Auteur Topic: Kandidaten Bas en Semih  (gelezen 49448 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #60 Gepost op: 29-04-2012, 23:01:43 »
Pffff....

pik de kaart dan en geef hem aan het einde van de etappe terug...

En dat dat op de persoon spelen: "ze gaat huilen, ze gaat huilen..."

::ohno::  ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Laird

  • Forumlid
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #61 Gepost op: 29-04-2012, 23:32:46 »
Pffff....

pik de kaart dan en geef hem aan het einde van de etappe terug...

En dat dat op de persoon spelen: "ze gaat huilen, ze gaat huilen..."

::ohno::  ::niet-ok::

Al fout bezig sinds aflevering 1. Toe hij die duw gaf aan tijdens het rennen aan die meid die bij Hans hoorde. Ben even dr naam kwijt en waardoor ze viel. En telkens maar liften jatten of delen. Nee, geen fijn persoon.

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #62 Gepost op: 30-04-2012, 00:23:40 »
Ik vond ze best wel weer vermakelijk deze aflevering. Niet het meest sportieve duo. Maar om de kaart van Marjolijn te verstoppen vond ik geen verkeerde zet. Het was wel leuk om te zien hoe ze daar mee omging.
Je kan het hebben jongen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #63 Gepost op: 30-04-2012, 13:18:58 »
Haha, die Bas weet zich geen raad zodra zijn grote steun en toeverlaat Semih er niet bij is.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #64 Gepost op: 30-04-2012, 14:23:31 »
pleasepleasepleasepleaseplease val af! ik heb zin om de tv te stompen ookal weet ik dat het geen zin heeft. >:(
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #65 Gepost op: 30-04-2012, 22:29:48 »
Vind ze wel steeds leuker worden :)
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline geranne

  • Forumlid
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #66 Gepost op: 2-05-2012, 07:01:03 »
wat een vreselijk onsympathiek stelletje is dat. vooral die Semih is een echt ettertje. hoop dat ze er snel uitliggen hoef ik me niet meer te ergeren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #67 Gepost op: 2-05-2012, 11:31:20 »
Zonder Semih valt die Bas nog wel mee... Maar ze worden er zeker niet sympathieker op.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #68 Gepost op: 2-05-2012, 12:40:04 »
Dat steeds op de persoon spelen, dat pesten i.p.v. enigszins sportief plagen... proberen anderen echt te laten 'breken'... ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #69 Gepost op: 2-05-2012, 20:40:34 »
wat een vreselijk onsympathiek stelletje is dat. vooral die Semih is een echt ettertje. hoop dat ze er snel uitliggen hoef ik me niet meer te ergeren.
Ja dat is er het woord voor, een "ettertje". Bleh, vreselijk!
I'm a real big goblin..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #70 Gepost op: 6-05-2012, 20:48:54 »
Wat een sympathieke jongens. Ja, zij horen echt de winnaars te worden van deze liftwedstrijd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #71 Gepost op: 6-05-2012, 21:02:46 »
Echt hè? Ja, we kunnen niet zo goed liften en dan springen we dus maar iemand anders in de auto.  ::) Maar gelukkig hebben ze nu bij iedereen het krediet verspeeld. En ik denk dat ze de eerst volgende keer dat ze bij iemand in de auto springen er net zo hard weer uitgeschopt worden.  ;D

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #72 Gepost op: 6-05-2012, 21:14:24 »
Wat een sympathieke jongens. Ja, zij horen echt de winnaars te worden van deze liftwedstrijd.

 ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #73 Gepost op: 6-05-2012, 21:16:16 »
Ze zijn tot nu toe maar een keer geen laatste geworden volgens mij (ze zijn een paar keer gered omdat ze wel de immuniteitsproef hadden gewonnen). Dus zonder die enveloppe vliegen ze er vanzelf wel een keertje uit. Hopelijk volgende week.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #74 Gepost op: 6-05-2012, 21:35:55 »
Wat een bloedirritant mannetje is die Semih toch. Vorige week tegen Marjolein zeggen dat ze maar moest gaan janken en nu weer een van die Groningse zussen na gaan zitten doen.  ::niet-ok::


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #75 Gepost op: 6-05-2012, 21:49:22 »
Waar we ons dan wel weer op kunnen verkneuteren is dat ze nog geen amuletten hebben en aangezien ze nu gezien hebben dat Marjolein en haar moeder hun amulet aan de danseressen gaven zullen ze toch echt wel inzien dat ze een andere strategie zullen moeten gaan voeren.  ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #76 Gepost op: 7-05-2012, 07:27:37 »
Volgende week sluiten ze alweer een pact met Natasha & Charissa zo te zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #77 Gepost op: 7-05-2012, 08:05:29 »
Misschien krijgen ze Natasha en Charissa zelfs nog zo gek dat zij hun amulet uiteindelijk aan ze doorgeven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #78 Gepost op: 7-05-2012, 13:20:09 »
Gluiperds hopelijk winnen ze dit programma niet dat gun ik ze niet qua manier van spelen vind ik niet bepaald netjes en die meiden zijn gewoon dom.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #79 Gepost op: 8-05-2012, 09:55:47 »
Ik vind dit echt geen leuk duo, vooral omdat ze helemaal niet zo goed zijn in waar PE om draait, namelijk liften. Bij de eerste etappe zijn ze gered door de enveloppe, bij de tweede door de immuniteit en nu weer door de vlag (die ze alleen maar hebben gekregen omdat ze bevriend zijn met de danseressen, niet omdat ze nou zo goed waren in de proef). Je weet natuurlijk nooit of ze zonder al deze voordelen al waren afgevallen, maar gezien hun liftprestaties denk ik dat wel. Bovendien speelden ze het spel met de vlag enorm gemeen, maar ze hielden zich volledig aan de spelregels, dus dat is hun goed recht natuurlijk.

Bas en Semih blijven het spel vervelend spelen. Deze week weer door mee te liften met andere duo's (en dan natuurlijk de plaats voor de immuniteitsproef net af te pakken). Volgende week
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

EDIT: Wat hierboven in de spoilertags staat blijkt niet te kloppen, dus neem ik hierbij terug.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2012, 14:54:06 door jolmolletje »