Auteur Topic: [koppel] Paul & Pascalle  (gelezen 82092 keer)

Offline kenneth

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #100 Gepost op: 11-03-2007, 21:27:43 »
ik denk dat als pascalle midden in de nacht bij piet en sylvia aan komt kloppe dat ze die ruzie echt niet zelf begonnen is.. die paul is gewoon een egoïst en ik zou het ook niet uithouden met hem op 1 kamer :-\\ En even over dat engels ik vind het ook belachelijk dat je geen engels kunt het is een WERELDTAAL 

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #101 Gepost op: 11-03-2007, 21:39:39 »
Ze gaan toch door! ::oink:: ::oink::

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #102 Gepost op: 11-03-2007, 21:48:49 »
Pascalle: alles wat je Paul aan het verwijten was sloeg eigenlijk op je eigen gedrag! We vinden jou maar een raar mens, zo kom je in ieder geval wel in dit programma naar voren wat ons betreft! En wat je uiterlijk betreft, je ziet er inderdaad niet uit als een meid van 35 maar als een vrouw van zeker 50 die zich heeft laten liften!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #103 Gepost op: 11-03-2007, 21:50:22 »
Echt lullig voor Piet & Sylvia dat ze 's nachts met die Pascalle opgescheept worden. Denken ze gewoon een nachtje in een luxe hotel te liggen, komt dat hysterische figuur weer binnen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #104 Gepost op: 11-03-2007, 21:51:50 »
Ik vind Pascalle een beetje op Marijke Helwege lijken :-X

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #105 Gepost op: 11-03-2007, 21:53:38 »
Pas op Tinuzzz, nu steekt er straks weer een storm op van Pascalle-aanbidders-die-Paul-een-engerd-vinden.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #106 Gepost op: 11-03-2007, 21:54:35 »
Pas op Tinuzzz, nu steekt er straks weer een storm op van Pascalle-aanbidders-die-Paul-een-engerd-vinden.  ;)

Hoezo? Ik mag toch zeggen wat ik wel (mits het acceptabel is). ???

-edit- O dat, nu snap ik het ;)
Maar laat ze maar komen hoor! >:D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #107 Gepost op: 11-03-2007, 21:57:26 »
Ben benieuwd hoe lang Paul t nog gaan volhouden met haar, wat een type...  ::oink:: ik had echt medelijden met hem!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #108 Gepost op: 11-03-2007, 21:58:22 »
Ik ook zeg, die Pascalle is echt een klein kind ::oink:: Arme Paul
First you go backwards, but then forwards again

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #109 Gepost op: 11-03-2007, 21:59:07 »
Die Paul die zegt bijna niks, en Pascalle zit alleen maar op hem te fitten. ::ohno::

Maar dat kan ook gemanipuleerd zijn natuurlijk! ;)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #110 Gepost op: 11-03-2007, 22:01:35 »
Arme, arme Paul!
Ik heb echt te doen met die man.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #111 Gepost op: 11-03-2007, 22:02:13 »
Die Pascalle is echt zooooow irritant ::niet-ok:: ???

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #112 Gepost op: 11-03-2007, 22:03:19 »
Hoeveel geduld moet die man hebben om het dan toch weer te willen proberen met zo'n trutteke. De woorden die ze tegen hem gebruikte waren echt buiten alle proporties.

Offline mick1

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #113 Gepost op: 11-03-2007, 22:19:11 »
jammer dat je niet te zien krijgt waarom pascalle zo boos is, syliva geeft naar gelijk op bepaalde punten vraag me af wat er aan de hand is ::vergroot::. nu lijkt het of het alleen of pascalle ligt. ruzie komt van twee kanten.

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #114 Gepost op: 11-03-2007, 22:22:46 »
Wat pascalle aanbidders ??!! Volgens mij zijn hier alleen maar paul aanbidders  ::oink:: Hij was zo blij dat ze het weer ginge proberen dus zo afschuwelijk zal ze tegen hem wel niet zijn  ;)  PS .. IK ben het helemaal met jou eens Mick !!!  ::bravo:: Piet en sylvia gaven haar de heletijd gelijk en over dat ego probleem zal ze het ook wel niet voor niks heel de tijd hebbe  ::bravo::

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #115 Gepost op: 11-03-2007, 22:26:38 »
niet mee eens die ruzie is waarschijnlijk heel anders gelopen want denk je nou echt datze heel die ruzie laten zien ?? dan ben je ook dom ( welcome to the show bizzz )

Rechtstreeks overgekomen uit Hollywood om ons te vertellen hoe het er aan toe gaat in de showbizz: LSLY!  ;D

Pascalle leeft trouwens ook in een soort van showbizz: haar eigen kleine wereldje, waarin het allemaal draait om haar.

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #116 Gepost op: 11-03-2007, 22:33:18 »
Rechtstreeks overgekomen uit Hollywood om ons te vertellen hoe het er aan toe gaat in de showbizz: LSLY!  ;D

Pascalle leeft trouwens ook in een soort van showbizz: haar eigen kleine wereldje, waarin het allemaal draait om haar.
En hoe weet jij dat zo goed ?! Ocampa ?! tot nu toe hebben we weinig van pascalle haar leven te zien gekregen dus vraag me af hoe jij dan aan die informatie komt ?! en wil niks vertellen of uitleggen ik heb gewoon een mening en dat is duidelijk niet dezelfde als die van jou ! ::niet-ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #117 Gepost op: 11-03-2007, 22:34:38 »
Rechtstreeks overgekomen uit Hollywood om ons te vertellen hoe het er aan toe gaat in de showbizz: LSLY!  ;D

Pascalle leeft trouwens ook in een soort van showbizz: haar eigen kleine wereldje, waarin het allemaal draait om haar.
Die indruk heb ook inderdaad, alles draait om haar.
First you go backwards, but then forwards again

Ocampa

  • Gast
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #118 Gepost op: 11-03-2007, 22:36:53 »
En hoe weet jij dat zo goed ?! Ocampa ?! tot nu toe hebben we weinig van pascalle haar leven te zien gekregen dus vraag me af hoe jij dan aan die informatie komt ?! en wil niks vertellen of uitleggen ik heb gewoon een mening en dat is duidelijk niet dezelfde als die van jou ! ::niet-ok::

Daar heeft het inderdaad alle schijn van. Grappig trouwens dat iemand waarvan jij constateert dat hij een andere mening heeft dan jij gelijk een duim naar beneden krijgt. Doet me aan iemand denken!  ::rofl::

Offline LSLY

  • Forumlid
Re: [koppel] Paul & Pascalle
« Reactie #119 Gepost op: 11-03-2007, 22:42:38 »
Grappig trouwens dat iemand waarvan jij constateert dat hij een andere mening heeft dan jij gelijk een duim naar beneden krijgt. Doet me aan iemand denken!  ::rofl::
Mij ook het doet me namelijk sterk denken aan jou ! ::ok::