Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 15302 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 10
« Gepost op: 29-04-2007, 21:24:49 »
Hier kun je alles kwijt over aflevering 10 ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2007, 21:45:01 »
Geen eliminatie-etappe ::)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2007, 22:30:17 »
Ik vond het wel leuk ;D Egbert & Jozefien waren weer erg grappig  ::rofl::  En de nichtjes zijn echt leuk nu  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 29-04-2007, 22:42:28 »
en wéér winnen Pascal & Miranda. Die twee lijken overslaanbaar en ik ook dat ze zullen winnen ::ok::

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 30-04-2007, 00:31:10 »
wegens vakantie enkele afleveringen gemist. Iemand een idee hoe de stand van aantallen amuletten is op dit ogenblik? Met dank voor jouw reactie

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 30-04-2007, 14:24:57 »
Volgens mij:

Egbert & Jozefien: 3
Anja & Nancy: 2
Pascal & Miranda: 1

Ik dacht dat dit gisteren zo gezegd werd.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 30-04-2007, 16:59:26 »
 ::ok:: ::zwaai::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 10
« Reactie #7 Gepost op: 1-05-2007, 11:13:12 »
Weer een mooie aflevering gezien. Schitterend land, geinigen lama's en knap dat met al die tegenslag (rieten boomstam én een 2-tegen-1 proef) Pascal en Miranda toch als eerste eindigden.

Wel jammer vond ik het, dat bij de proef het derde stel plotseling een "willekeurig" ander stel mocht helpen. Ruikt een beetje naar competitievervalsing. De eerste twee mogen een proef doen, en dan niet andere koppels mee laten strijden. Zeker niet als er nog maar drie koppels in de race zijn. Het is nu 2 koppels tegen 1 koppel geworden. Wat natuurlijk wel weer extra spanningen opleverd. Maar daar zou het toch door P.E. niet voor bedoeld zijn  ::)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #8 Gepost op: 1-05-2007, 12:39:11 »
Echt weer een leuke aflevering ::tandpastasmiley::

Egbert en Jozefien waren weer lekker bezig in die kano. Ik heb weer erg om hun moeten lachen ::rofl::

Echt ik hoop dat ze in de finale komen ::ok:: ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #9 Gepost op: 1-05-2007, 13:14:00 »
Weer een mooie aflevering gezien. Schitterend land, geinigen lama's en knap dat met al die tegenslag (rieten boomstam én een 2-tegen-1 proef) Pascal en Miranda toch als eerste eindigden.

Wel jammer vond ik het, dat bij de proef het derde stel plotseling een "willekeurig" ander stel mocht helpen. Ruikt een beetje naar competitievervalsing. De eerste twee mogen een proef doen, en dan niet andere koppels mee laten strijden. Zeker niet als er nog maar drie koppels in de race zijn. Het is nu 2 koppels tegen 1 koppel geworden. Wat natuurlijk wel weer extra spanningen opleverd. Maar daar zou het toch door P.E. niet voor bedoeld zijn  ::)


Ik vind het een beetje flauw worden, die 2 tegen 1 strijd.
Nu lachen Anja, Nancy, Egbert en Jozefien zich dood, maar als het Pascal en Miranda en Hans en Emily tegen 2 van hen was geweest, hadden ze lopen klagen dat het niet eerlijk was.
Pascal en Miranda dragen het tenminste waardig.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #10 Gepost op: 1-05-2007, 13:44:37 »
Hoe laat en op welke zender zend de Belg vanavond PE uit?
Heb het gemist zondag en MOET elke aflevering gezien hebben  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 10
« Reactie #11 Gepost op: 1-05-2007, 16:05:23 »
Ik vind het een beetje flauw worden, die 2 tegen 1 strijd.

Ja, en dat gaat nog erger worden. Want in de finale komt het afgevallen koppel (hopelijk eggbert en josefien) altijd terug om een ander koppel te helpen/dwarsbomen. Heel erg jammer voor een eerlijke en gelijke strijd.

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #12 Gepost op: 1-05-2007, 18:07:01 »
Heb me weer zitten ergeren, niet normaal. Telkens dat gezeur over hoe fanatiek Pascal en Miranda zijn, maar dan zelf honderduit vloeken als ze je voorbijrijden. Hypocriete wezens zijn die Anja en Nancy geworden. Denk dat ze het zelf niet doorhebben maar sinds het begin zijn ze steeds fanatieker geworden en dat was op een gegeven moment nog leuk maar ze zijn nu compleet doorgeslagen.

