Auteur Topic: Winnaar is bekend  (gelezen 21859 keer)

Offline Black Moon

  • Forumlid
Winnaar is bekend
« Gepost op: 14-04-2007, 18:52:52 »
Nog niet aan ons, maar al wel aan de Peking Express leiding (maar niet Roos en Art want die staan daar buiten) nog VOOR het programma gestart is! Kijk maar eens naar de volgende opmerkingen van een bron die het weten kan:

* Paul en Pascalle zijn een tweetal acteurs, zuiver en alleen gebruikt voor de sensatie

* Ralph en Servio vielen af omdat de programma makers NIET voor eventuele kosten/processen op wilden draaien als gevolg van zijn verwikte enkel. Geloof me, Servio wilde door.

* Bij het schieten waren verschillende van de blikjes vastgeplakt zodat ze nooit of te nimmer eraf geschoten konden worden. Roos constateerde dit voor tenminste 1 koppel en sprak haar verontwaardeging hierover uit

* Herinner je het zingen, dansen enzo nog? Wist je dan ook dat de Peking Express een zodanig aantal lintjes had uitgedeeld (voor de verschillende kleuren) dat de winnaar al bekend was voor het spel ten einde was?

Meer als het volgt!

Offline PH-TIM

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2007, 18:26:41 »
En nu vraag ik me af van welke "betrouwbare" bron jij dit allemaal hebt.

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2007, 18:40:34 »
Iemand die wel heeeeeeeeeel dicht bij het spektakel aan zit...

Offline PH-TIM

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #3 Gepost op: 17-04-2007, 19:12:23 »
Dat is nog geen antwoord...

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #4 Gepost op: 17-04-2007, 19:14:34 »
Tsja, ik mocht het je dan ook niet geven...

Offline PH-TIM

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2007, 19:15:45 »
Slecht  >:(. Maakt het verhaal een stuk onbetrouwbaarder.

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2007, 19:17:24 »
Als het allemaal achter de rug is kan ik het je wel laten weten. Maar daar heb je nu nog nix aan natuurlijk.

Offline PH-TIM

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #7 Gepost op: 17-04-2007, 19:18:05 »
Dan wacht ik af...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2007, 19:39:37 »
 Ofwel is Black Moon een grappenmaker(ster) die fabeltjes aan't vertellen is, dan vind ik het okee  ::ok::  ::rofl::
Ofwel is Black Moon echt iemand die meer van PE afweet:een insider,een familielid,kennis,of misschien deelnemer zelf? Dan vind ik het niet okee  ::ohno:: om nu al op de (voor ons als kijkers) afleveringen te gaan vooruitlopen  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #9 Gepost op: 17-04-2007, 20:06:06 »
* Paul en Pascalle zijn een tweetal acteurs, zuiver en alleen gebruikt voor de sensatie
Hierover wil ik ook nog iets kwijt. Spijtig dat ik het niet op het forum kan zetten,(ik vind het niet terug op de site van mijn krant),maar Paul woont niet zover van bij mij vandaan,gisteren in mijn krant stond er bij de regionale pagina's een artikel over Paul. Hij is helemaal geen acteur,wel heeft hij al een groot deel van de wereld gezien,en het is zijn DOCHTER die hem ingeschreven heeft voor PE,met de bedoeling om als vader/dochter deel te nemen.Maar toen bleek dat Enkel Paul mocht deelnemen en zijn dochter niet. Zo is Paul dan aan Pascalle gekoppeld. Paul heeft in het interview dan nogmaals hetzelfde verteld zoals ie op tv gedaan heeft;iets in de zin van," ik had misschien niet verder geraakt,maar het zou toch een stuk makkelijker geweest zijn,had ik met mijn dochter kunnen deelnemen.
Dus Black Moon,je bent een zeveraar  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #10 Gepost op: 17-04-2007, 20:17:21 »
Zoals je weet (wat, je wist dat niet? ::) ) staan alle deelnemers bij PE onder contract en mogen niets over het verloop van de show zeggen. Vandaar.

Als ik een zeveraar ben, zul jij wel een koe zijn (dubbel zelfs)  :P

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #11 Gepost op: 17-04-2007, 20:31:04 »
black moon, mag ik vragen wat je er aan hebt om dit allemaal te schrijven? als je onder de tien jaar bent, snap ik het wel. ben je echter ouder dan ben je een infantiele onbenul.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #12 Gepost op: 17-04-2007, 20:38:26 »
Haha, jij bent heel grappig.

