Auteur Topic: aflevering 12: de finale!!!  (gelezen 35219 keer)

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #40 Gepost op: 14-05-2007, 22:09:32 »
Ik vond Jozefien een domme doos, tot twee keer toe de kaart verliezen,
bovendien had ze helemaal geen uithoudings vermogen en liep op haar tandvlees.
Als je aan zoiets mee doet moet je echt wel iets in je mars hebben hoor.
En Egbert ook met zijn paniekerige gedoe, en zijn wijven gebaartjes. Blehhhhhhhhh.

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #41 Gepost op: 14-05-2007, 22:23:45 »
nee die shaggy pascal was een echte vent met zijn ik kan nie meer(zoutvlakte loop) die jozefien en pascal waren precies t zelfde in principe... zeuren en geen uithoudingsvermogen

maar Egbert was the man(met wat trekjes haha) en inderdaad hij droeg de 2 tassen en nam jo op sleeptouw

im chewing on cocainoooooooooooooooooooooooooo ::tandpastasmiley::


Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #42 Gepost op: 14-05-2007, 23:07:32 »
Ik vond Jozefien een domme doos, tot twee keer toe de kaart verliezen,
bovendien had ze helemaal geen uithoudings vermogen en liep op haar tandvlees.
Als je aan zoiets mee doet moet je echt wel iets in je mars hebben hoor.
En Egbert ook met zijn paniekerige gedoe, en zijn wijven gebaartjes. Blehhhhhhhhh.


Iedereen heeft wel een lompe actie gehad deze PE....Miranda en Pascal deden ook mee aan een weefwedstrijd....Anja en Nancy gingen ook de verkeerde kant op....Servio brak ook zn been.....enz enz. Tsja, en jozefien verliest de kaart 2x.
En ze heeft echt wel wat in haar mars, anders had ze het nooit zo lang uitgehouden met egbert  :P
Ik vind dat ze het schitterend hebben gedaan, ook Jozefien!!! ::bravo::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #43 Gepost op: 15-05-2007, 07:47:15 »
Ik vond Jozefien een domme doos, tot twee keer toe de kaart verliezen,
bovendien had ze helemaal geen uithoudings vermogen en liep op haar tandvlees.
Als je aan zoiets mee doet moet je echt wel iets in je mars hebben hoor.
En Egbert ook met zijn paniekerige gedoe, en zijn wijven gebaartjes. Blehhhhhhhhh.

GOEDE MORGEN
nou ja een domme doos :-\\
kverlies ook dikwijls men sleutels(en ik vind ze dan wel terug) ,maar dat wil nog niet zeggen dat je plotseling dom bent he(tussen haakjes ben ook geen einschtein zenne ::rofl::
denk dat iedereen tijdens peking express wel eens moet zoeken remember zoutvlakte  kompas van miranda ::jaja:: maar dat is normaal denk ik
en uithouding kun je op voorhand niet inschatten  servio zijn voet (een ongelukje is vlug gebeurd,maar dat wil dan ook niet zeggen dat servio dom  is he denk ik
ok, als je nog nooit gewandeld hebt denk ik dat je toch eerst wat zal moeten gaan trainen om wat verder tegeraken in zulke race avontuur
ook piet weet je nog die kreeg ook zwarte stipjes voor de ogen ,en die was dan wel gewoon om lang en veel te lopen wandelen enz enz
aan allen vindt ik toch chapeau ::ok::
egbert deed het heel goed ,zijn trekjes en manier van doen vonden we (toch wel leuk en grappig)denk dat hij in het dagelijkse leven ook zo is ,en daar is denk ik niets verkeerd mee ,maar dat sommigen zich hier aan ergeren ,ja dat kan ,al goed dat niet iedereen hetzelfde denkt over een bepaald persoon
 ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #44 Gepost op: 15-05-2007, 19:39:54 »
Er werd trouwens ook nog gesproken over een terugblik, maar wanneer komt die  ??? In de gids van volgende week staat een ander programma  :-\\

