Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75291 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #20 Gepost op: 11-03-2007, 21:52:45 »
Met die t-shirts was wel dom zeg.  ::rofl::
Verder wel een lekker fanatiek duo gewoon, niet meer en niet minder. Niet onsympathiek.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2007, 22:00:29 »
Ik vind ze ook wel leuk, alleen Pascal kan wel ietsje meer relaxen.. het draait niet altijd om racen, racen en nog eens racen.. al kan ik me wel goed voorstellen dat het stress is  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2007, 22:01:04 »
Die Pascal lijkt idd een beetje op Reinier.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2007, 22:01:40 »
Ik vind ze ook wel leuk, alleen Pascal kan wel ietsje meer relaxen.. het draait niet altijd om racen, racen en nog eens racen

Als je in de wedstrijd wil blijven gaat het daar dus wel om, zo simpel is het.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2007, 22:03:10 »
Als je in de wedstrijd wil blijven gaat het daar dus wel om, zo simpel is het.
Tuurlijk, maar je wilt toch ook wel wat gezien hebben of niet? Ik zeg ook dat ik snap dat ze heel fanatiek willen racen (zou ik ook doen) alleen je moet oppassen dat je niet doorslaat zeg maar.

Verder vind ik ze leuk hoor :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2007, 22:06:07 »
Zijn van die strevertjes, nu nog wachten tot ze op hun plaat gaan met een spel, dan willen ze ook naar huis. ;D

PS het spel hadden ze niet gewonnen, de andere hebben verloren.....'t is net hoe je er tegen aan kijkt.... ::vergroot::

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2007, 22:12:47 »
Miranda ::niet-ok:: ::niet-ok:: was aan het twijfelen of ze hun "vrienden" Hans en Emily zouden afvlaggen terwijl ze een deal hadden. dan ben je echt slecht.

Offline duvel

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2007, 22:19:26 »
wat een eng stel is dit zeg , en en voor de tweede keer anja en nancy de rode vlag geven,wordt er misselijk van, volgens mij hebben ze geen idee waar ze zijn ,zijn helemaal gefixeerd om te winnen.
bah

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2007, 22:23:20 »
wat een eng stel is dit zeg , en en voor de tweede keer anja en nancy de rode vlag geven,wordt er misselijk van, volgens mij hebben ze geen idee waar ze zijn ,zijn helemaal gefixeerd om te winnen.
bah

Ik herhaal nog maar even wat ik in een ander topic zei:

Dus omdat Pascal en Miranda de vlag gebruiken zijn ze een walgelijk stel? Dan snap je echt dus niks van het spel dat gespeeld wordt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2007, 23:11:24 »
Pascal & Miranda zijn gewoon een hartstikke goed duo ::ok::

Als je de vlag hebt, moet je hem gebruiken! Je zit @#$%^&* in een race en je moet winnen, geen genoegen nemen met een twee plaats of iets degelijks.

wat een eng stel is dit zeg , en en voor de tweede keer anja en nancy de rode vlag geven,wordt er misselijk van, volgens mij hebben ze geen idee waar ze zijn ,zijn helemaal gefixeerd om te winnen.
bah

Pfff zeur niet ofzo. In serie 2 zijn er koppels 5x afgevlagt in één etappe, en niemand zeurde erom...
« Laatst bewerkt op: 12-03-2007, 07:10:31 door Bakkertje, Reden: vloekwoord verwijderd »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2007, 08:48:29 »
Heel goed gevlagd! ::ok:: Als je dat ding hebt en je doet er niks mee, dan pas spoor je niet... Tuurlijk gebruiken ze dat ding, is onderdeel van het spel toch! ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2007, 19:57:57 »
Ze verloren er zelf wel heel wat tijd mee, ik vond het dus niet zo slim. En eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig om dan maar helemaal terug te gaan rennen  :-\\

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #32 Gepost op: 12-03-2007, 22:41:51 »
Ze verloren er zelf wel heel wat tijd mee, ik vond het dus niet zo slim. En eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig om dan maar helemaal terug te gaan rennen  :-\\

Ja het was niet zo slim, maar ik vond het wel grappig ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2007, 07:59:27 »
En eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig om dan maar helemaal terug te gaan rennen  :-\\

Vind ik niet, het is in ieder geval minder kinderachtig dan doen alsof je de stopvlag niet gezien hebt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2007, 08:51:45 »
Vind ik niet, het is in ieder geval minder kinderachtig dan doen alsof je de stopvlag niet gezien hebt.

Ja dat vond ik ook nogal kinderlijk. Je ogen dichtdoen, dan ben je er niet.  ::rofl::

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #35 Gepost op: 13-03-2007, 10:10:19 »
Pascal & Miranda zijn gewoon een hartstikke goed duo ::ok::

Als je de vlag hebt, moet je hem gebruiken! Je zit @#$%^&* in een race en je moet winnen, geen genoegen nemen met een twee plaats of iets degelijks.
Als je de vlag hebt, moet je hem inderdaad gebruiken. Het was alleen niet nodig en absoluut niet slim om hem op dat moment te gebruiken (of er iig voor te stoppen). Ze hadden namelijk een directe lift naar Brasilia en Anja en Nancy zaten in een langzame vrachtwagen (ze werden tenslotte ingehaald). Anja en Nancy waren dus niet echt meer gevaarlijk. Verder wisten Pascal en Miranda dat ze op dat moment tweede lagen en dat ze één duo achter hun niet wilden afvlaggen (die hun daarna dan ook nog inhaalde). Dan is het toch niet slim om je tijd te verdoen met het afvlaggen van Anja en Nancy?! Het was hierdoor (en door het niet goed opletten op inhalende auto's/duo's) hun eigen schuld dat ze hun tweede plek alsnog in gevaar brachten.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #36 Gepost op: 15-03-2007, 15:44:04 »
Vind ik niet, het is in ieder geval minder kinderachtig dan doen alsof je de stopvlag niet gezien hebt.

Ik heb afgelopen zondag gemist  :\'(  Maar wie deden dit?
Do you want to go to the Seaside?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #37 Gepost op: 15-03-2007, 16:41:28 »
Anja en Nancy, die gingen op de grond liggen, met hun handen voor hun ogen. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #38 Gepost op: 15-03-2007, 19:16:25 »
Anja en Nancy, die gingen op de grond liggen, met hun handen voor hun ogen. :-\\
DAT was juist kinderachtig inderdaad  :) hoewel ik er ook wel om kon lachen  ;D
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #39 Gepost op: 15-03-2007, 19:29:46 »
hoewel ik er ook wel om kon lachen  ;D
Pascal die durfde hen niet om te draaien  ??? moest ik in zijn plaats geweest zijn  ::) ::) ::) alhoewel, hij mocht misschien niet van Miranda  :-\\ :-\\   ;D ;D