Auteur Topic: [koppel] Egbert & Jozefien  (gelezen 86344 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #180 Gepost op: 9-05-2007, 19:18:06 »
balpen-pak-hop-balpen-pak-hop-balpen-pak-hop ::rofl::
hey
kon eerst niet goed volgen ,maar nu ik gisteren de aflevering heb gezien  ::ok::
typisch voor egbert  ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #181 Gepost op: 9-05-2007, 19:20:53 »
Egbert was goed bezig tijdens de proef! Zelfs Jozefien stond ervan te kijken.  :o
Al blijf ik het niet helemaal terecht vinden dat zij mee naar Michu Pichu mochten, ik vind het wel leuk dat ze in de finale zitten! Moge de beste winnen  ::ok::
dit is nu eenmaal PE he ,maar waren al lang men favo dus voor mij persoonlijk komt het heel goed uit
het zal spannend zijn  ::zwaai:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #182 Gepost op: 9-05-2007, 19:41:25 »
dit is nu eenmaal PE he ,maar waren al lang men favo dus voor mij persoonlijk komt het heel goed uit
het zal spannend zijn  ::zwaai:: ::ok::

Dat ben ik helemaal met je eens hoor en ik gunde het sowieso alle koppels. Zo'n wereldwonder zien, dat gun ik echt iedereen die erbij in de buurt is, super gaaf. Maar daarom wel extra sneu voor P&M. die wel eerder binnenkwamen maar het niet mochten zien. Maar, zoals je zegt, dat is PE!!
Het zal zeker heel spannend worden, ik kijk al uit naar zondag!!

 ::bravo:: ::bravo::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #183 Gepost op: 12-05-2007, 23:44:48 »
Hoe leuk vond ik Egbert en Jozefien wekenlang, hoe heb ik om hen gelachen. Hun humor, hun relativeringsvermogen! En wat een irritante kwezels zijn het geworden onder invloed van dit belachelijke format. Leef jullie leven als in de eerste afleveringen en vergeet datgene wat van jullie werd onder invloed van vriendjespolitiek. Dan vergeten wij het ook.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #184 Gepost op: 13-05-2007, 11:37:55 »
Hoe leuk vond ik Egbert en Jozefien wekenlang, hoe heb ik om hen gelachen. Hun humor, hun relativeringsvermogen! En wat een irritante kwezels zijn het geworden onder invloed van dit belachelijke format. Leef jullie leven als in de eerste afleveringen en vergeet datgene wat van jullie werd onder invloed van vriendjespolitiek. Dan vergeten wij het ook.
Hey
irritante kwezels ::) ???
dieren zijn je echte vrienden

Offline poftanyes

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #185 Gepost op: 13-05-2007, 14:57:06 »
Hoe leuk vond ik Egbert en Jozefien wekenlang, hoe heb ik om hen gelachen. Hun humor, hun relativeringsvermogen! En wat een irritante kwezels zijn het geworden onder invloed van dit belachelijke format. Leef jullie leven als in de eerste afleveringen en vergeet datgene wat van jullie werd onder invloed van vriendjespolitiek. Dan vergeten wij het ook.

je ijlt man, ga eens naar de dokter mss heb je wel een heel erstige ziekte met veel koorts en zo. laat best maar eens nakijken...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #186 Gepost op: 13-05-2007, 16:18:09 »
Hoe leuk vond ik Egbert en Jozefien wekenlang, hoe heb ik om hen gelachen. Hun humor, hun relativeringsvermogen! En wat een irritante kwezels zijn het geworden onder invloed van dit belachelijke format. Leef jullie leven als in de eerste afleveringen en vergeet datgene wat van jullie werd onder invloed van vriendjespolitiek. Dan vergeten wij het ook.
Eens!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #187 Gepost op: 13-05-2007, 16:31:23 »
je ijlt man, ga eens naar de dokter mss heb je wel een heel erstige ziekte met veel koorts en zo. laat best maar eens nakijken...

tja misschien lijst starry night wel aan de ziekte 'ik heb een eigen mening' ;) :)

Ik moet ook bekennen dat ik dit duo nu niet bepaald leuk vind, máár moet daarbij ook bekennen dat ik eigenlijk geen enkel duo er uit vond spatten deze keer ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #188 Gepost op: 13-05-2007, 20:57:16 »
je ijlt man, ga eens naar de dokter mss heb je wel een heel erstige ziekte met veel koorts en zo. laat best maar eens nakijken...

