Auteur Topic: [koppel] Pascal & Miranda  (gelezen 75318 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[koppel] Pascal & Miranda
« Gepost op: 22-02-2007, 20:12:43 »
Hier kun je alles kwijt over Pascal en Miranda  :)

De Nederlanders Pacal en Miranda volgden alle vorige edities van Peking Express op de voet. Zij willen het anders en vooral beter doen dan hun voorgangers.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2007, 15:55:07 »
Pacal ;)

Zij hebben alle edities gevolgd en kennen dus veel tactieken, en maken dus een goede kans! ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #2 Gepost op: 23-02-2007, 17:22:05 »
Lekker handig, Pascalle doet ook al mee  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #3 Gepost op: 23-02-2007, 19:42:37 »
Ik ben benieuwd hoe "anders" en "beter" ze het willen aanpakken...! Gaat ze volgens mij nog vies tegenvallen dan.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #4 Gepost op: 24-02-2007, 00:30:36 »

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #5 Gepost op: 26-02-2007, 12:56:42 »
Ze hadden een veelbelovend begin. Zo te zien zijn ze beiden zeer bedrevig en hebben een winnaarsmentaliteit.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #6 Gepost op: 26-02-2007, 16:44:24 »
Zie ik inderdaad erg ver komen ::jaja::

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #7 Gepost op: 26-02-2007, 21:08:07 »
ik vind ze een beetje TE-fanatiek, je ziet het zo vaak, "wij komen om te winnen" en dan gaan ze HARD op hun gevel......Of waren dat die andere ( Hans & Emely)
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 21:25:10 door wombat »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #8 Gepost op: 26-02-2007, 23:02:44 »
ik vind ze een beetje TE-fanatiek, je ziet het zo vaak, "wij komen om te winnen" en dan gaan ze HARD op hun gevel......Of waren dat die andere ( Hans & Emely)

Ehm nou volgens mij werden ze 2e en 3e, dus zo slecht hebben ze het niet gedaan.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #9 Gepost op: 27-02-2007, 17:17:05 »
Ik hoop dat ze héél ver gaan komen!! Miranda komt namelijk uit Zeeland (Arnemuiden) en is Miss Nederland geweest. Ik vind ze een leuk koppel.

Hieronder nog een stukje uit de PZV van vorige week:
Citaat
Arnemuidse Miss zoekt Zuid-Amerikaans pad
door Marcel Modde

ARNEMUIDEN - Ze zagen het als een kans van één op nooit meer. Dus toen Miranda (26) en haar vriend Pascal (26) eenmaal door de selectie waren van het televisieavontuur Peking Express, zegde zij zonder twijfel haar baan op het Sint Willibrordcollege op.
Achteraf heeft de voormalige Miss Nederland uit Arnemuiden geen minuut spijt van dat besluit. Het uiterst sobere verblijf nam ze graag voor lief. "Ik zou het direct weer doen. Je komt op plekken die je als toerist niet ziet, dringt door tot de echte leefwereld van de Zuid-Amerikanen." Want dat is, hoewel de titel anders doet vermoeden, waar de vierde editie van het populaire spelprogramma van Net 5 zich afspeelt. Liftend met je hele hebben en houwen (luxe-artikelen zoals deodorant zijn verboden) in een rugzak van het Braziliaanse Rio de Janeiro naar Lima in Peru. Wie het eerste aankomt, wint. De deelnemers krijgen één euro per dag te besteden, wat er op uitdraait dat ze onderweg moeten bedelen om eten en een slaapplaats bij de plaatselijke bevolking. Daar had het koppel uit Arnemuiden en Roosendaal het nog het moeilijkst mee.

"Je wordt geholpen door mensen die zelf nauwelijks iets hebben. Wanneer je voor ze staat, met je Nikes en goede kleren, zien ze ook wel dat we geld hebben. Alleen nu even niet. En om dan om eten te vragen... Maar je moet wel, anders heb je niets."