Edit: ik zie nu net op Net5 dat dit morgenavond om 23:10 uur komt   :-\\
« Laatst bewerkt op: 15-05-2007, 19:41:36 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #45 Gepost op: 15-05-2007, 22:51:36 »
Er werd trouwens ook nog gesproken over een terugblik, maar wanneer komt die  ??? In de gids van volgende week staat een ander programma  :-\\

Edit: ik zie nu net op Net5 dat dit morgenavond om 23:10 uur komt   :-\\
hey
terugblik is bij ons hier volgende week dinsdag
denk lachen geblazen
was trouwens een zeer spannende finale
super ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #46 Gepost op: 17-05-2007, 13:17:55 »

Als je aan zoiets mee doet moet je echt wel iets in je mars hebben hoor.


ik dacht toch dat Egbert en Jozefien de finale gespeeld hebben?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #47 Gepost op: 17-05-2007, 13:33:07 »
Toch wel grappig om er achter te komen dat Pascalle en Servio het zo goed kunnen vinden met elkaar in het dagelijks leven na de serie. Zegt m.i. toch ook wel het één en ander over het optreden van Pascalle in de serie. Daar zat dus gewoon een hoop theater bij.
Geniet nooit met mate...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #48 Gepost op: 17-05-2007, 21:47:10 »
Toch wel grappig om er achter te komen dat Pascalle en Servio het zo goed kunnen vinden met elkaar in het dagelijks leven na de serie. Zegt m.i. toch ook wel het één en ander over het optreden van Pascalle in de serie. Daar zat dus gewoon een hoop theater bij.
denk dat de meeste kandidaten het best wel kunnen vinden na de serie ::jaja::de ene wat beter dan de andere maar denk dat het normaal is ::zwaai:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #49 Gepost op: 17-05-2007, 21:57:07 »
denk dat de meeste kandidaten het best wel kunnen vinden na de serie ::jaja::de ene wat beter dan de andere maar denk dat het normaal is ::zwaai:: ::zwaai::

Dat denk ik ook wel, maar in de uitzending van gister (die jij nog niet gezien hebt) kwam heel duidelijk naar voren dat Pascalle en Servio elkaar écht gevonden hebben. Niet dat ze een relatie hebben (hij is ten slotte homo) maar ze kunnen het wel heel goed met elkaar vinden. Vandaar dat ik mijn opmerking maakte. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #50 Gepost op: 18-05-2007, 20:49:54 »
Nu effe nog over de finale.....(ben een week weg geweest)

Jammer, de irri's hebben gewonnen..... :-[ . OK, ze hebben het echt helemaal alleen gehaald (niemand gunde ze iets, en dat zal wel een reden hebben ::vergroot::) ik vond ze niet echt sympathiek overkomen. Miranda vond ik zelfs arrogant: toen Pascalle vertelde dat hij op de zoutvlakte door Anja of Nancy (weet het effe niet meer) eruitgelopen werd zegt ze "Dat kan niet!" terwijl ze als een Neanderthaler een appel aan het verorberen was......(heel charmant voor een Miss >:D)

En dat constente gevloek van die twee....Als ze voor iedere "K*T" die Pascalle uitkraamde 5 min straftijd had gekregen waren ze volgens mij niet eens Brazil  uitgekomen. Mijn kinderen van 7 en 10 kijken ook(opgenomen) en Pascalle is echt GEEN goede voorbeeld.....Volgend jaar straftijd invoeren en een PIEEEEEEEEP!(er wordt al teveel gevloekt op TV ::niet-ok::)

Oh ja, erg flauw om een foute adres achterop een foto te zetten.....hierdoor verloren E&J veel tijd...en de productie kon hiermee 40.000 Euro minder uitgeven...

vreemd. ???

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #51 Gepost op: 19-05-2007, 00:44:33 »
Toen de 2 koppels naast elkaar stonden na een gewonnen proef van Egbert en Jozefien zag je Jozefien heel vals met een geniepig lachje naar Pascal en Miranda lachen.
Ik vond haar echt overkomen tegen die twee van:"Gna gna gna, wij hebben toch lekker gewonnen!"