Als ik al ijl dan doe ik het als vrouw dank u ::).

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #189 Gepost op: 13-05-2007, 21:48:11 »
:( :(

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #190 Gepost op: 13-05-2007, 21:49:42 »
Ik vond ze zo leuk en grappig :(  Echt ongelofelijk jammer dit, heeeeeeel jammer :( 
First you go backwards, but then forwards again

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #191 Gepost op: 13-05-2007, 21:58:19 »
Dit was gewoon het beste, grappigste, leukste koppel ever!!!!
ook al hebben ze niet gewonnen. :\'(

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #192 Gepost op: 13-05-2007, 22:52:38 »
Respect voor Egbert dat hij met 2 rugzakken door de woestijn loopt te sjouwen!  ::ok::
En echt vet dat ze die proef wonnen doordat miranda zo zeker van haar zaak was!!  ;D
Had het ze echt gegund, maar helaas. Ze hebben het toch goed gedaan en hebben tenminste eerst gevraagd of ze mee mochten in een lift voordat ze de auto insprongen  ;)
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #193 Gepost op: 13-05-2007, 22:54:27 »
Respect voor Egbert dat hij met 2 rugzakken door de woestijn loopt te sjouwen!  ::ok::
En echt vet dat ze die proef wonnen doordat miranda zo zeker van haar zaak was!!  ;D
Had het ze echt gegund, maar helaas. Ze hebben het toch goed gedaan en hebben tenminste eerst gevraagd of ze mee mochten in een lift voordat ze de auto insprongen  ;)
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Das helemaal waar :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #194 Gepost op: 13-05-2007, 22:59:52 »
Jammer :(
I'm a real big goblin..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #195 Gepost op: 13-05-2007, 23:49:42 »
Ja echt jammer ik had het ze zo gegund.
Bij aflevering 1 had ik nog zo mijn bedenkingen bij Egbert maar man wat issie gegroeid tijdens de afleveringen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #196 Gepost op: 14-05-2007, 13:03:17 »
Heel jammer.  :(

Egbert heeft wel laten zien dat hij beresterk is, met twee rugzakken!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #197 Gepost op: 14-05-2007, 13:18:32 »
Sneu voor Jozefien. Ze had Pascal en Miranda zo graag op hun "bek" zien gaan. Maar als je 8 minuten eerder aan de finale mag beginnen en dan toch als laatste binnenkomt, dan ga je pas echt op je bek. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline dcarlier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #198 Gepost op: 14-05-2007, 14:56:16 »
Eggie en Jo jammer joh jullie hebben het wel spannend gemaakt,
had je de hele Ikea kunnen leegkopen maar helaas wat wordt het
nu sinaasappelkistjes ?

bedankt voor jullie vrolijke noot in deze serie

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [koppel] Egbert & Jozefien
« Reactie #199 Gepost op: 14-05-2007, 15:10:21 »
 ::ok:: Geweldig gedaan Egbert en Josefien, er kan er maar een de winnaar zijn en helaas waren jullie dat niet.
Was een erg spannende aflevering waarin beide koppels alles hebben gegeven.
Jammer jammer, had het jullie zo reuze graag gegund.
In ieder geval heel hartelijk bedankt voor de vrolijke uitspraken en voor het plezier waarmee je naar jullie keken.
Een veel besproken koppel maar dan helemaal in positieve zin volgens veel mensen hier.
Jullie hebben aan de Peking Express een extra dimensie toegvoegd.
Dat de volgende net zo leuk mag zijn !!!!!!!!!!
Egbert en Josefien bedankt.
 ::bravo::