Auteur Topic: aflevering 12: de finale!!!  (gelezen 35220 keer)

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #20 Gepost op: 13-05-2007, 21:59:04 »
Ik vind het goed gedaan van Pascal en Miranda  ::ok::
Ik was niet echt voor 1 van de 2 koppels maar ik snap niet waarom de negativiteit naar hen zo groot is, zo fanatiek vond ik ze niet. Ze waren bij lange na niet vervelend zoals Reinier of zoals die Jetske en Elias van een paar jaar geleden.

Gefeliciteerd! Hoeveel amuletten hadden ze eigenlijk?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #21 Gepost op: 13-05-2007, 22:00:24 »
ik ben het met je eens,

zij hadden 2 ammuletten, volgens mij
« Laatst bewerkt op: 13-05-2007, 22:01:57 door ER*Emiel »

Offline Goldfrapp

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #22 Gepost op: 13-05-2007, 22:08:10 »
De reden dat ze niet populair zijn is omdat het niet leuk is om naar ze te kijken. Ze zijn alleen maar bloedfanatiek met het spel bezig. Ik heb geen enkele keer om ze kunnen lachen, terwijl ik me meerdere keren rot gelachen heb om Anja en Nancy of Egbert en Jozefien.

Thats why..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #23 Gepost op: 13-05-2007, 22:08:18 »
Ik was dan wel voor Egbert & Jozefien maar, ik gun het Pascal & Miranda ook zeker omdat, ze toch heel wat te voorduren hebben gehad en degene die wint die verdiend het ook, het is wel goed voor Net 5 denk ik want ze hoeven nu maar 20 duizend euro uit te keren en geen 40 duizend euro en 2e worden is ook ontzettend goed hoor, Je bent al een Winnaar als je mee mag doen aan zo`n mooi Avontuur lijkt mijn. ;) ;D :)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #24 Gepost op: 13-05-2007, 22:09:31 »
Daar heb je helemaal gelijk in! ;D ;D ;)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #25 Gepost op: 13-05-2007, 22:09:54 »
De reden dat ze niet populair zijn is omdat het niet leuk is om naar ze te kijken. Ze zijn alleen maar bloedfanatiek met het spel bezig. Ik heb geen enkele keer om ze kunnen lachen, terwijl ik me meerdere keren rot gelachen heb om Anja en Nancy of Egbert en Jozefien.

Thats why..
Inderdaad!  ::ok::

En daar komt nog eens bij dat ze súperirritant zijn, echt de hele tijd van die vervelende rotopmerkingen: 'barbie dit, barbie dat' Zo denigrerend komt dat over
First you go backwards, but then forwards again

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #26 Gepost op: 13-05-2007, 22:50:37 »
Inderdaad!  ::ok::

En daar komt nog eens bij dat ze súperirritant zijn, echt de hele tijd van die vervelende rotopmerkingen: 'barbie dit, barbie dat' Zo denigrerend komt dat over

Ja, maar dan wel zeggen dat de grootste leer is geweest dat je niet te snel je conclusies klaar moet hebben...... ???
Ik had het Egbert en Jozefien meer gegund.
En die lift van Pascal en Miranda vond ik echt super asociaal, gewoon de auto door het raampje van de bestuurder van binnenuit openmaken en er dan gewoon maar inspringen  ::niet-ok:: Nee, niet echt mijn stijl.
Wel een hele spannende finale!  ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #27 Gepost op: 13-05-2007, 23:01:59 »
Deze Peking Express heeft eindelijk eens het koppel gewonnen dat gewoon de hele race de beste is geweest. Het koppel dat het beste heeft gelift (8 minuten inhalen op zo'n stukje, chapeau). Het koppel de meeste naaierijen heeft overleeft (een zak met stront, rieten Ronnie, niet naar Macchu Piccu ondanks 2e plaats enzovoort).

Hulde aan Pascal & Miranda, gefeliciteerd ::ok::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #28 Gepost op: 14-05-2007, 02:04:57 »
Ja ook ik gunde het Pascal en Miranda, die hebben met de meeste shit te maken gehad, iedere keer werd hun een loer gedraait door die twee meiden en Egbert en Jozefien.
Pascal en Miranda hadden twee amuletten, Egbert en Jozefien hadden er 6. Ze hebben echt verdient gewonnen.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #29 Gepost op: 14-05-2007, 08:11:15 »
Een hele mooie finale gezien, gisteravond. Voornamelijk de montage heeft de finale zo spannend gemaakt. Het leek echt dat ze nek-aan-nek lagen. Het bleef spannend tot het eind.

