snorkelopdracht vond ik erg leuk, alleen jammer dat niemand Natasha of Charissa heeft uitgelegd hoe ze oorpijn konden voorkomen (het klaren van je oren is echt super simpel, maar het moet wel even uitgelegd worden).

De enveloppen vond ik nu wel een spannende toevoeging, maar dat kwam ook doordat de kandidaten nu een envelop mochten trekken ipv dat de productie de inhoud van de envelop bepaalde. Het was erg zuur geweest als Quinten en Annebet wel een envelop hadden gekregen, maar dat is gewoon het spel (en gelukkig niet gebeurd). Ik hoop echt dat Bas en Semih de rode envelop hebben ontvangen en dat ze er dus eindelijk uitvliegen. Wat storend dat dit niet in beeld werd gebracht. Deze cliffhanger was voor mij niet nodig geweest. Als je alle afleveringen van een serie hebt gezien, kijk je de finale ook wel, dus daar hoeven ze van mij niet dit soort capriolen voor uit te halen.

Dit was voor mij de beste aflevering van Peking Express 2012 tot nu toe: leuke opdrachten, goed opgebouwde spanning en het ontbreken van immuniteit (die gewonnen kon worden na een onnozel spelletje, hier ging het echt om de liftkwaliteiten van de koppels).

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De halve finale - 20 mei 20.20 uur
« Reactie #11 Gepost op: 21-05-2012, 17:27:05 »
Ik vond het ook een spannende / leuke aflevering gisteren !!
De zwarte envelop was een leuke toevoeging.
Bas en Semith mogen dan wel "oneerlijk" doen met liften, maar de danseresjes gingen vorige week ook gretig in op het pact met de zwarte vlag, dus ze moeten niet zeuren.
(hoewel ik mij goed kan voorstellen dat ze baalden).

Ik miste gisteren wel de zusjes hoor !!!!!