Auteur Topic: Kandidaten Josje en Loes  (gelezen 15041 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Kandidaten Josje en Loes
« Gepost op: 29-02-2008, 17:54:39 »
Josje en Loes



Post hier alles over deze kandidaten.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2008, 23:25:52 »
Heerlijk die moeders, fantastisch. Ik herkende mijn eigen moeder in die dames en dat was heerlijk om te zien. ::ok:: ;D
Ik denk echter niet dat ze ver komen, maar misschien worden ze wel de verrassing dit jaar!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2008, 23:29:03 »
Wat een lieve vrouwen  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2008, 08:18:34 »
Ergens wekken ze bij mij irritatie op, ik heb het geloof ik niet zo op vrouwen die in deze tijd nog als levenstaak hebben 'zorgen voor man en kinderen'.
Maar ik vond ze toch ook wel weer sympathiek, lekker klungelig met de puzzel maar toch niet als laatste aankomen, dat vind ik wel leuke acties.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2008, 09:57:22 »
Wat een lieve vrouwen  ::ok::
Met "lief zijn" red je het niet in PE. Ze zullen hun lift-technieken toch moeten verharden, willen ze meer zien dan enkel Mexico.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2008, 14:14:42 »
Ze hebben wel aparte stellen uitgekozen dit keer:
"Ik baar liever een kind, dan dat ik naar de tandarts ga", of iets dergelijks. Okee dan!  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2008, 17:26:44 »
Ik vind het ee leuk koppel ::ok::  jammer dat ze als laatste waren met de puzzel.

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2008, 14:41:03 »
Wat een enorme huismutsen, met als levenstaak idd het grootbrengen van de kids. Niet mijn favorietjes... Lijkt me sterk dat ze ver komen, en ik hoop eigenlijk op wat meer aansprekende kandidaten die het halen.

Offline Thomasd

  • Forumlid
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2008, 22:14:06 »
Ik vind dat ze juist wel humor hebben!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2008, 13:58:02 »
Wat een enorme huismutsen, met als levenstaak idd het grootbrengen van de kids. Niet mijn favorietjes... Lijkt me sterk dat ze ver komen, en ik hoop eigenlijk op wat meer aansprekende kandidaten die het halen.

Ben ik het tot nu toe erg met je eens, ze komen bij mijn ook wat kakkerig over sorry om het te moeten zeggen maarja dat is nou eenmaal mijn mening, en ik vind ze verre van leuk, maar bij Peking Express kan alles omslaan je weet het maar nooit, maar als ik eerlijk moet zijn hoop ik dat ze gauw eruit gaan. ::jaja::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2008, 14:27:33 »
Nick herken jij je niet in dat kakkerige?  ::rofl:: ;D

Ik vind deze 2 dames wel leuk en ik vind het heel goed dat jij ze nog maar heel kort hebt gezien en nu al vindt dat ze kakkerig zijn en dat jij ze er nu al uit wilt hebben.

Gelukkig wacht ik in alle rust af hoe deze kandidaten het in de volgende aflevering gaan doen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 13-03-2008, 14:42:19 door RobinsonSander »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2008, 16:55:46 »
Volgens mij komt dit beeld een beetje omdat ze 'hockeymoeders' zijn. Of heb ik dat nu mis, want echt veel zijn ze nog niet in beeld geweest.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2008, 22:26:07 »
Ik vond ze redelijk irritant deze keer eigenlijk, ze dalen in mijn achting...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2008, 08:33:55 »
Ik vond ze redelijk irritant deze keer eigenlijk, ze dalen in mijn achting...
Wat is er verkeerd om "op eigen kracht" PE te doen. Ik heb al jaren terug hier geroepen, dat de organisatie moet verbieden dat je meer dan één koppel een lift mag aannemen. Het word zo meer een groepsvakantie, dan een lift-race. Hoe je in de groep ligt, wordt steeds belangrijker. En dit verlaagd de format van PE.

En zolang de dames nog geen kabouterliedjes zingen, zijn ze voor mij nog steeds oké !

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2008, 10:52:29 »
Wat is er verkeerd om "op eigen kracht" PE te doen. Ik heb al jaren terug hier geroepen, dat de organisatie moet verbieden dat je meer dan één koppel een lift mag aannemen. Het word zo meer een groepsvakantie, dan een lift-race. Hoe je in de groep ligt, wordt steeds belangrijker. En dit verlaagd de format van PE.

En zolang de dames nog geen kabouterliedjes zingen, zijn ze voor mij nog steeds oké !
Mee eens, ik vond het ook goed dat ze niet met andere koppels samen gingen liften. Snap echt niet dat ze daardoor minder in de groep liggen  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2008, 11:32:29 »
Wat is er verkeerd om "op eigen kracht" PE te doen. Ik heb al jaren terug hier geroepen, dat de organisatie moet verbieden dat je meer dan één koppel een lift mag aannemen. Het word zo meer een groepsvakantie, dan een lift-race. Hoe je in de groep ligt, wordt steeds belangrijker. En dit verlaagd de format van PE.

En zolang de dames nog geen kabouterliedjes zingen, zijn ze voor mij nog steeds oké !

Je hebt gelijk hoor, maar ik vond ze gewoon irritant, niet omdat ze niet samen gingen liften maar gewoon, ik weet niet...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2008, 14:00:43 »
Ik vind het ook jammer dat ze (onterecht) afgezeken worden, eindelijk eens een koppel wat niet achter de reisleidster aan hobbelt en de Foxbus instapt. Het is een race...geen schoolreisje
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2008, 09:37:01 »
Ik vind het ook jammer dat de rest ze nu onaardig vinden omdat ze neit samen liften.
Maar ik vind ook dat het samen liften hoort bij de taktiek van dit spel. En na een tijdje zal dit niet meer gebeuren omdat het dan niet meer tactisch is...

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2008, 21:59:55 »
 ::tandpastasmiley::
Ja, echt jongens (") 'k ga toch ook voor deze dames(ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd!!)
alhoewel ik gisteren heb gemist
let op mijn woorden, ze gaan het ver schoppen (hoop ik)
goene groet rinck ::joehoe::

Offline RHG87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Go Speedy Gonzales
Re: Kandidaten Josje en Loes
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2008, 16:48:34 »
Ik vind Loes en Jos eerlijk gezegd wel grappig.  :D
Ze kunnen soms zo lekker droog uit de hoek komen met hun uitspraken.
Of dat ze lekker tanden gaan poetsen op het gemak terwijl de race
gewoon doorgaat  ::rofl::
Ze staan niet bovenaan mijn lijstje met favo duo's, maar er zijn
zeer zeker minder leuke duo's. Dus van mij mogen ze er ook nog wel
even in blijven.