Maar uiteindelijk hebben degene die het fanatiekst door Zuid-Amerika heeft gelift, de race gewonnen. P & M Proficiat  ::ok::

Ocampa

  • Gast
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #30 Gepost op: 14-05-2007, 11:08:25 »
De terechte winnaars, zeker na dat echec van Jozefoen in dat stukje woestijn.

Offline Kuifje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #31 Gepost op: 14-05-2007, 12:19:41 »
En ook Miranda die haar Miss Holland kaartje in lingerie gebruikt: belachelijk!!!!
Jozefien loog dat zij ziek was om een lift te krijgen. Miranda sprak tenminste de waarheid. Maar wat is er trouwens mis mee om dat miss-schap te gebruiken?

Miranda en Pascal zijn de terechte winnaars. Zij hebben de gehele finale in hun eentje moeten strijden. Jozefien en Egbert hadden de steun van Anja en Nancy, zonder wie zij waarschijnlijk niet eens de eindstrijd hadden gehaald. Jozefien die in de woestijn zónder bagage nog dik werd geklopt door Miranda en Pascal: een kleine afgang en dat zou onwaardig zijn geweest voor de winnaars.

De productie van het programma verdient een rode kaart. Eén keer een hindernis bedenken (zak stront) kan nog, maar om dat keer op keer te doen, dat riekt naar een voorkeur voor een bepaalde winnaar. Als er nog drie teams zijn, waarvan er twee bij elkaar klitten, dan ga je niet meerdere keren vragen om één team te benadelen. Dat werd wel heel voorspelbaar. Het werd daardoor voortdurend twee tegen één en dat is PE onwaardig.

Ik zeg dat niet omdat ik een voorkeur had voor Pascal en Miranda. Ik had geen voorkeur. Egbert en Jozefien waren het leukste team; Anja en Nancy hebben zich het best ontwikkeld (van klassieke domme blondjes naar echte survivors); Pascal en Miranda waren het meest fanatieke team. Zij zijn de terechte winnaars, omdat ze het het meest hebben verdiend en omdat de productie het verdiende om op zijn kloten te krijgen.

Tips voor volgend jaar:
*Teams mogen niet gezamenlijk liften
*Laat tijdcodes meelopen met de filmopnames, zodat we kunnen controleren of het allemaal wel echt is
*Stel Ernst-Paul Hasselbach aan als presentator, zodat de kleurloze Ard wat anders kan gaan doen. EP had de nichtjes doorgezaagd over hun antipathie tegen Pascal en Miranda. Ard komt nooit verder dan "hoe kijken jullie terug op deze PE"?

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #32 Gepost op: 14-05-2007, 13:06:20 »
YES! Ik ben echt superblij dat Pascal en Miranda gewonnen hebben. Een tof en goed team. Volgend jaar mag de serie wel iets minder 'obvious' in elkaar gezet worden. Door de montage in de eerste aflevering wist je al zo ongeveer dat Pascal en Miranda en Egbert en Jozefien in de finale zouden komen. En in de finale wint dan ook het team met de minste amuletten.

In ieder geval die gillers Egbert & Jozefien hebben niet gewonnen. Al had ik wel medelijden met ze toen ze zo beteuterd keken toen ze aankwamen bij de vuurtoren. Volgens mij zijn E&J vooral ook zover gekomen omdat Jozefien een redelijk woordje spaans leek te kunnen.

Offline dcarlier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #33 Gepost op: 14-05-2007, 14:34:44 »
:( wat een anti-climax om dat enge stel te zien winnen  :\'(

Inderdaad de irritantste/engste mensen ooit. Echt alles samenvatten (omdat ze op tv waren), en dan die dominante 'Miss Holland', je zag wel wie er de broek aan heeft in hun relatie zij had altijd het woord.

jammer voor Eggie en Jo, die waren tenminste zichzelf en brachten humor in het spel, balen van die foute lift, dat heeft ze het verschil ontnomen.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2007, 14:41:55 door dcarlier »

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #34 Gepost op: 14-05-2007, 18:48:11 »
echt een doodzonde wat een anti climax inderdaad  ::oink::

die 2 ego trippende valse  miss Slabber 1950 (ik kijk nooit meer maximaal tv bleeh) en Shaggy(zie foto dat ie 8ter de autos aanrent)  ;D

het programma had zeker geen geld meer om uit te geven na zo'n wonderbaarlijke reis door Zuid Amerika vandaar die 2 amuletten winnaars dan maar


Egbert en Jo verdienen de winst ( mss wel doorgestoken kaart ze hadden elke x pech zoals gister met die fietsketting en die auto die verkeerd reed)


 
« Laatst bewerkt op: 14-05-2007, 18:54:06 door falangchokdee »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #35 Gepost op: 14-05-2007, 19:05:15 »
Jaaaaaah! Geweldig! Pascal & Miranda hebben gewonnen.  ::ok:: Heerlijk dat dit koppel heeft gewonnen. Wel jammer dat ze niet zoveel amuletten hadden te verzilveren. Maar in ieder geval een mooi einde van Peking Express. Egbert & Jozefien had ik niet graag zien winnen.

