Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 11263 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2007, 17:57:30 »
Inderdaad.  ::)

Ik vond het jammer dat P & P twee amuletten wonnen.

En er werd wel erg weinig aandacht besteed aan een aantal koppels.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2007, 19:05:10 »
Ik vond Egbert echt heel erg bot overkomen naar de mensen toe. Doe toch eens even rusig zeg, en beleefd! Je bent notabene wel in andermans land en die mensen deden ook maar hun best! Ik heb me er echt aan geergerd! Bah! ::niet-ok::

Verder vond ik de aflevering wel oke, alleen jammer dat er niet zoveel kandidaten in beeld waren...
En wéér reden de twee nichtjes de verkeerde kant op ::rofl:: '
En volgende week barst de bom tussen Paul en Pascalle, zoals ik al dacht van tevoren. Dat kon ook niet goed blijven gaan. Maar goed, we zien het volgende week wel!

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2007, 21:50:08 »
Het was weer een verrassende aflevering, met heel andere stellen aan kop. Ik moet zeggen dat het land wel erg gastvrij is, het gaat ze gemakkelijker af dan in de PE mekong route. Het zal nog wel veranderen. En wat betreft het alleen maar laten zien van enkele koppels, ja dat kan denk ik ook niet altijd anders, als je van ieder koppel wat moet laten zien, dan ben je nog al wat tijd kwijt en raak je denk ik ook de draad van het spel kwijt. Ach ik heb genoten en daar gaat het om. Op naar aflevering 3.

Groet,
RG ::zwaai::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2007, 21:51:37 »
Ik vond Egbert echt heel erg bot overkomen naar de mensen toe. Doe toch eens even rusig zeg, en beleefd! Je bent notabene wel in andermans land en die mensen deden ook maar hun best! Ik heb me er echt aan geergerd! Bah! ::niet-ok::

Ik vond P & P stukken botter. Ook al kun je het samen niet zo goed vinden, dan hoef je dat nog niet zo te laten merken naar de mensen die je helpen.

Zoals ze bij het eten zaten, zonder een woord te zeggen... Dat vind ik ronduit onbeschoft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2007, 21:53:59 »
Ik vond P & P stukken botter. Ook al kun je het samen niet zo goed vinden, dan hoef je dat nog niet zo te laten merken naar de mensen die je helpen.

Zoals ze bij het eten zaten, zonder een woord te zeggen... Dat vind ik ronduit onbeschoft.

Dat laatste keek mij een beetje nep, ik denk dat ze echt wel wat gezegt hebben hoor die hele maaltijd. In ieder geval die 2 mensen die hen brengden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2007, 21:56:19 »
Brachten ;), ja ik mag toch hopen van wel.

Maar ook achterin die auto al, je kan je toch wel een beetje inhouden, lijkt me.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Roos Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2007, 13:24:17 »
Hoe deden Hans en Emely het in aflevering 2 ?
In de eerste aflevering leek me dat een heel sterk koppel.

mvg

Offline angeliqueje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2007, 16:17:02 »
..........zij kan iniedergeval liften en de brazilianen vinden haar helemaal leuk dus het zal allemaal wel meevallen,en zij zegt zelfs eerlijk dat ze helemaal niet weet of ze uberhaupt ooit vrienden zullen worden,dus zo positief doet ze niet ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2007, 18:02:27 door Bakkertje, Reden: stuk beledigende tekst verwijderd »

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2007, 17:28:31 »
Toffe aflevering! Niets te klagen gehad! Dat andere koppels meer afwezig werden gelaten vind ik alleen maar goed zodat je een goed beeld over elk koppel kan scheppen. Zo is het tenminste geen wirwar.

Frustraties voor de volgende aflevering beloofd, P.vrouw die tekeer gaat tegen tof-uitziende marathon-man. We weten allen dat den marathon-man toch gelijk heeft!

Gegroet!

Offline Gandalf59

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2007, 18:16:03 »
Nou ik weet niet hoor volgens mij is Paul en beetje een slapjanus.. ::hypocriet::

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2007, 18:51:49 »
Nou ik weet niet hoor volgens mij is Paul en beetje een slapjanus.. ::hypocriet::

Volgens mij is hij een heel zachtaardig persoon, tegenover zo'n kenau als Pascalle.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2007, 19:39:08 »
ik denk dat ik nog zal moeten wachten tot dinsdag  :-\\ Hoe zouden Marc & Theo het gedaan hebben deze week? (tja in België lopen we een heel klein beetje achterop)
HEY
idem hier
nog 2 uurtjes wachten en we kunnen ook  ons oordeel vormen over aflevering 2 ::jaja::
denk da iedereen toch een andere kijk ::vergroot:: heeft op elke aflevering
wel misschien ietsie pietsie spijtig dat je onrechtsstreeks toch overal iets hoort over de voorbije aflevering
zelfs in de gva
maar langs de andere kant zijn de artikels wel heel leuk geschreven ::jaja::
ben benieuwd ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline adri

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2007, 22:38:43 »
vond het een toffe aflevering alleen vinden veel mensen de maraton man aardig omdat hij bijna niks zegt denk ik daar kom je alleen niet ver mee,zie echt iets raars aan hem kan het alleen maar over fysiek hebben, pascalle regeld alles ,en als de avond echt zo stilzwijgend was verlopen en als zij echt zo"n kenau iszou ze denk ik niet zo veel voor elkaar krijgen die mensen waar ze sliepen moesten ook huilen bij het afscheid is toch allemaal niet voor niks,zoals ik las op dit forum spreekt paul geen engels dus door hem zal het allemaal niet komen

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2007, 06:28:46 »
vond het een toffe aflevering alleen vinden veel mensen de maraton man aardig omdat hij bijna niks zegt denk ik daar kom je alleen niet ver mee,zie echt iets raars aan hem kan het alleen maar over fysiek hebben, pascalle regeld alles ,en als de avond echt zo stilzwijgend was verlopen en als zij echt zo"n kenau iszou ze denk ik niet zo veel voor elkaar krijgen die mensen waar ze sliepen moesten ook huilen bij het afscheid is toch allemaal niet voor niks,zoals ik las op dit forum spreekt paul geen engels dus door hem zal het allemaal niet komen
goeiemorgen
een man moet van zich laten horen dat doen de meesten wel ,maar denk dat Paul gewoon zo is ,misschien ligt het aan het feit dat hij veel alleen weg is met de fiets in de natuur de bergen enz ,en niets of niemand rond zich heeft.En nu ja Pascalle is een vrouw ,en welke vrouw is er niet sentimenteel en  :\'( eens niet )ze is ook volmondig om een lift te regelen en dat lukt haar nog aardig ook,zo hebben ze hun taken wat verdeeld,maar denk dat we nog wat te zien krijgen als je de intro's bekijkt
dus afwachten maar
zit reeds af te tellen
bye ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Existentialist

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2007, 09:47:58 »
vond het een toffe aflevering alleen vinden veel mensen de maraton man aardig omdat hij bijna niks zegt

Den marathon-man ziet er gewoon tof uit, en nuttigt zijn leven 100 keer beter dan het opmaakpopje.

Offline Izzie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2007, 14:09:34 »
Ik vond het wel jammer dat je zo weinig zag van de andere koppels, maar al bij al was het wel een goede aflevering.
Kijk zeker uit naar de volgende, want die clash tussen P&P zal zeker de moeite waard zijn.

Ook vond ik Egbert bijzonder onbeschoft, je mag wel een beetje dankbaarheid tonen vind ik. Maar okay, ik begrijp de frustraties wel, maar dat moet je dan niet op die mensen uitwerken.

Ik verwacht dat de blondjes misschien toch wel eens hun hersencel gaan vinden en ons misschien wel eens kunnen gaan verrassen. Want als dit zo blijft duren...dan is het bye bye voor hun...en terecht dan ook.

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2007, 21:16:15 »
Ik vind dat Pascalle kan zagen ... en profiteert van Paul zijn goedheid. Ze kan misschien wel snel liften regelen maar ze heeft gewoon geluk gehad. En inderdaad je leeftijd roep je toch niet uit .... Trouwens haar schoonheidsprodukten werken volgens mij in de verkeerde richting !