Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 7744 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 31-03-2007, 23:07:53 »
sorry hoor heb paul alleen heel de tijd moeilijk zien doen,zij mocht niet aan die jongen op het paard vragen waar ze de tent het beste konden zetten lijkt me toch echt dat iemand die daar woont het beter weet, maar knap van pascalle ze heeft het toch uitgelopen,en dat liedje bij het kampvuur sloeg helemaal alles,was zelf gillend weg gerend denk ik ::bravo::                 



Zelf vond ik het prachtig. Dee crew van Peking Express toont tenminste respect voor zoiets, en dat dwingt weer respect bij mij.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 1-04-2007, 07:50:32 door Bakkertje, Reden: stuk tekst verwijderd »

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 3-04-2007, 08:05:21 »
Natuurlijk vind iedereen dit een prachtige aflevering, ook ik. Mooie ruwe natuur met kaaimannen, piranha's en mooie cowboys. Echter 30 kilometer wandelen heeft niets te maken met Peking Expres. P.E. is liften, liften en nog eens liften. Dus dat deelnemers klagen over de etappe is begrijpelijk. 15 kilometer per dag is 4 tot 5 uur lopen. En dat op het warmste van de dag. Petje af voor alle kandidaten die dit hebben gehaald.
Het deed mij een beetje denken aan de tocht over die zandvlakte in de eerste Peking Express.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.