Citaat van: Kuifje
Stel Ernst-Paul Hasselbach aan als presentator, zodat de kleurloze Ard wat anders kan gaan doen. EP had de nichtjes doorgezaagd over hun antipathie tegen Pascal en Miranda. Ard komt nooit verder dan "hoe kijken jullie terug op deze PE"?
Ik ben het met je eens dat van een voormalig NOVA-journalist wel wat meer kritische vragen mogen komen. Op zich vind ik dat hij de presentatie verder goed doet. Alleen vind ik zijn 'jaren vijftig Polygoonjournaal'-stem zo irritant, wanneer hij de 'enthousiaste voice-over' doet  :)

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #36 Gepost op: 14-05-2007, 19:21:36 »
Geweldig P&M super dat jullie gewonnen hebben van die twee zeurkousen. Zij speelden het spel zoals je het moet spelen en fanatiek zijn is helemaal niet slecht, maar goed zij bereiken gewoon waar ze voor gaan en dat kun je vaak van de jeugd uit deze tijd niet meer zeggen, jammer maar waar, zie het veel gebeuren. Ik begrijp ook de ophef niet over P&M. E & F zeuren alleen maar over anderen en als het mis loopt, alleen maar klagen. En dat over het gebruiken van je miss titel, nou daar is niks mis mee, ik heb ook twee blonde meiden veel gebruik zien maken van hun uiterlijk en heel bewust daar gebruik van zien maken en dat is toch hetzelfde als gebruik maken van een titel die je hebt gewonnen (M. kan tenminste zeggen dat zij die titel zelf heeft gewonnen). P&M proficiat jullie hebben het verdiend, jullie hebben de meeste tegenwerking gehad en goed overwonnen.

Groet,
RG

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #37 Gepost op: 14-05-2007, 20:25:30 »
alstenblief zeg

ze hadden die slabber 1950 en shaggy pascal daar in dat doolhof van machu pichu moeten 8terlaten voor eeuwig bleeh wat een slijmstel bij elkaar nooit meer Peking express als het zo moet bah   ::niet-ok::

ik vond egbert en jo veel meer echter en emotioneler als dat andere Bollywood stel

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #38 Gepost op: 14-05-2007, 20:32:45 »
ze hadden die slabber 1950 en shaggy pascal daar in dat doolhof van machu pichu moeten 8terlaten voor eeuwig bleeh wat een slijmstel bij elkaar nooit meer Peking express als het zo moet bah   ::niet-ok::

Dat kon niet, want daar zijn ze dankzij Egbert en Jozefien en Anja en Nancy niet geweest.

ik vond egbert en jo veel meer echter en emotioneler als dat andere Bollywood stel

Ja... héél echt, met die namaakhomogebaartjes en maniertjes. Bleh.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12: de finale!!!
« Reactie #39 Gepost op: 14-05-2007, 20:57:55 »
Geweldig P&M super dat jullie gewonnen hebben van die twee zeurkousen. Zij speelden het spel zoals je het moet spelen en fanatiek zijn is helemaal niet slecht, maar goed zij bereiken gewoon waar ze voor gaan en dat kun je vaak van de jeugd uit deze tijd niet meer zeggen, jammer maar waar, zie het veel gebeuren. Ik begrijp ook de ophef niet over P&M. E & F zeuren alleen maar over anderen en als het mis loopt, alleen maar klagen. En dat over het gebruiken van je miss titel, nou daar is niks mis mee, ik heb ook twee blonde meiden veel gebruik zien maken van hun uiterlijk en heel bewust daar gebruik van zien maken en dat is toch hetzelfde als gebruik maken van een titel die je hebt gewonnen (M. kan tenminste zeggen dat zij die titel zelf heeft gewonnen). P&M proficiat jullie hebben het verdiend, jullie hebben de meeste tegenwerking gehad en goed overwonnen.

Groet,
RG

Zeurkousen????? Ik heb Egbert toch niet horen zeuren toen hij met 2 tassen door de woenstijn aan het sjouwen was. Ik hoorde heb zelfs nog tegen Jozwfien zeggen dat ze het goed had gedaan en hij troostte haar!!
Nee, dan Pascal, die op Miranda zit te vitten dat ze niet haar hand zo snel had moeten opsteken. En wederom Pascal, die op het tempo van Anja stukloopt.....