Auteur Topic: 5 jaar Peking Express!  (gelezen 14213 keer)

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
5 jaar Peking Express!
« Gepost op: 23-05-2008, 22:47:01 »
Wat vonden jullie nu het leukste en spannendste jaar van ALLE Peking Express seizoenen. En vertel me erbij wat jullie er het meest van herrineren (meest memorabele moment).

Ik ga zeker nooit Reinier zijn fiesttocht door Peking vergeten in het eerste seizoen :D

Maar wat ik toch nog leuker vond was toen Anja & Nancy hun busje vol moesten krijgen voor de proef tegen Pascale & Miranda.

Nancy: "Hij mag aan mijn tiet komen voor 10 bolivianos"
Anja: "Dat is wel héél goedkoop"

Maar dan is er ook nog altijd dit van Jozefien: Egbèèèèèèèrt!!! :D


Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2008, 08:45:33 »
Ik ga zeker nooit Reinier zijn fiesttocht door Peking vergeten in het eerste seizoen :D
Ik was het gelukkig wel vergeten tot ik het stukje weer zag een tijdje terug op de pagina van 5 jaar Peking Express. Ik ergerde mij weer dood.

Een aantal van de blokmomenten vond ik wel weer heel leuk. Bijvoorbeeld Wesley die het horloge van Clarinca een uur terugzette. Zo simpel, maar wel effectief!
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2008, 16:13:01 »
Ik vond dit seizoen het leukste ( Goh  ::) )
Ik vond het leukste moment toch dat Marlinde heel duidelijk maakt aan Mark dat ze dus geen hoer ( :-X ) is!  ::rofl::
Verassende ontmoetingen: De nieuwe ouders van Dominique!  ::jaja::

Offline kikkertje

  • Forumlid
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2008, 17:28:42 »
voor mij was het moment van egbert toen hij zat was toch wel een topper ( un, dos, tres, saludes (ofzo) ::rofl::) of jozefien die eegbéééééééééééééééééééééért roept. Hilarisch gewoon ::tandpastasmiley::

Karla en Sophie in dat supermooie huis met hond in de finale aflevering, vond ik ook grappig. Vooral toen die zoon binnenkwam  ::jaja::

nuja eigenlijk teveel mooie momenten om allemaal op te noemen ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2008, 12:55:01 »
NATUURLIJK Egbéééééééééééért  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: zo'n typetje zullen we niet vaak meer zien  ::rofl:: ::rofl:: hilarisch  ::rofl:: en hij is West-Vlaming op de koop toe   ::tandpastasmiley::
En natuurlijk Anja  ::) ::) en Wendy(niet die van dit seizoen he)  ::ohno::

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2008, 20:26:59 »
Het blokken door Rinck uit de 2e PE!  ::rofl::
Reinier met zijn "Laat die man die man met die lekke band maar zitten´ Hey je spaseeba he. (zo lekker sneu van Reinier  ::rofl::)

Egbert vond ik ook wel erg vermakelijk.
Tsja en natuurlijk dat mooie moment van Peter (perfect gemonteerd), die blik en zodat hij eerder aankwam dan Liesbeth.

Maar eigenlijk zijn er genoeg mooie momenten.
Je kan het hebben jongen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #6 Gepost op: 2-06-2008, 15:14:21 »
Eeeeeeeeeeeeeegbert blijf briljant, super koppel zo balen dat ze niet gewonnen hadden toen. Ook vond ik het stukje van joerie die het klokje een uurtje terug zette geniaal, al had ik hem 2 uur verzet i.p.v 1. Reinier was ook hilarisch: Drive Klootzak.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #7 Gepost op: 2-06-2008, 20:08:18 »
"Drive! Klootzak!" is het moment dat me het meest is bijgebleven ;D

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #8 Gepost op: 5-06-2008, 13:10:24 »
"Drive! Klootzak!" is het moment dat me het meest is bijgebleven ;D

kan me niet voorstellen dat hij ( Reinier!!) hier nu trots op was, zag je het schaamrood op zijn kaken?
Verder vond ik dat ze d'r een aardige husseling van hebben gemaakt! d'r waren ook andere mogelijkheden geweest, zoals bv. ongebruikt materiaal!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #9 Gepost op: 6-06-2008, 19:15:21 »
Dit vind ik toch wel heel bizar. Op dit moment ben ik de Zuid-Amerika-route weer aan het kijken. Vandaag was ik op Rotterdam Centraal, zie ik op het perron ineens Piet van Piet & Sylvia staan. En dat, terwijl ik gisteren juist de aflevering had zitten kijken waarin Piet breekt tijdens de tocht door de Pantanal in Brazilië (waarvan het 'verdomme' steeds als afsluiter van de beginleader werd gebruikt  :D). Toch wel een memorabel fragment. Jammer ook dat Piet & Sylvia het niet verder geschopt hebben. Met uitzondering van deze fysieke kracht waren ze wel een sterk koppel.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: 5 jaar Peking Express!
« Reactie #10 Gepost op: 10-07-2008, 23:11:32 »
Dit vind ik toch wel heel bizar. Op dit moment ben ik de Zuid-Amerika-route weer aan het kijken. Vandaag was ik op Rotterdam Centraal, zie ik op het perron ineens Piet van Piet & Sylvia staan. En dat, terwijl ik gisteren juist de aflevering had zitten kijken waarin Piet breekt tijdens de tocht door de Pantanal in Brazilië (waarvan het 'verdomme' steeds als afsluiter van de beginleader werd gebruikt  :D). Toch wel een memorabel fragment. Jammer ook dat Piet & Sylvia het niet verder geschopt hebben. Met uitzondering van deze fysieke kracht waren ze wel een sterk koppel.

beste honeymaker,
jij maakt zo'n ontmoeting van die kant mee
deze week was ik een tocht aan het mountainbiken en het viel me niet mee
hoor ik achter mij zeggen: ja,ja dat valt niet mee hé, toch wel wat anders dan zo'n tochtje door China
vervolgens krijg ik een schouderklop en hij laat mij het nakijken!!!
nou ja zeg

vergeet daarbij niet dat "onze tocht" inmiddels 4 jaar geleden is!!!!