Vond ik wel zielig.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #52 Gepost op: 19-05-2007, 00:51:50 »
Nu effe nog over de finale.....(ben een week weg geweest)

Jammer, de irri's hebben gewonnen..... :-[ . OK, ze hebben het echt helemaal alleen gehaald (niemand gunde ze iets, en dat zal wel een reden hebben ::vergroot::) ik vond ze niet echt sympathiek overkomen. Miranda vond ik zelfs arrogant: toen Pascalle vertelde dat hij op de zoutvlakte door Anja of Nancy (weet het effe niet meer) eruitgelopen werd zegt ze "Dat kan niet!" terwijl ze als een Neanderthaler een appel aan het verorberen was......(heel charmant voor een Miss >:D)

En dat constente gevloek van die twee....Als ze voor iedere "K*T" die Pascalle uitkraamde 5 min straftijd had gekregen waren ze volgens mij niet eens Brazil  uitgekomen. Mijn kinderen van 7 en 10 kijken ook(opgenomen) en Pascalle is echt GEEN goede voorbeeld.....Volgend jaar straftijd invoeren en een PIEEEEEEEEP!(er wordt al teveel gevloekt op TV ::niet-ok::)

Oh ja, erg flauw om een foute adres achterop een foto te zetten.....hierdoor verloren E&J veel tijd...en de productie kon hiermee 40.000 Euro minder uitgeven...

vreemd. ???

punten van kritiek:
1. Het is Pascal, geen Pascalle. Pascalle was dat mens dat samen met Paul moest.
2. Waarom zou de productie Pascal & Miranda laten winnen door Egbert & Jozefien een fout adres aan te smeren terwijl Egbert & Jozefien veel en veel geliefder waren dan Pascal & Miranda? Als Egbert & Jozefien zouden hebben gewonnen zou dat allemaal maar goed voor de kijkcijfers van het volgende seizoen zijn hoor.
« Laatst bewerkt op: 19-05-2007, 23:10:45 door Willemson »

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #53 Gepost op: 19-05-2007, 15:31:43 »
Nu effe nog over de finale.....(ben een week weg geweest)

Jammer, de irri's hebben gewonnen..... :-[ . OK, ze hebben het echt helemaal alleen gehaald (niemand gunde ze iets, en dat zal wel een reden hebben ::vergroot::) ik vond ze niet echt sympathiek overkomen. Miranda vond ik zelfs arrogant: toen Pascalle vertelde dat hij op de zoutvlakte door Anja of Nancy (weet het effe niet meer) eruitgelopen werd zegt ze "Dat kan niet!" terwijl ze als een Neanderthaler een appel aan het verorberen was......(heel charmant voor een Miss >:D)

Want Missen mogen geen appel verorberen?  :P

Citaat
En dat constente gevloek van die twee....Als ze voor iedere "K*T" die Pascalle uitkraamde 5 min straftijd had gekregen waren ze volgens mij niet eens Brazil  uitgekomen. Mijn kinderen van 7 en 10 kijken ook(opgenomen) en Pascalle is echt GEEN goede voorbeeld.....Volgend jaar straftijd invoeren en een PIEEEEEEEEP!(er wordt al teveel gevloekt op TV ::niet-ok::)

Zij waren niet de enigen die constant vloekten. Bovendien ben je wel heel naïef als je denkt dat je kinderen van 7 en 10 alleen door dit programma gaan vloeken. Op school/buiten spelen, daar leer je 't vloeken.

Citaat
Oh ja, erg flauw om een foute adres achterop een foto te zetten.....hierdoor verloren E&J veel tijd...en de productie kon hiermee 40.000 Euro minder uitgeven...

Nee, ze hebben zelf die adressen gevraagd. Het komt er dus op neer dat een van die mensen daar het adres niet zeker wist en ze daardoor verkeerd zijn gereden. Niks productie, niks kwade opzet.
Citaat
vreemd. ???

Nee.