Zou jij het niet willen weten als je door produktie bedrijven continue wordt opgelicht? Geef maar geen antwoord, ik denk dat ik het al weet.

Als je echt denkt dat dit onversneden televisie is vraag je je waarschijnlijk ook af waar al die mensen in GTST wonen, niet? Kom aan, voor PE is een script en het wordt tot op de letter gevolgd.

Maar ja, dat mensen NIET op de maan zijn geland is verder ook niet helemaal bewezen...

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2007, 21:03:34 »
Dit programma is vorig jaar opgenomen. De winnaar is dus al bekend. Dat er een script is mag misschien wel zo zijn maar doet volgens mij niets af aan de integriteit en eerlijkheid van dit spelletje? Ga maar eens een avond naar een stuk wat voor TV wordt opgenomen zoals "Raymond is laat", daar heb je als publiek ook aan een soort script te houden, niks spontaan aplaus of zelf mogen kiezen naast wie je zit, het wordt je allemaal verteld door de regie.

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2007, 21:10:58 »
Ten dele mee eens.

Wat me echter tegen staat is dat het wordt afgebeeld alsof het een eerlijke strijd is. Dat is het dus zeker niet en daar doel ik dan ook op wanneer ik zeg dat de winnaar al bekend is voordat de wedstrijd begonnen is. En als DAT dan niets afdoet aan de eerlijkheid van het spel dan weet ik het ook niet meer. Want als dit nep is, wat dan nog meer?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #15 Gepost op: 17-04-2007, 21:16:38 »
black moon, mag ik vragen wat je er aan hebt om dit allemaal te schrijven? als je onder de tien jaar bent, snap ik het wel. ben je echter ouder dan ben je een infantiele onbenul.
Tja ibung,ik reageer ff op de post onder je. Die "zwarte maan" is naar mijn mening een gefrusteerd manneke die zijn overtollige energie kost wat kost kwijt wilt,want nu begint die zelfs over GTST en over maanmannetjes  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Straks ziet hij mij nog als je overgrootvader  ::jaja:: ::jaja:: (ofwel als Jeniffer Saunders)  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (pssssttt) [size=02pt]kweet niet of haar naam juist geschreven is[/size]  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #16 Gepost op: 17-04-2007, 21:17:38 »
Dit soort discussie komen elk jaar weer te voorschijn bij wat voor realityprogramma dan ook...in sommige zit een kern van waarheid en in sommige niet....

Mijn mening hierover is dat ik het onwijs flauw vind om te gooien met uitspraken die gaan over het feit dat je dicht bij de haard zit of wat dan ook..
Als je uitspraken doet dan vind ik ook dat je ze moet nuanceren en verklaren, en niet afdoen met woorden die de volgende strekking hebben: als het allemaal achter de rug is dan kan ik het je wel laten weten.....Begin er dan nu ook niet over, maar pas wanneer de finale is gespeeld denk ik dan!!!

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #17 Gepost op: 17-04-2007, 21:25:28 »
Dit soort discussie komen elk jaar weer te voorschijn bij wat voor realityprogramma dan ook...in sommige zit een kern van waarheid en in sommige niet....

Mijn mening hierover is dat ik het onwijs flauw vind om te gooien met uitspraken die gaan over het feit dat je dicht bij de haard zit of wat dan ook..
Als je uitspraken doet dan vind ik ook dat je ze moet nuanceren en verklaren, en niet afdoen met woorden die de volgende strekking hebben: als het allemaal achter de rug is dan kan ik het je wel laten weten.....Begin er dan nu ook niet over, maar pas wanneer de finale is gespeeld denk ik dan!!!


Helemaal mee eens  ::jaja:: ::jaja:: Om het kort te houden,laat de fans van realityprogramma's er week tot week van genieten,en kom niet halfweg het programma af met " ik weet wie er gaat winnen"   ::ohno:: ::ohno::

Offline DR

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #18 Gepost op: 17-04-2007, 21:26:34 »
Helemaal mee eens Bakkertje, dit is eigenlijk een zinloze discussie.

Offline Black Moon

  • Forumlid
Re: Winnaar is bekend
« Reactie #19 Gepost op: 17-04-2007, 21:30:59 »
Sjee koekoe, je doet je naam wel eer aan zeg! Maar ja, begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd.