Auteur Topic: Kandidaten Bas en Semih  (gelezen 49412 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #40 Gepost op: 8-04-2012, 21:38:07 »
Toch stom, hun waren weer als laatste binnen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2012, 21:39:57 »
Inderdaad. Niet zo best. Ik vond ze deze keer wel leuker. Ze gingen best sportief met hun handicap om. Ik moest echt lachen toen een van de twee wilde bellen en die man met de bekkens er steeds achteraan ging lopen.  ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2012, 22:23:50 »
Verbazend dat ze het zo goed deden met hun handicap bij de eerste race.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #43 Gepost op: 12-04-2012, 17:11:55 »
Inderdaad! Al heb ik wel medelijden met hun chauffeurs...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #44 Gepost op: 15-04-2012, 22:29:34 »
Ik vind dit koppel nog steeds niks.  ::ohno:: Wel raar dat ze iedereen afvlagden behalve Quintin en Annabeth, misschien wel hun grootste concurrenten. Als ze dat wel hadden gedaan dan hadden ze misschien zelf wel een amulet gewonnen.

Trouwens ik vond dat ze wel een buitengewoon voordeel hadden met die vlag. Die was veel te lang in hun bezit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #45 Gepost op: 15-04-2012, 22:36:30 »
Ik vind ze ook nog steeds het minst leuke koppel ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #46 Gepost op: 15-04-2012, 23:01:00 »
Bij de VIPS-serie was de vlag ook al bij 1 koppel. Niet heel apart dus...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #47 Gepost op: 15-04-2012, 23:05:26 »
Bij de VIPS-serie was de vlag ook al bij 1 koppel. Niet heel apart dus...
en het vorige seizoen ook ::jaja::. Toen moesten ze een half uur met hun tweeen op een hangmatje gaan liggen ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #48 Gepost op: 16-04-2012, 00:16:00 »
Ik vond het onsportief van ze om met de vlag een koppel (H&R) te volgen tot die een lift hebben gevonden om ze dan te vlaggen en de lift te jatten. Geef je tegenstanders in ieder geval een eerlijke kans  ::ohno::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #49 Gepost op: 16-04-2012, 09:05:04 »
Vind ze niet zo leuk. Ze komen alleen ver door hun vrienden clubje of door gemeen te zijn of door ietwat geluk.hoop ze volgende week te zien vertrekken.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #50 Gepost op: 16-04-2012, 14:03:56 »
Hier ook dezelfde mening, geen leuk koppel

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #51 Gepost op: 17-04-2012, 09:50:17 »
Ik vind dit echt geen leuk duo, vooral omdat ze helemaal niet zo goed zijn in waar PE om draait, namelijk liften. Bij de eerste etappe zijn ze gered door de enveloppe, bij de tweede door de immuniteit en nu weer door de vlag (die ze alleen maar hebben gekregen omdat ze bevriend zijn met de danseressen, niet omdat ze nou zo goed waren in de proef). Je weet natuurlijk nooit of ze zonder al deze voordelen al waren afgevallen, maar gezien hun liftprestaties denk ik dat wel. Bovendien speelden ze het spel met de vlag enorm gemeen, maar ze hielden zich volledig aan de spelregels, dus dat is hun goed recht natuurlijk.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2012, 16:02:57 »
Het blijft het minste duo... Dat ze fanatiek zijn is mooi, maar de manier hoe ze fanatiek zijn, ten koste van alles en iedereen (behalve hun vriendjes) is irritant...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #53 Gepost op: 19-04-2012, 12:09:05 »
Ik vond het onsportief van ze om met de vlag een koppel (H&R) te volgen tot die een lift hebben gevonden om ze dan te vlaggen en de lift te jatten. Geef je tegenstanders in ieder geval een eerlijke kans  ::ohno::


Ik ben de aflevering nu aan het terugkijken en ben het helemaal met je eens. Dit vond ik echt heel laf en onsportief. Ze kunnen zelf niet liften dus gaan ze maar even de anderen hun lift afpakken. Hoop dat ze er de eerstvolgende aflevering eruit gekieperd worden. Ik vind het namelijk een zielige vertoning.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #54 Gepost op: 20-04-2012, 12:40:47 »
Laf en onsportief koppel. Ze spelen het spel binnen de regels... maar ik zou mezelf kapotschamen als ik zo een spel zou spelen. Blergh

Op zich vind ik de keuze niet raar: door de zwaksten achteraan te zetten, vergroot je de kans dat je bij de eerste drie eindigt aanzienlijk. Alleen hun onderbouwing ('mentaal kapotmaken, want die zussen zijn zo vrolijk' oid) vind ik minder...

Precies wat ik ook dacht!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #55 Gepost op: 22-04-2012, 12:05:29 »
Dat ze die vlag gebruikten om een koppel af te vlaggen heb ik geen probleem mee daar is dat ding voor maar om dan die lift in te pikken, leuk ook naar die bestuurder toe, die heeft net bereidwillig lifters aanvaard hup de hele bepakking achterin, nee moet ie weer stoppen, alles er weer uit en dan opnieuw inladen, ik was mooi weggereden!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #56 Gepost op: 24-04-2012, 09:51:27 »
Dat ze die vlag gebruikten om een koppel af te vlaggen heb ik geen probleem mee daar is dat ding voor maar om dan die lift in te pikken, leuk ook naar die bestuurder toe, die heeft net bereidwillig lifters aanvaard hup de hele bepakking achterin, nee moet ie weer stoppen, alles er weer uit en dan opnieuw inladen, ik was mooi weggereden!

Jammer dat ze deze aflevering weer koppels probeerden af te vlaggen (zonder een vlag te hebben). Ik vind het echt waardeloos spel als ze proberen een ander koppel te laten stoppen om zelf een goede lift over te nemen. Fijn dat het niet gelukt is.

Dat auto-ongeluk vond ik wel echt heftig. Zo zie je inderdaad maar weer dat lokale inwoners er alles voor over hebben om Nederlandse kandidaten te helpen. Ik hoop dat zij van het programma in ieder geval de reparatiekosten van de auto vergoed hebben gekregen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #57 Gepost op: 24-04-2012, 12:52:11 »
Jammer dat ze deze aflevering weer koppels probeerden af te vlaggen (zonder een vlag te hebben). Ik vind het echt waardeloos spel als ze proberen een ander koppel te laten stoppen om zelf een goede lift over te nemen. Fijn dat het niet gelukt is.

Dat auto-ongeluk vond ik wel echt heftig. Zo zie je inderdaad maar weer dat lokale inwoners er alles voor over hebben om Nederlandse kandidaten te helpen. Ik hoop dat zij van het programma in ieder geval de reparatiekosten van de auto vergoed hebben gekregen.

Helemaal mee eens, het wachten is natuurlijk op de keer dat echt fout gaat, dan is het meteen gedaan waarschijnlijk met het programma.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2012, 16:18:06 »
Ze kunnen het inderdaad niet laten om liften van anderen (proberen) af te pakken... Ik vraag me af of ze zelf wel door hebben dat hun spel in de ogen van velen zo irritant is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Bas en Semih
« Reactie #59 Gepost op: 27-04-2012, 00:09:57 »
Ik denk dat ze dat niet zoveel kan schelen. Ze waren trouwens weer laatste (al kwam dat natuurlijk door dat ongeluk). Maar weer gered door de immuniteit. Nu nog een keer laatste worden zonder immuniteit.  ::zwaai::