Auteur Topic: aflevering 8  (gelezen 9623 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
aflevering 8
« Gepost op: 15-04-2007, 13:04:04 »
Vanavond aflevering 8 van Peking Express.

In dit topic kun je hierover alles kwijt  :)


Ik ben benieuwd of er vanavond idd weer iemand uit moet. En hoe het de koppels vergaat als ze gemixed worden. Ben benieuwd wie bij wie zit  :)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline duvel

  • Forumlid
Re: aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2007, 20:31:02 »
                ik verheug me op de aflevering van vanavond,k heb wat voorstukjes gezien nu eens zien hoe anja en nancy het gaan doen,ze zijn mijn favoriet ,het zijn echte bikkels,misschien na vanavond het gezeik kwijt van lage topjes, domme blondjes etc  . jullie fan duvel  ::bravo::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2007, 21:25:48 »
Er moet dus wel iemand uit vanavond :(
Ik hoop Anja en Nancy, want dat is goed voor mijn pool ;D

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 15-04-2007, 21:41:07 »
Dam,jammer dat Raf & Marta er uitliggen.
Eigelijk had ik ook nog wel meer auto's die pech zouden hebben verwacht,dan die enen auto zonder benzine.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2007, 21:43:13 door Pierce_Brosnan »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 15-04-2007, 21:42:29 »
Shit, Raf en Martha...erg jammer. :(

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 15-04-2007, 21:52:48 »
Konden de kanidaten in de bus naar de zoutvlakte niet horen wat Art voor de camera vertelde over de opdracht en het mixen van de koppels? Ze zaten in dezelfde bus en hadden hun oren niet bedekt volgens mij?  ???

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 15-04-2007, 23:23:29 »
Gelukkig niet anja en nancy eruit... zijn erg sterk, zijn volgens mij de enige twee die pascal en miranda eruit kennen wippen, zou erg leuk zijn...

jammer voor moeder en zoon, waren goede verliezers ::ok:: en leuke kanditaten.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 16-04-2007, 13:48:48 »
Ik vond het een beetje een rare aflevering. Miranda en Pascal krijgen een lege tank mee, dat kan al eik niet. Maar dan  brengen ze ´m terug en er wordt niets meer over gezegd  ???

Verder chapeau voor Anja en Nancy, wat een team zeg  ::ok:: In het begin konden ze geen kaart lezen en nu lijkt het niet uit te maken of ze nou kompas, gps of wat dan ook moeten doen  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 16-04-2007, 17:17:01 »
Ja, of vrachtwagen rijden  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2007, 18:34:18 »
Ik ben 't vergeten. 2e keer deze serie ::)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2007, 21:26:04 »
Ik vond het een beetje een rare aflevering. Miranda en Pascal krijgen een lege tank mee, dat kan al eik niet. Maar dan  brengen ze ´m terug en er wordt niets meer over gezegd  ???
ja, dat vond ik ook een beetje vreemd
Menno is gek

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2007, 14:04:04 »
Ik ben 't vergeten. 2e keer deze serie ::)

Haha, met jou kan ik praten, ik ben het voor de 3e x vergeten, drukte heerst.
Het zelfde geldt voor mijn pool helaas, hoewel die schade nog mee valt geloof ik.

Ben benieuwd naar de komende aflevering, die ik wél ga kijken, en daarna 2 weer ga missen door Rome haha zucht.
Do you want to go to the Seaside?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2007, 20:02:54 »
Wat is Pascal een gelukzak, die heeft mogen overnachten samen in een tentje met Anja  :o :o :o

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2007, 20:06:33 »
 ::rofl:: ::rofl:: die achtergrondmuziekjes telkens ze Jozefien en Martha in beeld brachten op die zoutvlakte  ::rofl::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2007, 07:49:44 »
Ik vond het een beetje een rare aflevering. Miranda en Pascal krijgen een lege tank mee, dat kan al eik niet. Maar dan  brengen ze ´m terug en er wordt niets meer over gezegd  ???

Verder chapeau voor Anja en Nancy, wat een team zeg  ::ok:: In het begin konden ze geen kaart lezen en nu lijkt het niet uit te maken of ze nou kompas, gps of wat dan ook moeten doen  ;D
GOEDE MORGEN
lege tank ,terugreiden ,en ja enige die even iets zei was eghbert,en hop terug weg, kzou me al veel vragen stellen :-\\
maar ja het is en blijft een race
prachtig
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2007, 07:50:49 »
Ik ben 't vergeten. 2e keer deze serie ::)
ai ai
spijtig het was een super mooie en spannende aflevering met prachtige beelden, ::jaja:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2007, 07:53:58 »
Wat is Pascal een gelukzak, die heeft mogen overnachten samen in een tentje met Anja  :o :o :o
goede morgen
koekoe toch foei(grapje)
 ::rofl::
ze doen het toch wel goe die meiden zeker weten chapeau
reactie van 1 van de vrouwen denk miranda op 1 van de nichtjes, ja ze loopt met haar voeten naar binnen ,da hou je voor je eigen ,maar misschien lag het eruit voor ze het wist  ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2007, 07:55:46 »
::rofl:: ::rofl:: die achtergrondmuziekjes telkens ze Jozefien en Martha in beeld brachten op die zoutvlakte  ::rofl::
inderdaad
ook eghbert met zen schaduw was kei leuk
dan was hij daar waar zou hij nu zijn ,hij wist gedverdorie niet meer waar de schaduw was grappig ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline garco

  • Forumlid
Re: aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 20-04-2007, 07:19:31 »
Ik vond Miranda wel grappig over Anja en Nancy, ik weet het niet meer precies maar iets over modepopjes ofzo...Was zij zelf niet een of andere miss geweest in een ver verleden?

Ook vond ik het wel grappig toen ze in de Jeep zaten en Miranda aan Pascal iets vroeg over zijn loopmaatje: 'jaja was hartstikke leuk!' Miranda: 'Nee, dat vroeg ik niet', Pascal: 'Oh ja jaja sterke vrouw ja, zeker'...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2007, 07:40:12 »
Ik vond Miranda wel grappig over Anja en Nancy, ik weet het niet meer precies maar iets over modepopjes ofzo...Was zij zelf niet een of andere miss geweest in een ver verleden?

Ook vond ik het wel grappig toen ze in de Jeep zaten en Miranda aan Pascal iets vroeg over zijn loopmaatje: 'jaja was hartstikke leuk!' Miranda: 'Nee, dat vroeg ik niet', Pascal: 'Oh ja jaja sterke vrouw ja, zeker'...
JA JA denk dat ze miss Holland was,dus ook een modepopje (als je het zo mag noemen ,maar miss,modepop of niet de nichtjes doen het toch heeel goed ,miranda ook natuurlijk,maar is (sorry ) niet echt men favoriete)
en inderdaad pascal antwoorde 2x fout  ::jaja::op haar vraag ,het nichtje was te sterk voor hem(tussen haakjes gezegd chapeau ::ok::) en dat wou hij denkelijk niet ::ohno:: onmiddellijk zeggen ::zwaai::
tot de volgende
dieren zijn je echte vrienden