Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28309 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2008, 09:25:50 »
Mijn vader heeft PE opgenomen en ik heb het net afgezien. Echt een te gekke (eerste) aflevering! Vond het ook wel mooi van die Vrouw Guadelupe bij Wendy en Bruno die zo moest huilen, een heel mooi moment. Ik denk dat mijn favo's nu Peter & Veronique zijn, omdat Mark & Marlinde het niet zo goed hebben gedaan.
Ik ben benieuwd wie er afvalt!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2008, 12:19:14 »
Leuk die herhaling van vanochtend... Dat was dus de herhaling van een aflevering van vorig jaar.  :(

Maar niet getreurd. Ik heb even gebeld met NET5 en het schijnt dat er zondagavond 9 maart om 19.00 uur een herhaling staat gepland volgens degene aan de telefoon. ::feest::


En nog even een mailtje ter bevestiging:

Citaat
Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 07-03-2008 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Heb je de eerste aflevering van Peking Express: de Revolutie Route gemist? Geen paniek, NET 5 zendt een herhaling uit. En wel op zondag 9 maart om 19.00 uur! Let wel: deze herhaling is eenmalig.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 12:44:50 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2008, 19:35:02 »
Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 07-03-2008 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Heb je de eerste aflevering van Peking Express: de Revolutie Route gemist? Geen paniek, NET 5 zendt een herhaling uit. En wel op zondag 9 maart om 19.00 uur! Let wel: deze herhaling is eenmalig.


Dat wordt hopen dat de trein vanuit Amersfoort geen vertraging heeft..;)
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2008, 19:48:22 »
Waar moet je heen dan?
2 uur verschil ongeveer, maarja, ik ga de wedstrijden kijken ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 8-03-2008, 11:00:01 »
Tsjonge wat een gejeuzel hier zeg!
't waren altijd al 8 koppels en PE is altijd CHAOS
dat is omdat het programma altijd niet van te voren in te schatten situaties te verduren krijgt
daar gaat het juist om hoor!!!!

Verder ben ik nu niet echt een voorstander van dat rode en blauwe teamgedoe, maar ook dat was in een andere vorm (rode vlag!!!) in de voorgaande afleveringen ook al het geval.....
dus.... een spreeuw is geen mus!!!!
precies ja! :D Ik ben het helemaal met je eens rinck ;)
I'm a real big goblin..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 8-03-2008, 11:53:07 »
De chaos wordt dit jaar trouwens veel minder; in de volgende aflevering zal het maar om vier koppels draaien. Heel overzichtelijk dus.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 8-03-2008, 16:10:19 »
Waar moet je heen dan?

Naar huis.  :P Maar 't is maar een half uurtje met de trein, en dan nog een kwartiertje met de auto, dus ik denk wel dat ik op tijd ga komen.  ;)
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 8-03-2008, 22:51:44 »
Volgens mij valt er volgende week van het rode team maar 1 koppel af, niet het hele team  ;)


Ik bedoelde meer dat 't hele blauwe team een vrijgeleide heeft, en wij die volgende week dus totaal niet zullen zien, toch?  ;D

Dan zijn er maar 4 teams waar we op hoeven te focussen  :P Dat is wel weer een voordeel, 4 teams een vrijgeleide ipv 1 :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 8-03-2008, 23:16:18 »

Ik bedoelde meer dat 't hele blauwe team een vrijgeleide heeft, en wij die volgende week dus totaal niet zullen zien, toch?  ;D

Dan zijn er maar 4 teams waar we op hoeven te focussen  :P Dat is wel weer een voordeel, 4 teams een vrijgeleide ipv 1 :D

ik heb geen idee wat een vrijgeleide inhoudt  ::schaam:: dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2008, 09:06:37 »
ik heb geen idee wat een vrijgeleide inhoudt  ::schaam::

Degene die een vrijgeleide hebben, hoeven niet te liften. Zij worden gewoon (door de crew?) naar de eindbestemming gebracht. Zij hoeven niet te stressen, geen lifts te zoeken en kunnen ook niet afvallen in die etappe. (Dus als je iemand van het blauwe team hebt gekozen als afvaller in de pool, zou ik dat maar snel veranderen.  ;) )

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 9-03-2008, 10:35:44 »
Nee, niet doen, gewoon zo laten staan! ::hypocriet::
Misschien geeft een koppel uit het blauwe team wel op!  ::jaja:: ::hypocriet::


Hé Swifty; je had WIDM nog nooit gezien, PE ken je ook al niet, hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen? ::)

O ja, ER natuurlijk.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 9-03-2008, 14:04:59 »

Hé Swifty; je had WIDM nog nooit gezien, PE ken je ook al niet, hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen? ::)

O ja, ER natuurlijk.  ;)

Yep, via ER.

Van WIDM en PE heb ik beide wel eens een paar minuten gezien, maar nog nooit een hele aflevering, omdat ik er altijd halverwege de reeks toevallig op stuitte.

Maar ik ben blij met deze info van Iris, ga direct weer mijn pool checken  ::ok:: Dank je wel  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2008, 09:32:49 »
Yep, via ER.

