Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28305 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2008, 21:46:41 »
Dat was toch te min voor jou die uitzending gemist... ::) :P

ach, in geval van nood  ::hypocriet::

Citaat
Volgens mij heeft SBS (waaronder NET5 valt) geen uitzending gemist.  ::ohno::

spijtig, zeer spijtig...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2008, 21:48:18 »
Ik vind het niet veel  :-[ ... Het begint zooo rommelig, kan dr niet inkomen  :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2008, 21:49:34 »
Het zijn teveel koppels (zijn het er altijd zo veel?), ik kan het ook niet altijd even goed overzien.

Misschien wordt het op het platteland beter...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2008, 22:09:15 »
Het was een leuke en spannende Aflevering, zag ook stukjes waar WIDM ook dit jaar was opgenomen zelfde als met die taxi en dat plein grappig, maar wie er het leukste is nog tot nu toe weinig te zeggen, ze zijn nog weinig in beeld gezien omdat, er nog zoveel koppels over zijn. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2008, 22:10:05 »
Ik vond het eigenlijk wel grappig, die verschrikkelijke chaos.

Het allerleukste vond ik iets dat totaal niets met het spel zelf te maken had: de groen-witte taxi's. Alsof je zo van wie is de mol oergaat op peking express.

Ik denk dat ik nu ook wel blijf kijken, nu ik de eerste aflevering heb gezien.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2008, 22:12:32 »
Het zijn teveel koppels (zijn het er altijd zo veel?), ik kan het ook niet altijd even goed overzien.

Misschien wordt het op het platteland beter...
Inderdaad, wel errg veel.  :-\\

Maargoed, volgende week dan maar helft van de teams. Wel beter denk ik. Wat overzichtelijker. Vond het overigens wel erg leuk! :D Maargoed, had het eerste half uur gemist, omdat ik met m'n stomme kop was vergeten dat ik had afgesproken om te sporten :$ En tijdens die afspraak PE was vergeten. Vergeef mij, oh, vergeef mij  :o Maargoed, vanaf 9 uur gekeken. Had niet echt het idee dat 'k veel gemist had, kon er redelijk goed inkomen. Volgens mij had ik enkel gemist dat ze die coördinaten kregen? Toen ik begon te kijken waren Dieter en Steven en Veronique en Marion op zoek naar hun gasmaskers..

Echt, hulde aan PE  ::bravo:: Blij dat 't weer begonnen is, ipv mijn zwarte gat na de mol!  ;D


Trouwens, die ogen van Dieter en Steven  ::love:: ::love:: Bleken op tv net zo mooi als op de foto  ::hypocriet::

Oh, en indd, die links, nouja, links zijn het niet, maargoed, naar WIDM. Zocalo meen ik ook in een WIDM-aflevering tegen gekomen te zijn, en natuurlijk de taxi's. Alleen kon 'k blijven speuren naar de letters op de daken (T - A - X - I, had precies gekund  ::rofl:: ) En ook toen ze 't eenmaal hadden over het saboteren  ::rofl:: Maargoed, ik moet me op woensdag gewoon op PE focussen, ik zat echt te focussen op hints :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2008, 22:14:00 »
Inderdaad, wel errg veel.  :-\\

Maargoed, volgende week dan maar helft van de teams. Wel beter denk ik. Wat overzichtelijker.
Volgens mij valt er volgende week van het rode team maar 1 koppel af, niet het hele team  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2008, 22:18:36 »
Ja, was wel grappig geweest als ze WIDM waren tegengekomen op dat grote plein. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2008, 22:23:01 »
Leuke eerste uitzending!
Beloofd weer veel goeds, fijn ook dat ze een twist eraan gegeven hebben met die groepen (al zou ikzelf er echt vrezelijk van balen)
Leuke koppels, leuke opdrachten leuk leuk leuk ::ok::

hmmm mis wel een beetje bijpassende smiley's hehe
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline garco

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2008, 07:57:50 »
Zooo, die kijkcijfers vallen even tegen, 300.000...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2008, 08:11:51 »
Ik zag wel van die Taxi's staan zoals ze die bij WIDM ook hadden,
maar laten we nu maar even verder gaan over PE ;)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2008, 08:56:30 »
Het werd vanmorgen al herhaald :o, toen ik de kamer binnen kwam zat Kevin heerlijk te kijken :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline baby

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2008, 11:02:27 »
Misschien is er toch wat te weinig reclame voor geweest dat het weer ging beginnen. Ik had het nog nergens gehoord of gelezen. En helaas dus ook de herhaling gemist vanmorgen (wie zend er nu al om 6.30 een herhaling van zo'n programma uit?) Maar goed dat iemand hier schreef over de herhaling van vrijdagochtend. Ik heb de dvd-recorder meteen maar ingesteld zodat ik het niet weer vergeet.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2008, 11:12:27 »
Ik vond het net maar weinig koppels, dacht dat het er normaal 10 waren ofzo, nu 8. Valt toch best mee? Anders is het ook zo afgelopen he.
Welw eer te gekke aflevering! Ook echt cool dat het rode team met een uur vorsprong nóg niet wint. Hulde aan het blauwe team!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2008, 12:38:15 »
Dacht toch echt dat het ste3eds 8 koppels waren bij het begin van iedere reeks. Of ze moeten bij de VIP-serie daarvan afgeweken zijn.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2008, 16:15:14 »
Het is weer begonnen en hoe. Vond het gelijk weer prachtig en zit er al weer in. Lekker kijken met hoog adrealinepijl. Denk dat het een geweldige race gaat worden. Op naar aflevering 2.

Groet,
RG ::zwaai::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2008, 16:16:18 »
Het werd vanmorgen al herhaald :o, toen ik de kamer binnen kwam zat Kevin heerlijk te kijken :)

Om half 7 ofzo was het er al op ja. :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2008, 17:18:34 »
Dacht toch echt dat het ste3eds 8 koppels waren bij het begin van iedere reeks. Of ze moeten bij de VIP-serie daarvan afgeweken zijn.

Iedere reeks 8 inderdaad, maar bij de VIPs waren het er minder, 6 geloof ik.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2008, 21:03:31 »
Tsjonge wat een gejeuzel hier zeg!
't waren altijd al 8 koppels en PE is altijd CHAOS
dat is omdat het programma altijd niet van te voren in te schatten situaties te verduren krijgt
daar gaat het juist om hoor!!!!

Verder ben ik nu niet echt een voorstander van dat rode en blauwe teamgedoe, maar ook dat was in een andere vorm (rode vlag!!!) in de voorgaande afleveringen ook al het geval.....
dus.... een spreeuw is geen mus!!!!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2008, 09:15:27 »
Verder ben ik nu niet echt een voorstander van dat rode en blauwe teamgedoe
Hoewel het wel een leuke afwisseling op het PE-format is, vind ik ook dat de individuele liftcapaciteiten in een groep volledig ondersneeuwen. Je kunt nog zo je stinkende best doen, je bent altijd afhankelijk van de (langzaamste) zwakste schakel.
Volgende week gaat de rode groep gelukkig los, en wordt het weer ouderwets een race naar de finisch.