Auteur Topic: Kandidaten Hans en Robin  (gelezen 39739 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #60 Gepost op: 16-04-2012, 13:57:00 »
Ik heb voorgaande pagina's niet gelezen, maar ben ik de enige die het opvalt dat Hans in feite geen zak onderneemt, terwijl hij vantevoren wel aangaf Robin te hebben onderschat? Je hoort hem niets zeggen in de afleveringen, je ziet hem niets regelen; alles wat geregeld wordt doet Robin
Mijn voorspelling dat dit wel eens voor problemen zou kunnen leiden klopt dus wel. Ik vrees dat er ergens een moment komt dat dat het koppel de kop gaat kosten, but we'll see..

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #61 Gepost op: 20-04-2012, 12:50:44 »
Aj aj, de eerste scheurtjes. Jammer dat Hans zo passief is. Robin blijf ik tot nu toe geweldig vinden

En wat was dat voor een shot in de voorstukjes van vorige week... Een format van Ludo wie volgens mij heeft de crew dit 'express'zo gemonteerd :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #62 Gepost op: 21-04-2012, 00:39:07 »
Hans mist wat door zijn hand zo te houden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #63 Gepost op: 21-04-2012, 08:33:08 »
hoop dat ze morgen niet afvallen op mijn verjaardag
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #64 Gepost op: 22-04-2012, 12:00:59 »
Mijn voorspelling dat dit wel eens voor problemen zou kunnen leiden klopt dus wel. Ik vrees dat er ergens een moment komt dat dat het koppel de kop gaat kosten, but we'll see..

Denk het ook ja, Hans is volstrekt labiel en Robin wordt daar steeds radelozer van, logisch aangezien zij de kar in haar eentje moet trekken en Hans er zowat bij moet slepen om hem in een auto te krijgen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #65 Gepost op: 22-04-2012, 21:29:55 »
Jammer maar goed jullie best gedaan het is ook moeilijk om met iemand te reizen die je niet goed kent.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #66 Gepost op: 22-04-2012, 21:36:59 »
Ach ja, zat er aan te komen sinds hun meningsverschillen.. Gun het Quinten en Annebet het meer, die willen meer winnen :P

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #67 Gepost op: 22-04-2012, 21:39:47 »
hoop dat ze morgen niet afvallen op mijn verjaardag
...  :(
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #68 Gepost op: 22-04-2012, 21:41:12 »
...  :(
gefeliciteerd ::feest::

en tja het zat er in. Ik vond ze best wel oké, maar dat hansiepansie.... ::kots::....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #69 Gepost op: 22-04-2012, 22:00:34 »
Doei!  ::zwaai::

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #70 Gepost op: 23-04-2012, 11:34:54 »
Heel jammer dat dit duo de race heeft moeten verlaten.

Robin: je hebt meer dan je best gedaan, maar het is helaas niet zo gegaan als werd gehoopt.

Hans: als je maar 10% van het enthousiasme van Robin had laten zien, dan denk ik dat jullie niet waren afgevallen. Maar ja, Hans, je was ook niet vooruit te branden !  ::ohno::
Ik voorzie overigens dat Hans voor de rest van zijn leven door zijn familie en kennissen zal worden aangeduid als "hansiepansie"  ::rofl::
Wellicht kan "hansiepansie" worden voorgedragen als woord van het jaar ...  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 23-04-2012, 14:25:33 door Willem26 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #71 Gepost op: 24-04-2012, 09:45:28 »
Jammer dat ze eruit zijn. Eerst vond ik Robin irritant overkomen, maar daarna begon ik haar enthousiasme juist te waarderen. Ze ging echt vol voor het spel. Wat moet het dan frustrerend zijn als je gekoppeld bent aan iemand die zo inactief is. Robin heeft gelijk: zij heeft alles geregeld van liften tot eten en een slaapplek. De verwijten van Hans dat Robin zich af aan het reageren was op hem vind ik dan ook niet terecht. Robin heeft gelijk dat Hans ook iets moest doen, jammer dat dit haar de deelname in de wedstrijd heeft gekost.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #72 Gepost op: 25-04-2012, 13:28:06 »
Sjips, k had me even moeten bedenken dat ik de aflevering nog niet had gezien.... Jammer dat ze eruit liggen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #73 Gepost op: 25-04-2012, 16:15:26 »
Heel jammer dat ze eruit liggen. Vooral Robin is een leuke meid gebleken! Zonde dat Hans nagenoeg alles op de schouders van haar legde, anders had het niet nu al hoeven te eindigen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #74 Gepost op: 27-04-2012, 00:14:18 »
Jammer hoor. Dit was toch wel mijn favoriete koppel. Maar goed, volgens mij vonden zij het allebei niet zo heel erg. Het is natuurlijk ook een stuk zwaarder om dit met een onbekende te doen dan met iemand die je heel goed kent.

Offline Willem26

  • Forumlid
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #75 Gepost op: 29-04-2012, 19:49:02 »
Nog minder dan 45 minuten en dan start aflevering 5. Een ding is zeker: ik zal het enthousiasme van Robin vanavond ongetwijfeld missen. Het blijft jammer dat zij er niet meer bij is.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #76 Gepost op: 29-04-2012, 22:55:59 »
Aaaargh :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Hans en Robin
« Reactie #77 Gepost op: 16-05-2012, 03:50:26 »
Dit is echt zo super jammer :(. Robin verdiende de winst ook gewoon.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human