Poll

Uit welk (voormalige) team denk jij dat de winnaar komt?

Team Rood
Team Blauw

Auteur Topic: Wat vind jij het beste/leukste (voormalige) team?  (gelezen 5180 keer)

Offline Thomasd

  • Forumlid
Wat vind jij het beste/leukste (voormalige) team?
« Gepost op: 10-03-2008, 22:22:51 »
Ik wil wel eens van jullie weten welk team nou jullie voorkeur heeft na de eerste aflevering. Ikzelf ben voor het blauwe team, allereerst omdat mijn favorieten Jamila & Hassan er in zitten, maar ook omdat ik ze een stuk symphatieker vind dan Rood. Ik krijg zelf een beetje het idee dat Blauw van de race gaat genieten, en Rood zijn heel gedreven en willen graag winnen. Dus ik zou zeggen: Ga massaal stemmen!

Edit: Ik heb op www.vt4.be/pekingexpress gelezen dat de teams vanaf volgende week (toch) verleden tijd zijn, dus daarom heb ik ook de vraagstelling aangepast en de stemmenteller gereset. Hopelijk weerhoudt dit jullie er niet van om (opnieuw) te stemmen!
« Laatst bewerkt op: 12-03-2008, 22:13:05 door Thomasd »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind jij het beste/leukste team?
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2008, 22:32:25 »
Hier ook een fan van het blauwe team  :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat vind jij het beste/leukste team?
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2008, 22:49:41 »
Ik denk niet dat deze teams de rest van de race zo blijven. Mijn theorie: elke oneven etappe worden nieuwe teams gevormd die tegen elkaar strijden om de vrijstelling.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wat vind jij het beste/leukste team?
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2008, 17:21:39 »
Ik denk niet dat deze teams de rest van de race zo blijven. Mijn theorie: elke oneven etappe worden nieuwe teams gevormd die tegen elkaar strijden om de vrijstelling.
Dat denk ik ook, ik denk dat dat vanaf Etappe 3 zo gaat,
maar als je nou een oneven aantal Deelnemers hebt, dan kun je niet evenveel in elk team doen, en dat is oneerlijk voor bij het eindpunt komen, dan kan het team met de minste deelnemers veel makkelijker die vrijstelling pakken ???

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Wat vind jij het beste/leukste team?
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2008, 22:13:27 »
Ik denk wel dat het de rest van de race zo blijft, anders is het wedstrijdelement direct voor een deel weggevallen. bovendien zouden ze dan iedere paar afleveringen weer van rugzak moeten wisselen, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk! En als ik me niet vergis heeft Art gezegd dat deze collectieve vrijgeleide éénmalig is.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind jij het beste/leukste team?
« Reactie #5 Gepost op: 12-03-2008, 15:47:11 »
Er zullen altijd duo's gaan afvallen, en dus zullen de beide teams vroeg of laat uit elkaar getrokken worden. En laten we vooral niet vergeten het is en blijft een afvalrace.
Er kan maar een koppel winnen, dus de teamtheorie zie ik deze aflevering al wel uiteenvallen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle