Auteur Topic: muziek  (gelezen 16460 keer)

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
muziek
« Gepost op: 27-02-2007, 20:26:37 »
Aangezien ik altijd een fan ben van de mooie nummers in welke serie dan ook, open ik bij deze dit topic.

Ik heb niet super goed opgelet bij aflevering 1, maar er kwamen een aantal oude en bekende nummers in voor.
Allereerst:

- Summon the Worms van Brian Tyler (het welbekende intro nummer)
- Dune Messiah van Brian Tyler (het rustige, op het intro horende nummer)

En wanneer de deelnemers zich aan het strand bevinden, het vrolijke deuntje:
- Copacabana van Barry Manilow

Aanvullingen zijn welkom.

Offline dimson

  • Forumlid
Re: muziek
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2007, 22:18:52 »
Ik zoek achter het super spannend en toch redelijk zwaar filmmuziekje onder het stuk waar de laatste deelnemers uit de kabelbaan komen in de eerste aflevering. Heeft iemand dit herkend?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: muziek
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2007, 20:01:26 »
Ik heb in ieder geval Dinner is Served van Hans Zimmer voorbij horen komen, volgens mij toen ze de berg af gingen (weet het niet meer helemaal zeker). :)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2007, 21:39:25 »
Afl 3:

Hamburg Breakout en met ook nog een stukje Paper Factory Exit uit Tomorrow Never Dies
Come In 007,Your Time Is Up uit The World Is Not Enough

Waren te horen op het een na laaste moment in Brazillia om bij de 1ste 2 teams te horen die de proef mochten doen. Ook Brazil van Brazil was uiteraard te horen.

Offline Dany81

  • Forumlid
Re: muziek
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2007, 15:22:54 »
De trailer van deze week op net 5 voor peking express heeft een nummer van de artic monkeys, maar dan een remix (meer latino invloeden)? Weet iemand dit nummer?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: muziek
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2007, 13:30:38 »
Geweldige muziek afgelopen keer.

Ik hoorde muziek van Ennio Morricone. Het nummer 'The Man with the Harmonica' uit Once upon a time in the West. Geweldig mysterieus nummer.

Toen Egbert en Josefien in het gammele bootje zaten en hun bootsman de krokodillen ging voeren hoorde ik de symfonie die achter de film Peter en de Wolf staat, was voor mij echt zware nostalgie :P

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: muziek
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2007, 13:37:13 »
Geweldige muziek afgelopen keer.
En natuurlijk dat fantastische kampvuurlied van Paul. De wilde dieren bleven zelfs op afstand ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: muziek
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2007, 13:40:54 »
En natuurlijk dat fantastische kampvuurlied van Paul. De wilde dieren bleven zelfs op afstand ::rofl::

Ik vond het best mooi moet ik zeggen. Mooi beelden erachter gemonteerd ook ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: muziek
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2007, 08:37:47 »
Ik hoorde deze week ook het thema van Indiana Jones, bij Raf & Martha geloof ik.

En verder hoorde ik ook ergens een heel blij gefloten liedje (oa. bij Paul en Pascalle, maar ook bij andere stellen). Weet iemand wat dat was?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline garco

  • Forumlid
Muziek uit Peking Express
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2007, 20:53:58 »
Luitjes,

Twee weken geleden heb ik de cd van de muziek van PE gekocht. Dit is zeer aan te raden. Ik heb hem sindsdien in de auto. Echt prettig om naar te luisteren als je tenminste een beetje van symfonische klassieke muziek houdt!

Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Peking_Express onder het kopje muziek.

Offline Soujiro

  • Forumlid
Re: muziek
« Reactie #10 Gepost op: 4-05-2007, 16:21:08 »
Hoi,

Weet iemand van wie de muziek is tijdens dat egbert en jozefien een berg moesten beklimmen en onderweg vragen oplossen?


Offline Fonzz

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 8-05-2007, 22:53:58 »
Hellow iedereen,

ik ben dringend op zoek naar de nogal heroïsche muziek die twee keer (tot nu toe) werd gebruikt in de aflevering naar de finale. Ze werd gebruikt toen iedereen eindelijk weg was uit de monsterfile en anja en nacy ook weg waren, en later ook als Pascal en Miranda een lift hadden gevonden in een witte auto (:)).

Kan iemand helpen?

Dankuwel!

Offline Harregarre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 8-05-2007, 23:09:07 »
Heb het hier niet precies bij de hand, maar je kunt 't best zoeken op muziek van John Williams, Hans Zimmer e.d. Ze gebruiken vrij standaard 'spannende' filmmuziek. Kan anders morgen wel even kijken welk nummer 't precies is, als niemand anders al geantwoord heeft.
In het land der blinden is éénoog koning.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2007, 13:00:14 »
Ik hoorde deze week ook het thema van Indiana Jones, bij Raf & Martha geloof ik.

En verder hoorde ik ook ergens een heel blij gefloten liedje (oa. bij Paul en Pascalle, maar ook bij andere stellen). Weet iemand wat dat was?  ???

Daar ben ik ook benieuwd naar  8)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: muziek
« Reactie #14 Gepost op: 17-05-2007, 13:02:34 »
nog een aanvullinkje , te horen in aflevering 10:

the river kwai march

squishy van thomas newman

 ::tandpastasmiley::

Offline wim.Stroobant

  • Forumlid
HELP !!!!
« Reactie #15 Gepost op: 16-06-2007, 20:45:39 »
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik zit met een probleem. :-\\
Ik heb gemerkt dat er op dit forum grote fans zitten van PEKING EXPRESS en hierbij dus ook fan van de muziek die daarin gespeeld wordt.

Nu ik zit met een deuntje in mijn hoofd van een mooi nummertje dat in het programma gespeeld is uit een bepaalde film, maar ik kan er niet opkomen uit welke. Ik word er helemaal gek van  :o ::oink::

Ik heb mijn best gedaan om het zelf wat te spelen:

http://users.telenet.be/wim.stroobant/watisdit.mp3

(ik weet ook wel dat het marginaal klinkt, maar het deuntje is wel duidelijk denk ik)

Wie kan er mij helpen???

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HELP !!!!
« Reactie #16 Gepost op: 16-06-2007, 20:57:26 »
Waarschijnlijk is het van Children of Dune.

http://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_Dune

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: muziek
« Reactie #17 Gepost op: 16-06-2007, 22:39:25 »
Heeft iemand de DVD van Peking Express 1? Ik heb hem en ik wil graag weten welke muziek er tijdens het hoofdmenu van de DVD word gedraait ;D

Offline wim.Stroobant

  • Forumlid
Re: HELP !!!
« Reactie #18 Gepost op: 16-06-2007, 23:44:38 »
Children of Dune is inderdaad machtige muziek. Ik ben niet zeker of het melodietje dat ik nagespeeld heb echt van deze CD is. In ieder geval lijkt het er toch sterk op. Als iemand andere ideeën heeft... ik hoor het graag.

Offline wim.Stroobant

  • Forumlid
Re: muziek
« Reactie #19 Gepost op: 19-06-2007, 21:43:30 »
Ik hoorde het melodietje in telefacts (nu bezig op VTM, belgie) het is in een reportage van telefacts over vincent kompany (belgische stervoetballer)in Congo...

Ik zal er ergens een fragmentje van proberen te vinden...