Miranda en Pascal bonden de strijd aan met acht andere koppels. Over de afloop moeten ze zwijgen. Ze werden geselecteerd uit zesduizend aanmeldingen uit Nederland en België. "Net5 zoekt verschillende karakters om het spel extra lading te geven: twee blonde meiden, een homopaar, een moeder en zoon. Pascal en ik hebben al vijf jaar een relatie, maar we wonen nog steeds apart, zien elkaar alleen in de weekeinden en zijn nog nooit langer dan twee weken samen geweest. Spannend dus of we het in stresssituaties uithouden. Maar we zijn nog steeds bij elkaar, dus kunnen we de volgende stap ook aan: samenwonen." Zodra zondag de eerste uitzending (20.30 uur, Net 5) is geweest, krijgt Miranda van de productiemaatschappij de vrijheid te praten over hun eerste avonturen. Aangezien de opnamen in oktober en november zijn geweest, valt het zwijgen ('om de spanning er in te houden') steeds zwaarder.

Miranda heeft inmiddels een andere baan gevonden in het onderwijs, bij de Theo Thijssenschool in Vlissingen. Haar klas kan rekenen op een portie morele en culturele bagage uit Zuid-Amerika. Zelf wil ze graag wat terugdoen voor de ontvangen gastvrijheid. "Ik heb tassen vol kleren klaarstaan, maar hoe weet ik zeker dat ze op het juiste adres aankomen?"

Bron: Provinciale Zeeuwse Courant 23-02-2007
« Laatst bewerkt op: 8-05-2007, 16:37:26 door n@ncy »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #10 Gepost op: 27-02-2007, 18:27:10 »
Ik snap eerlijk gezegt niet dat ze Miss Nederland is geworden hoor. Ik vind haar niet lelijk, maar ik vind haar echt niet heel erg mooi.

Maar gelukkig verschillen smaken

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2007, 20:06:20 »
snap niet echt dat zij miss nederland is geweest en lijkt me ook niet belangrijk voor dit programma en hem vind ik maar een doetje

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #12 Gepost op: 28-02-2007, 17:17:46 »
Ik vind het een leuk koppel!  Volgens mij botsen ze wel met het andere fanatieke sportieve koppel (die leger/politie mensen)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2007, 22:14:29 »
Deze zijn ook goed zeg! Ik zie ze nog erg ver komen!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #14 Gepost op: 4-03-2007, 22:17:53 »
Ik had/heb ze op 1 staan in mijn pool.. Dit blijft denk ik nog wel even zo.. Super leuk koppel, ik kan zelf ook echt niet tegen mijn verlies, herkenbaar.
Do you want to go to the Seaside?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2007, 22:19:02 »
Ja inderdaad ik kan zelf ook heel slecht tegen m'n verlies, en ik vind ze erg leuk  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2007, 22:21:27 »
Een jufvrouw gewoon laten spijbelen  :o

'Ja, en waar was u?'
'Gewoon, een paar gestoorde Nederlanders 100km verderop brengen.'

En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #17 Gepost op: 5-03-2007, 19:09:43 »
Nou inderdaad, dat vond ik toch wel erg vreemd hoor dat die juf gewoon niet les ging geven! Moeten ze hier in Nederland flikken, krijgen ze gelijk half Nederland over zich heen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2007, 21:21:42 »
Wat zijn ze ook dom.

Ze hebben zelf een shirtje aan met de Brazilliaanse vlag, en daar kijken ze niet eens op ::rofl::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Pascal & Miranda
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2007, 21:26:57 »
Beetje kinderachtig dat ze helemaal terug gingen rennen om de nichtjes af te vlaggen. Verloren ze zelf ook nog tijd mee....  :-\\
En: "Ik dacht dat ik de vlag goed in mijn hoofd had zitten" en ze hebben beiden een shirtje aan met de vlag erop  :)