Van WIDM en PE heb ik beide wel eens een paar minuten gezien, maar nog nooit een hele aflevering, omdat ik er altijd halverwege de reeks toevallig op stuitte.

Maar ik ben blij met deze info van Iris, ga direct weer mijn pool checken  ::ok:: Dank je wel  ::bravo::

Verdorie. Weeeer een concurrent meer :P

Ik bedacht mij tijdens het invullen ook net op tijd dat ik maar even moest gaan kijken hoe het zat.. Ligt nu een heel mooi lijstje naast m'n computer met wie er in het blauwe en wie er in het rode team zitten  ::rofl:: Met dank aan het overzicht op deze site  ::bravo::




Trouwenssssssss, is VT4 ook niet via digitale televisie te ontvangen?  ::hypocriet:: In Nederland dan hè :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2008, 11:06:55 »
Even een vraagje. Ik heb het idee dat niet iedereen uitgebreid is voorgesteld deze aflevering. Ik weet dat we van Peter en Veronique ieder een filmpje hebben gezien over wie ze zijn en wat ze doen. Ook zo van Marion en Dominique, Jamila en Hassan, Josje en Loes, en Dieter en Steven. Van Raymond en Liesbeth weet ik het niet zeker, maar ik dacht het wel.

Ik kan me absoluut niet herinneren dat Mark en Marlinde en Bruno en Wendy zo zijn voorgesteld. Ben ik dat domweg vergeten, of zijn zij idd nog niet aan de beurt geweest?
Keep calm and eat chocolates!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2008, 11:10:48 »
Tsjonge wat een gejeuzel hier zeg!
't waren altijd al 8 koppels en PE is altijd CHAOS
dat is omdat het programma altijd niet van te voren in te schatten situaties te verduren krijgt
daar gaat het juist om hoor!!!!

Verder ben ik nu niet echt een voorstander van dat rode en blauwe teamgedoe, maar ook dat was in een andere vorm (rode vlag!!!) in de voorgaande afleveringen ook al het geval.....
dus.... een spreeuw is geen mus!!!!

Ja Rinck dat weten we. Het is ook mooi dat PE een chaos is. Trouwens jij werd destijds wel vaak afgevlagd door die rode stopvlag  ::tandpastasmiley::
Ik vond het wel een goede zet om een rood en een blauw team te vormen. Daar had bijvoorbeeld zo´n goed voorbereide deelnemer als Peter ook niet op gerekend.
Je kan het hebben jongen!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 10-03-2008, 22:26:54 »
De 1e aflevering is mij juist heel goed bevallen heb niet veel van die chaos gemerkt.  ;D Ik vond het eerder weer lekker spannend en hoe minder koppels er straks over zijn hoe meer structuur er in komt  :P Ook de koppels maken nu al een leuke indruk. Het is wel weer wennen zoals altijd.  :D
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 22:33:20 door RobinsonSander »

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 11-03-2008, 13:39:37 »
Voor mij was het complete verrassing dat PE weer was begonnen. Stom toevallig zag ik het hier toen ik op het molforum aan het lezen was en was ik nog op tijd om de herhaling op zondag op te nemen. Heb tot nu toe alle series gezien en ben ook best een fanatieke kijker maar heb inderdaad het idee dat er zeer weinig reclame gemaakt is voor een nieuwe serie. Ook is er volgens mij weinig aandacht voor geweest in andere programma's of op bijv. de radio. De mensen in mijn omgeving die ook altijd kijken, waren iig blij dat ik ze meldde dat het weer begonnen was. Die hadden het ook niet eerder meegekregen namelijk. Dus ik begrijp wel waar die slechte kijkcijfers vandaag komen maar dat is wel erg jammer want ik vind het altijd een fantastische serie en zit er met het kijken van de eerste aflevering meteen weer helemaal in!  :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 14-03-2008, 22:10:24 »
Tsjonge wat een gejeuzel hier zeg!
't waren altijd al 8 koppels en PE is altijd CHAOS
dat is omdat het programma altijd niet van te voren in te schatten situaties te verduren krijgt
daar gaat het juist om hoor!!!!

Verder ben ik nu niet echt een voorstander van dat rode en blauwe teamgedoe, maar ook dat was in een andere vorm (rode vlag!!!) in de voorgaande afleveringen ook al het geval.....
dus.... een spreeuw is geen mus!!!!
HEY 8berg
inderdaad het zijn altijd al 8 koppels geweest en een toffe chaos
aflevering 2 was wel al spannend en zenuwslopend.
Kijk al uit naar de volgende maandag
zalig ::ok:: ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 14-03-2008, 22:25:09 »
HEY 8berg
inderdaad het zijn altijd al 8 koppels geweest en een toffe chaos
aflevering 2 was wel al spannend en zenuwslopend.
Kijk al uit naar de volgende maandag
zalig ::ok:: ::joehoe::

Sterker nog, vorig jaar waren het 9 duo's, omdat er in de eerste aflevering al gelijk een koppel afviel. Ik hoor Art nog schreeuwen 'negen duo's met maar één doel!'.