Plus die 2 tegen 1 koppels bij het lamascheren was dik doorgestoken kaart. Ik hoop dat Pascal en Miranda winnen want dat hebben ze, met al dat negativisme van die andere twee, dik en dik verdiend.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline lindaaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #13 Gepost op: 1-05-2007, 18:10:31 »
Echt niet fair die 2-1 strijd.
Pascal en Miranda krijgen zo geen eerlijke kans.
Maar ondanks alles deden ze het weer toppie!! :)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2007, 18:22:25 »
Onzin, als hans en emily erin waren gebleven, hadden pascal en miranda met hun samen precies hetzelfde gedaan, lijkt me logisch. Met 3 koppels over is het altijd wel 2 tegen 1, dat kan bijna niet anders.
En Anja en Nancy zijn even fanatiek als Pascal en miranda, vind het zeker niet doorgeslagen. ze doen het juist hartstikke goed. Dat in die kano, doe ze dat maar es na!  ::ok::

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2007, 18:25:12 »
Onzin, als hans en emily erin waren gebleven, hadden pascal en miranda met hun samen precies hetzelfde gedaan, lijkt me logisch. Met 3 koppels over is het altijd wel 2 tegen 1, dat kan bijna niet anders.
En Anja en Nancy zijn even fanatiek als Pascal en miranda, vind het zeker niet doorgeslagen. ze doen het juist hartstikke goed. Dat in die kano, doe ze dat maar es na!  ::ok::

En toch blijven ze maar zeiken over Pascal en Miranda. Ik herinner me nog Anja of Nancy die Pascal en Miranda bestempelde als 'freaks'. Kun je nagaan wie ik nu freaks vind.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #16 Gepost op: 1-05-2007, 19:18:08 »
Klopt en het is ook logisch dat je fanatiek bent. Als je mee doet, wil je uiteraard ook winnen denk ik. (al is de ervaring op zich ook geweldig natuurlijk)

Maar bestempel een ander dan niet als fanatiek.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #17 Gepost op: 1-05-2007, 20:35:15 »
Hoe laat en op welke zender zend de Belg vanavond PE uit?
Heb het gemist zondag en MOET elke aflevering gezien hebben  ::tandpastasmiley::

hey
VT4 21.30 uur vandaag dinsdag
aflevering missen ?? ::)
moest ik ziek vallen ok maar dan heb ik ze nog allemaal op dvd
dus bij deze hier in Hoboken zit ik al lekker voor tv ::jaja::
Moet elke aflevering gezien hebben ???zit hier iets achter ::) ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #18 Gepost op: 2-05-2007, 12:33:51 »
Ik snap sommige reacties hier en in andere topics helemaal niet. ::ohno:: Natuurlijk heeft iedereen zo zijn favorieten en minder favorieten. Maar een beetje meer relativeringsvermogen zou sommigen hier niet misstaan. Mensen hypocriet noemen (en weet ik voor wat allemaal nog meer uitmaken) die je helemaal niet kent gaat mij echt te ver. Er wordt hier af en toe wel door heel gekleurde brillen gekeken heb ik het idee. Negatieve reacties is niks mis mee maar zoals ze verwoord worden hier door sommigen is naar mijn mening respectloos. Probeer ook eens de goede kanten te zien van je mindere favorieten.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #19 Gepost op: 2-05-2007, 20:22:49 »
Chelsea was vooraf de favoriet,maar toen Anja en Nancy de 1é amulet beet hadden,moesten de favorieten wel uit hun pijp komen, wat soms resulteerde tot overhaaste beslissingen.Zo kwamen Egbert en Jozefien vast te zitten met hun kano in het struikgewas,terwijl net op het ogenblik dat Anja en Nancy op het punt stonden om Pascal en Miranda voorbij te steken Kuyt een 2é doelpunt voor Liverpool scoorde,de meiden waren in extase,tot bleek dat kuyt's doelpunt niet geldig was. Anja bleef er rustig bij,maar Nancy kon het niet hebben en spuwde meteen haar "godverdegodverdegodver" over het scherm. Toen het einde in zicht was,was er dan nog een prijs te verdienen. Daarop had Egbert(ook Liverpool supporter) wat gevonden,stapte naar Mourinho toe en zei tegen hem; als ons favo duo wint,zal ik een liedje voor je zingen.Zo is het verlopen en belofte maakt schuld. Dus Egbert; "Grasias senor,grasias senor" met het bijhorende dansje en allles erop en eraan.  ::jaja:: ::jaja::

PS; Gisteren heb ik wat heen en weer gezapt van het voetbal naar PE en vise versa,dus mijn excuses mocht het zijn dat ik ergens iets door elkaar gehaald heb.