Blij dat P&M gewonnen hebben, al hadden ze het misschien op een akkoordje kunnen gooien:

E&J laten winnen = 60.000 euro.

Pot splitten, E&J 30.000 en P&M 30.000. Zo hebben ze beiden meer dan nu. E&J gaan er 30.000 op vooruit en P&M 10.000. Maar goed, daar denk je misschien niet meteen aan op zo'n moment.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #54 Gepost op: 19-05-2007, 16:05:08 »
Blij dat P&M gewonnen hebben, al hadden ze het misschien op een akkoordje kunnen gooien:

E&J laten winnen = 60.000 euro.

Pot splitten, E&J 30.000 en P&M 30.000. Zo hebben ze beiden meer dan nu. E&J gaan er 30.000 op vooruit en P&M 10.000. Maar goed, daar denk je misschien niet meteen aan op zo'n moment.

Mjah, maar wat als je die afspraak maakt en het andere koppel komt het niet na en houdt die 60.000 euro? Dan liever 20.000 ipv niets.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #55 Gepost op: 19-05-2007, 23:11:09 »
Prachtig prachtig dat iedereen zo tekeer gaat, blijkt dat het een prachtige race was. En ik moet zeggen ik heb ook echt genoten van alles. En wat de spelers betreft, ieder kijkt vanuit zijn optiek. Ik kijk heel anders als ondernemer dan iemand die iedere dag achter de lopende band staat (echt niets verkeerds mee hoor) om maar eens een groot verschil te noemen. Ik kijk met mijn optiek, mening en interesse en daar bepaal ik wie ik goed en wie ik niet goed vind en dat heb ik ook wel gemeld. Zo doen wij dat allemaal en daar worden wij het met elkaar nooit over eens. Maar de reakties geven wel aan dat er werd mee geleefd en dat is waar het de makers denk ik om gaat en dat is ze wederom gelukt ::ok::. Op naar de volgende, maar wat jammer dat ik maar niet mee kan doen aan die race >:(, ja en dat heb je als eigen ondernemer, je bedrijf gaat voor, ach ja wie weet in de toekomst.
Maar tot de volgende race en groeten aan alle fans van PE ::joehoe::

Groet,
RG

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #56 Gepost op: 19-05-2007, 23:11:42 »
Blij dat P&M gewonnen hebben, al hadden ze het misschien op een akkoordje kunnen gooien:

E&J laten winnen = 60.000 euro.

Pot splitten, E&J 30.000 en P&M 30.000. Zo hebben ze beiden meer dan nu. E&J gaan er 30.000 op vooruit en P&M 10.000. Maar goed, daar denk je misschien niet meteen aan op zo'n moment.

PE win je voor de eer, niet voor het geld

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #57 Gepost op: 19-05-2007, 23:17:38 »
Een juiste opmerking Willemson ::ok::
Zo is het winnen van de PE Pool of Pixelprikken ook geweldig, niet om geld, maar om de eer, lekker je ego strelen is het niet ;D

Groet,
RG

Offline lindaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #58 Gepost op: 20-05-2007, 18:56:08 »
Kan me ook niet voorstellen dat Pascal en Miranda voor 10.000 euro de anderen met de eer zouden laten strijken. Is toch mooi dat je TERECHTE (en niet dankzij een afspraak) winnaars bent :) en idd dalijk komt één van de twee partijen de gemaakte afspraak niet na, dan ben je mooi de ***.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #59 Gepost op: 20-05-2007, 21:40:18 »
Dat denk ik ook wel, maar in de uitzending van gister (die jij nog niet gezien hebt) kwam heel duidelijk naar voren dat Pascalle en Servio elkaar écht gevonden hebben. Niet dat ze een relatie hebben (hij is ten slotte homo) maar ze kunnen het wel heel goed met elkaar vinden. Vandaar dat ik mijn opmerking maakte. ;)
HEY
bij ons is de compulatie te zien op dinsdag 22/5/2007 ben benieuwd ::jaja::
is elk jaar wel leuk ::zwaai::
 
dieren zijn je echte vrienden