Auteur Topic: [koppel] Hans & Emely  (gelezen 26272 keer)

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2007, 20:37:22 »
Eerst klagen dat ze niet zouden genieten en dan klagen dat ze teveel genieten  ::oink:: ???? Ik heb tot nu toe slechts 01 koppel gezien dat al twee afleveringen geniet  ::ok::en zeker niet over lijken  ::ok:: ::ok:: ::ok::gaat SO I KNOW AT LEAST SOMETHING: Proficiat Hans en Emily. Dat sommige mensen zeer snel oordelen of anderen zegt meer over hen  ::niet-ok:: dan over jullie  ::bravo::

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2007, 15:37:26 »
Ze pakken het helemaal goed aan, volgens mij.
Geen stress als het niet nodig is, gewoon lekker genieten.
En als het moet, weer net zo hard racen als de rest.
Ze hebben dan in ieder geval prachtige herinneringen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline frango piripiri

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2007, 21:43:48 »
Blijkbaar is dat hun strategie  ::pinokkio:: Een dagje lopen als gekken en een dagje lanterfanten... Naar het publiek toe vind ik het naar niks. Het is net of ze denken van we hebben ons best gedaan in de eerste aflevering en vanaf nu zijn we met vakantie... ::rofl::

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2007, 19:59:58 »
Emily heeft ook gezegd dat ze niet over lijken gaan bij PE. Dat is aan de ene kant wel goed, maar om het spel te winnen moet je gewoon soms erg hard zijn! En als hun er zijn om gewoon te genieten, dan is dat prima voor hun. Maar dan verwacht ik niet dat ze erg ver komen in het spel.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2007, 23:14:50 »
Ik zie Hans & Emely als finalisten, naast Pascal & Miranda

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #25 Gepost op: 17-03-2007, 14:02:34 »
Zij spelen het wel heeeeeeeeeeel slim en zijn dan ook met voorsprong mijn favoriet duo  ::bravo::. Ze blijven net als Yves en Wendy een beetje low profile, maar zetten steeds zeer goede resultaten neer en vergeten erbij om ook niet af en toe van het hele gebeuren te genieten  ::ok::.Tevens blijven zij steeds zeer beleefd tegenover de lokale bevolking en dat maakt van hen winnaars.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #26 Gepost op: 19-03-2007, 09:29:12 »
Niet leuk hoe ze die lift afpakten van Egbert en Jozefien.  ::ohno::
Gelukkig hebben ze er weinig aan gehad.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #27 Gepost op: 19-03-2007, 09:58:18 »
Vond ik inderdaad ook heel lullig!
Ik snap dat het een race is, maar voor mij gaat dit net ff te ver.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #28 Gepost op: 19-03-2007, 12:13:36 »
Niet leuk hoe ze die lift afpakten van Egbert en Jozefien.  ::ohno::
Gelukkig hebben ze er weinig aan gehad.
Ik had het idee dat ze niet wisten dat Jozefien al afspraken had gemaakt met die chauffeur.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #29 Gepost op: 19-03-2007, 12:27:07 »
Ik had het idee dat ze niet wisten dat Jozefien al afspraken had gemaakt met die chauffeur.

Had ik ook en dan is het logisch dat je een lift neemt als hij voor je neus stopt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2007, 14:17:21 »
Had ik ook en dan is het logisch dat je een lift neemt als hij voor je neus stopt.

Helemaal als Jozefien eerst nog Egbert moet halen

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2007, 16:19:51 »
Egggggggbèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèrt!
Kom hier!!!

*spring op en neer en flapper met je armen om aandacht te trekken*


Nee, af en toe erger ik me wel aan dat hyperactieve gespring en geschreeuw. Dus ik vond het wel geinig van Hans en Emily :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2007, 19:44:36 »
wat nou afpakken?! als een lift voor je neus stopt ga je zitten toch? moet Jozefien idd maar op een beter punt gaan staan  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2007, 07:45:54 »
Vond ik inderdaad ook heel lullig!
Ik snap dat het een race is, maar voor mij gaat dit net ff te ver.

Dit is helemaal niet lullig, zij hadden groot gelijk. Hans en Emily stonden honderden meters verwijdert van de 2 hysterische kinderen en dan is het normaal dat je een lift pakt die voor je neus stopt. Wat wel lullig is, is de zeer kinderachtige reactie  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: van dan vooral Jozefientje. Denk echt wel dat Emily  ::bravo:: die op eet met huid en haar. By the way: waar zijn hun beste vrienden Hannes & Jesse  ::joehoe:: nadat deze hun lift weggaven ????????

Offline Me-No-Nothing

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #34 Gepost op: 26-03-2007, 20:02:52 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Doe gewoon zo maar lekker verder en dan komen jullie wel verdiend in de finale

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #35 Gepost op: 2-04-2007, 19:30:20 »
Niet mijn meest favoriete koppel, maar ze doen het wel goed en verdienen het wel om verder te komen.

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #36 Gepost op: 9-04-2007, 21:44:27 »



Hans en Emily, jullie komen steeds minder positief in beeld! Wat was Hans belachelijk tegen die chauffeur tekeer aan het gaan! Je lijkt een nare autoritaire man die geen tegenspraak kan hebben. En Emily, wat kwam jij ontzettend dom uit de hoek toen jullie bij die straatarme mijnwerkers verbleven en zei dat je tenminste dan de vrijgeleide moest winnen, "dan was al die miserie tenminste niet voor niets geweest"! Hoe kun je dat zeggen? Zulke arme mensen! Je zou er van kunnen leren maar jij denkt aan je vrijgeleide! Wat een flater!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #37 Gepost op: 10-04-2007, 16:23:42 »
Hun tactiek volgens Hans: "Zo snel mogelijk een lift krijgen en in de volgende plaats komen..."
Is dat niet het doel van iedereen?  ???
En inderdaad, Emily sloeg echt een flater in de mijnen. Vond het echt schandalig. Pascal en Miranda gingen hier veel beter mee om!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #38 Gepost op: 11-04-2007, 00:23:43 »
Ik heb me altijd wat geergerd aan Pascale en Miranda maar de 2 laatste afleveringen zijn Hans en Emily duidelijk mijn minst favoriete duo. Hans is een echte beroepsmilitair en denkt dat hij, zoals bij de taxichauffeur, nog eens autoritair mag optreden. Ik hoop echt dat ze niet in de finale komen.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Hans & Emely
« Reactie #39 Gepost op: 11-04-2007, 06:14:10 »
Ik heb me altijd wat geergerd aan Pascale en Miranda maar de 2 laatste afleveringen zijn Hans en Emily duidelijk mijn minst favoriete duo. Hans is een echte beroepsmilitair en denkt dat hij, zoals bij de taxichauffeur, nog eens autoritair mag optreden. Ik hoop echt dat ze niet in de finale komen.
doet inderdaad een beetje uit de hoogte,een echte commandand,die chauffeur kreeg zen bak vol ,
pascal en miranda zijn wel niet met favo maar  ::ok:: goed gedaan in de mijnen
dieren zijn je echte vrienden